Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:04

Heb nu weer een hele goede ervaring (mits het daadwerkelijk verstuurd is! )

In behandeling sinds:
19 november 2012 om 21:16 uur.

Laatste status update:
20 november 2012 om 9:42 uur.

Levering status:
is verstuurd

Verwachte levertijd:
is verstuurd op 20 November 2012

Gister avond besteld, Factuur is binnen, en hij is vanmorgen verstuurd! ze kunnen het wel :D

jorretje

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:08

Bij mij is het ook opgelost, uit eindelijk een ander halster geworden, want die ene die ik wou schijnt zeer veel productieproblemen te hebben, waardoor de levertijd vanuit de fabriek steeds verschuift.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 16:58

Ik zou haast voorstellen om namens iedereen van bokt die problemen heeft met agradi een klachtenbrief te sturen, misschien dat een brief namens een hele boel mensen meer indruk maakt dan anders. Of met zijn allen naar tros radar of zoiets te mailen :P

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:23

ik denk dat ze meelezen Ineke, ook ivm met de mail van paar weken geleden, dat als je voor bepaalde tijd besteld, je het de volgende dag in huis hebt.. ( mits er op internet staat dat het op voorraad is )

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:25

rOcky_lofz schreef:
ik denk dat ze meelezen Ineke, ook ivm met de mail van paar weken geleden, dat als je voor bepaalde tijd besteld, je het de volgende dag in huis hebt.. ( mits er op internet staat dat het op voorraad is )

In dat geval: Schiet eens op met het verwerken van mijn retour zending :Y) !

nog steeds niks gehoord. Status op de site ook nog niet veranderd. Morgen is het 7 dagen geleden en het geduld op.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:35

misschien moet je morgen anders even bellen, en duidelijk maken dat je pissig bent!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:58

ik heb bij agradi voor zo ver ik weet nog nooit wat retour hoeven sturen, maar wel bij andere grote bedrijven als bonprix of conrad. Mijn ervaring is dat dit vrij lang duurt (een week of 3 zeker vaak)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:30

Kan iemand mij hier over meer info geven ?

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij Agradi ( 1 ding maar hoor )
Maargoed!

de factuurmail kreeg ik vanmorgen, en zag op de site dat het verzonden is, en ik verwacht het dus morgen binnen te hebben.

Nou kreeg ik net een mail met een T&T code, dat ik vanaf 20:00u vanavond, het ''pakketje'' kan volgen!
Ook prima, vind ik best ( tijd wanneer ze er morgen zijn, staat er niet bij, dus veel heb ik er niet aan :') )

Maar nou keek ik net weer op de site en heb ik 2,95 euro verzendkosten betaald! het lijkt mij dat dit product gewoon door de brievenbus heen past!
maar ik krijg wel een T&T code.
Maar als je een pakketje verstuurd betaal je á 6.75 voor een pakket post, en geen 2,95!

Hoe zit dit, Zie ik het verkeerd ? of is er een fout gemaakt ? wie o wie kan mij hiermee helpen ? :)

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:41

Agradi verzend niet via TNT, maar via DPD, dat betekent dat de levering enkele dagen kan duren.
Zo staat er bij mijn levering dat het 19-11 is aangeboden bij DPD in Best, verzonden is naar Rijssen, maar niet succesvol is uitgeleverd vandaag. Dat betekent dat ik morgen mijn pakketje in ieder geval nog niet heb :(

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:44

Dat klopt, als ik dan de factuurmail heb gekregen heb ik het de volgende dag in huis :)

Maar vraag me meer af, hoe dat zit met de kosten en óf het echt geen brievenbus post is, omdat ik wel 2,95 heb betaald en geen 6,75

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:50

suffie schreef:
Agradi verzend niet via TNT, maar via DPD, dat betekent dat de levering enkele dagen kan duren.
Zo staat er bij mijn levering dat het 19-11 is aangeboden bij DPD in Best, verzonden is naar Rijssen, maar niet succesvol is uitgeleverd vandaag. Dat betekent dat ik morgen mijn pakketje in ieder geval nog niet heb :(

TNT of DPD maakt niks uit hoor.
Wij verzenden ook met DPD, en nog nooit problemen mee gehad, TNT veel meer toen we daar nog mee verzonden.
Dat DPD zogenaamd niet snel levert, of het duurt langer dan 1 dag, dan kan het zijn dat de adresgegevens niet goed zijn ingevuld....

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:58

Maar hoe zit het dan met het kosten plaatje

pakket zie ik als 6,75 en brievenbus als 2,95

Aangezien de verzendkosten 2,95 zijn, ging ik er vanuit dat het een brievenbus pakket is, het past iig wel door een brievenbus heen, maar waarom dan een T&T code ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:00

Omdat Agradi maar 2,95 euro aan verzendkosten rekent per bestelling ongeacht hoe ver verzonden wordt.

