Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Heb jij het in het dagelijkse leven ook zo moeilijk met dingen loslaten ts? Of specificieert zich dit nu vooral naar het verlies van je paard?
Sassy4barrel schreef:Little_Gift schreef:Heb jij het in het dagelijkse leven ook zo moeilijk met dingen loslaten ts? Of specificieert zich dit nu vooral naar het verlies van je paard?
nou nee. Ik houd ervan als dingen netjes worden afgerond.
Als ik ergens fout word behandeld laat ik het er meestal niet zo bij zitten.
Laat jij in je dagelijkse leven mensen over je heen lopen en zeg je dan laat maar zitten?
Little_Gift schreef:Maar 95% van de mensen worden netjes en correct behandeld bij rendac. Soms glipt er eens wat tussen wat minder vlot ging maar dat heb je bij elk bedrijf. Sterker nog, dat dat "maar" 5% is, is zelfs heel lovenswaardig.
Ik denk dat je issue elders zit en niet met wat jij je op blind staart.
Ik vermoed dat je kwaadheid dieper zit en alles te maken heeft met het verlies van je paard. Het is makkelijker kwaad te zijn op een derde dan het verlies te moeten ondergaan.
Kwaadheid doet minder pijn dan verdriet en verlies.
Little_Gift schreef:Neen dat klopt.
Hopelijk komt de klap dan niet dubbel zo hard als straks de kwaadheid jegens rendac weg valt.
Zie het meer als een poging tot behoeden van... Ik weet immers hoe het voelt.
Sassy4barrel schreef:Ik heb het verlies van de pony al aardig verwerkt . Ze is ondanks de koliek rustig heen gegaan en het was gelukkig een niet te heftig afscheid ,. Al was het natuurlijk heel verdrietig. We hebben mooie armbanden laten maken van haar staart/ manen haar en de rust in de kudde is ook al terug. Goede herinneringen aan haar.
Dus daar ligt het niet .
Ik vind kwaadheid ook geen goede omschrijving als je iets correct en netjes geregeld wil hebben.
Hoe weet je dat 95% van de mensen netjes word behandeld bij Rendac ? Die statistieken kom ik nergens tegen op google ?
En al zou er “ maar “ 5 procent onfatsoenlijk worden behandeld dan is het nog goed om daar iets aan te doen zodat dit niet uitloopt naar 10 of 15 procent.
Inmiddels heb ik een telefoon nummer gekregen voor een contact persoon bij Rendac en ik hoop dat ze mijn klacht serieus neemt en gaat kijken waar het mis is gegaan en dit mogelijk in de toekomst kan voorkomen. Dan is iedereen geholpen !
Ik snap dat jij dit niet kan begrijpen of waarderen maar ik weet dat er mensen zijn die het wel waarderen als ze niet hetzelfde hoeven meemaken als wat ik heb meegemaakt met de Rendac
purny schreef:@Little_gift: Waarom Rendac met hoofdletter C schrijven als TS heeft aangegeven dislectisch te zijn?
Kun je niet accepteren dat ze het met een k schrijft?
Little_Gift schreef:purny schreef:@Little_gift: Waarom Rendac met hoofdletter C schrijven als TS heeft aangegeven dislectisch te zijn?
Kun je niet accepteren dat ze het met een k schrijft?
Sorry hoor maar dat was een auto correct van mijn gsm zelf. Autocorrect maakte er een fout woord van en ik wilde die corrigeren en blijkbaar maakte hij daar dan weer een hoofdletter van net toen ik de spatie verwijderd had en op verzenden klikte denk ik.
Je ziet dat ook maar één keer voorvallen dus absoluut niet bewust, anders zou dat wel in elk bericht zo getypt geweest zijn.
Waarom probeer jij zo gemeen te stoken terwijl dat absoluut niet nodig is?
Little_Gift schreef:Je schiet nogal flink in het rond ts, tracht dat met die contactpersoon niet te doen. Zo heb je het meeste kans op een constructief gesprek. Succes!