Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:c_alsemgeest schreef:Ik had van de week een hele boze poolse meneer bij de pomp-wasserij
Ik haalde mijn schone deken er uit en hij was boos dat het een paardendeken was, omdat hij zijn kleding en dekbedden er in moet wassen.
En eigenlijk heeft hij misschien wel een punt, al zag de trommel er heel schoon uit
Hij heeft ook zeker een punt. Daarom was ik daar geen dekbed. Ik weet wat er allemaal ingaat aan paardendekens.![]()
Maar er staat nergens dat er geen dierentoebehoren in mag?
safina schreef:Boedha_1981 schreef:In Harmelen zit een bp waar ook wasmachines staan. Leuke bijkomstigheid is dat er een divoza om de hoek zit om de tijd te doden
In Enschede staan de wasmachines nu ook tegenover de Divoza. Alsof ze het erom doen: niet meer je spul naar de dure dekenwasserij via Divoza, maar intussen je bespaarde geld wel uitgeven aan andere mooie paardenspulletjes.
Bellarose schreef:xx_Irisje schreef:Je hoeft geen wasmiddel toe te voegen. Dat wordt automatisch gedaan.
Ja dat las ik idd, maar is er ook een optie te wassen zonder wasmiddel? Ivm die waterdichte laag? Dan gooi ik er zelf een beetje van die bucas wash bij in
Bellarose schreef:Ik geef deze weer eens een schopje!
Ik denk dat ik me er ook aan ga wagen mijn waterdichte dekens bij de tank te wassen, de kosten voor dekenwasservice rijzen hier in de buurt echt de pan uit. Wassen + waterdicht behandeling voor een Horseware deken met hals kost hier gewoon, schrik niet, €30,50! Per deken!![]()
Nu lees ik hier alleen wisselende reacties of je wel of niet kan kiezen voor wassen zonder wasmiddel. Iemand enig idee of je dit kan kiezen bij de Revolution Laundry wasserettes? Kan het op hun site/Facebook niet ontdekken