Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dat Is leeg. Was.vroeger de landhoeve, daarna de andere wereld. Terrein was van gemeente en.het is verkocht op een veiling meen ik. Van wat ik gehoord heb komt er geen stal meer daar
Nikass schreef:Is dit niet gewoon zoals de Amsterdamse manege ook doet, dat de paarden in de zomer 1 of 2 maanden 24/7 naar een weiland bij een boer gaan voor "vakantie" (meestal gaat de eigenaar zelf op vakantie).
NikkiB1991 schreef:Nikass schreef:Is dit niet gewoon zoals de Amsterdamse manege ook doet, dat de paarden in de zomer 1 of 2 maanden 24/7 naar een weiland bij een boer gaan voor "vakantie" (meestal gaat de eigenaar zelf op vakantie).
Dat klopt, de paarden kunnen in de zomer een aantal maanden de weide op. Merries en ruinen apart, er wordt goed op de samenstelling van de groepen gelet. De stal is dichtbij genoeg om nog in de bak te kunnen trainen mocht je dit willen. De eigenaar gaat niet op vakantie dan. Overigens is er het hele jaar door dag e nacht iemand aanwezig om op de paarden te letten.
Er worden volgende week ook extra paddocks bijgebouwd om de paarden nog meer buiten te kunnen hebben.
Ik zou zeggen ga gewoon eens een kijkje nemen. Als ik me niet vergis is 29-10 ook de open dag.