Voglens mij staat dit gewoon op de site.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:02

DPD vind ik helemaal niks en kan echt niet binnen 1 dag leveren. Service is ronduit onbeschoft vind ik. PostNL kan de volgende dag leveren, vriendelijke mensen en duidelijke Track and trace.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:02

HTM schreef:
suffie schreef:

TNT of DPD maakt niks uit hoor.
Wij verzenden ook met DPD, en nog nooit problemen mee gehad, TNT veel meer toen we daar nog mee verzonden.
Dat DPD zogenaamd niet snel levert, of het duurt langer dan 1 dag, dan kan het zijn dat de adresgegevens niet goed zijn ingevuld....

De ervaring die je hebt met een koeriersdienst hangt heel erg af van wie er in jouw gebied werken. De een is klantvriendelijker dan de ander.

Hier tot nu toe met alle koeriersdiensten goede ervaringen. Maar sommigen hebben slechte ervaringen met DPD, TNT, UPS etc. Het hangt er erg vanaf wie er in dienst is.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:04

HTM schreef:
Omdat Agradi maar 2,95 euro aan verzendkosten rekent per bestelling ongeacht hoe ver verzonden wordt.

Nee dat klopt niet

ik heb bij hun eerder een reflectie borsttuig besteld en daarbij betaalde ik 3,95 aan verzendkosten, en dat was een pakket post

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:04

Ik heb alleen maar goede ervaringen met DPD en UPS, TNT daarentegen ...

Mijn stijgbeugels zouden donderdag beschikbaar moeten zijn, ben eens benieuwd of ik ze volgende week ook effectief zal krijgen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:07

Suzanne F. schreef:
DPD vind ik helemaal niks en kan echt niet binnen 1 dag leveren. Service is ronduit onbeschoft vind ik. PostNL kan de volgende dag leveren, vriendelijke mensen en duidelijke Track and trace.

:wow: hier nog nooit problemen gehad, 1 keer iemand die vroeg waar het pakket bleef, ik gebeld, kreeg direct het adres van waar het pakket lag en kon ook direct opgehaald worden.
TNT echt drama's mee gehad, vooral naar België.

DPD heeft ook T&T codes, en die zijn vaak beter bijgehouden dan die van TNT, voordeel van DPD is dat het pakket altijd verzekerd is, en voor het pakket getekend moet worden.

Ik heb altijd nette mensen hier, maakt niet uit welke pakketdienst hier komt, en er komen er nog al wat; DHL, DPD, TNT, UPS enz.

Maar zal niet meer offtopic gaan :o

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:07

rOcky_lofz schreef:
HTM schreef:

Nee dat klopt niet

ik heb bij hun eerder een reflectie borsttuig besteld en daarbij betaalde ik 3,95 aan verzendkosten, en dat was een pakket post

http://www.agradi.nl/informatie/Algemen ... zendkosten

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:13

rOcky_lofz schreef:
HTM schreef:

Nee dat klopt niet

http://www.agradi.nl/informatie/Algemen ... zendkosten[/quote]

Dat vind ik raar

Hoe kan dit dan ? :o?

http://oi45.tinypic.com/wwcl08.jpg

Het gaat mij niet om die euro hoor, maar ik vind het raar, dan zijn dus de verzendkosten hetzelfde, voor brievenbus als pakket ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:56

Ze veranderen nog wel eens volgens mij.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:20

de verzendkosten zijn natuurlijk afhankelijk van de afspraken die ze gemaakt hebben met de DPD

het zal waarschijnlijk ook nog wel zo zijn dat als agradi meer moet verzenden dat de prijs weer verder omlaag kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:59

Oei, jammer van de slechte ervaringen hier. Ik heb van de week voor het eerst besteld en een erg goede ervaring. Heb wel bewust alleen producten direct op voorraad gekozen, en die waren ook daadwerkelijk 'direct' in huis. Ook verzenden via DPD vond ik erg prettig, bezorger belde me telefonisch op om te vragen of ik in de buurt was omdat ik niet open deed, en of het OK was om het pakket bij de buren achter te laten. Dat ging dus erg soepel gelukkig :)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:53

Ja hoor! mijn pakketje is binnen :D
Netjes op tijd! daar hou ik van

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 17:03

HTM schreef:

Nou DPD is echt niet altijd rozengeur hoor :n
Hier echt ontzettend veel ellende gehad met dpd welke tot 4 keer toe het pakketje hebben terug gezonden ons naar de verzender hebben gestuurd omdat die van alles fout zou hebben gedaan en uiteindelijk bleek dat de bezorger het adres niet kon vinden en het niet in zijn hoofd haalde om eens naar het nummer te bellen wat duidelijk op het pakketje met afzendadres stond.

En zo heb ik nog wel wat verhalen met DPD, die pakketjes zijn hier altijd/ eigen standaard pas 3/4 dagen nadat ze opgehaald zijn bij ons op adres.. TNT daarin tegen doet het hier veel beter.

Over het verzekerd zijn bij DPD dat is ook geen rozengeur, je bent bij DPD verzekerd voor het gewicht van het pakket niet voor de waarde die in het pakket zit. Helaas ook al een nare ervaring mee gehad.