Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Ik heb op de Poelweg gestaan in Ederveen bij Stal Amanda Suijker en momenteel bij de Mariahoeve in Heteren met mijn hengst. Staat nu nog 1 andere hengst en vanaf februari komt mijn hengst aan huis te staan.
Nessie schreef:Ik heb op de Poelweg gestaan in Ederveen bij Stal Amanda Suijker en momenteel bij de Mariahoeve in Heteren met mijn hengst. Staat nu nog 1 andere hengst en vanaf februari komt mijn hengst aan huis te staan.
Kaitlyn schreef:Nessie schreef:Ik heb op de Poelweg gestaan in Ederveen bij Stal Amanda Suijker en momenteel bij de Mariahoeve in Heteren met mijn hengst. Staat nu nog 1 andere hengst en vanaf februari komt mijn hengst aan huis te staan.
Na Amanda hebben er al meerdere mensen in gezeten, inmiddels zit Stal Almaro erin.
Ange1a schreef:[ [url=m/pLfIzD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom net dit bericht tegen op facebook.
Had al gevraagd of er eventueel hengsten welkom zijn maar helaas niet Captain.
Misschien dat iemand anders hier er wat aan heeft.
Captain schreef:Ange1a schreef:[ [url=m/pLfIzD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom net dit bericht tegen op facebook.
Had al gevraagd of er eventueel hengsten welkom zijn maar helaas niet Captain.
Misschien dat iemand anders hier er wat aan heeft.
Superlief, ik zag het! Dank je wel!
Ik word zo walgelijk kwaad van hoeveel vooroordelen er zijn. Elke zure pismerrie kun je overal kwijt, maar mijn doodbrave superlieve sociale hengst zonder énig hengstengedrag is gelijk reden tot dikke paniek.
Laura1982 schreef:Is dit niet een beetje overdreven?
Sommige stallen zijn hier gewoon niet op ingericht en zij mogen zelf bepalen wie ze wel en niet op stal willen hebben