Iedere stal en persoon heeft zijn gebreken, dat heb ik ook niet ontkent.. maar wat voor de een werkt werkt voor de ander niet. Dit kan, dit is menselijk.
Als er een mening wordt gegeven over een bepaalde dierenarts betekent dit niet dat deze niet mag komen. Er worden alleen ervaringen uitgesproken. Ieder paard heeft zijn eigen dierenarts, hoefsmid, tandarts, instructrice. Laten we dit even heel gauw uit de wereld helpen.
Ja we hebben een hele grote groep die naar dezelfde gaat, wil je liever je eigen is hier nog nooit een probleem van gemaakt.
Maar goed, de stal en eigenaar sloten niet aan op wat jij zocht, dat klopt, maar er zijn genoeg mensen die we tevreden zijn. Als die verhalen niet gemeld mogen worden is het ook een beetje vreemd vind je niet?
En ja, ik weet het wachtwoord niet van mijn account van 10 jaar geleden niet meer, dus dan maar een nieuwe.. wat blijkbaar niet mag? En ik luister zo goed naar de eigenaresse dat ze me duidelijk verteld heeft er niet op in te gaan, want andere weten wel beter. Heb het toch gedaan