De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 08:25

truitje schreef:
Ik heb wel positieve ervaringen, snelle leveringen en in mijn ogen de goedkoopste webshop die er is. Zo heb ik er eerder leren rijlaarzen van HKM besteld met 50% korting en die had ik dezelfde week in huis. Ik ben tevreden :)

Vorig jaar postte je nog dat je zeer ontevreden was :+

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:59

Donderdag om 17:00 een dekje besteld en vandaag om 11:00 al binnen! Ik ben zeer tevreden :).

Maaike_Ma

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 09:55

zijn ze eindelijk wakker geworden daar??

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:41

Maaike_Ma schreef:
zijn ze eindelijk wakker geworden daar??

Ik denk het haha!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 08:54

Ik heb toch maar weer iets besteld, een lange winterjas met flink korting en nog een winterrijbroek (zal je zien dat we geen winter meer krijgen). Ik ben benieuwd, het is akelig stil bij de Dunsborg maar goed ik ben ook een beetje ongeduldig, je wil natuurlijk je nieuwe spullen zo snel mogelijk in huis hebben :D

ainty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 19:38

tot op heden ben ik niet tevreden over deze zaak.
heb 22 januari een paar gpg beugels besteld en daarna niets meer gehoord.
heb nu 4/5 keer gebeld en 3x gemaild, geen gehoor en geen reactie via de mail.
voor mij dus geen bestellingen meer bij de dunsborg.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 20:19

salamaleque schreef:
Ik heb toch maar weer iets besteld, een lange winterjas met flink korting en nog een winterrijbroek (zal je zien dat we geen winter meer krijgen). Ik ben benieuwd, het is akelig stil bij de Dunsborg maar goed ik ben ook een beetje ongeduldig, je wil natuurlijk je nieuwe spullen zo snel mogelijk in huis hebben :D

Bevestiging gekregen dat het pakketje is verzonden. Ik ben benieuwd!!!

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:05

ainty schreef:

Geachte mevrouw v.d. B.

Wij ontvingen gisteravond bericht dat er een eigenaardig bericht over ons was geschreven op Bokt.
Omdat men op dit forum altijd het liefst zo anoniem mogelijk wil blijven, was het voor ons even puzzelen waar deze reactie betrekking op had. Aan de hand van de door u genoemde datum en het genoemde artikel, konden wij dit gelukkig herleiden.
U heeft op 22 januari j.l. een bestelling geplaatst om half vijf. Deze bestelling is ook op 22 januari verzonden.
We hebben gisteravond aan de hand van de pakketgegevens de zending kunnen traceren.
Het pakket lag op een depot nabij uw woonplaats te wachten tot het werd afgehaald. Waarschijnlijk is het eerder tevergeefs bij u aangeboden.

U schrijft dat u meerdere berichten aan ons heeft gestuurd en ons meerdere keren heeft gebeld.
Helaas hebben wij op uw naam geen berichten mogen ontvangen. Wel hebben wij gisteravond welgeteld EEN bericht van u ontvangen op ons antwoordapparaat. Waarschijnlijk heeft u dit kort voor of kort nadat u uw bericht op dit forum heeft geplaatst, bij ons ingesproken.

De dreigementen die u in dat bericht naar ons uit, heeft ons doen besluiten om uw order te annuleren!
Het pakket hebben wij via een re-routing opdracht naar ons laten retourneren. Wij hebben uw order zojuist geannuleerd, waarbij het door u betaalde bedrag op uw rekening is teruggestort. Doordat er nu een weekend tussen zit zal dit bedrag maandag a.s. op uw rekening zichtbaar zijn.

Wij doen onze uiterste best om al onze klanten, zowel in de winkel als de klanten die via internet bestellen, zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. In dat opzicht mag de klant koning zijn.
Met uw bericht op dit forum, gevolgd door de dreigementen via de telefoon, is er echter een grens overschreden!

Wij danken u voor de belangstelling die u in eerste instantie had in onze producten en in ons bedrijf.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:18

Niet zo netjes om dit dan zelf wel via dit medium te doen, Hengelo.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 12:55

Peppertree schreef:
Niet zo netjes om dit dan zelf wel via dit medium te doen, Hengelo.

Waarom niet?
Ik vind het juist sieren voor ze dat ze het persoonlijk rechttrekken...

Een bedrijf mag wel negatief te kijk worden gezet maar mag niet reageren??
Zeker niet als er dus niets aan de hand blijkt te zijn!!

Apart...

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:00

Natuurlijk wel, maar het lijkt me handig, als bedrijf zijnde, om zoiets eerst even samen met de klant op te lossen. Bijvoorbeeld even terugbellen om te overleggen? Ik noem maar wat. Als je je klanten dan beschuldigt van te snel en overhaast handelen zonder te weten wat de achterliggende reden is, is het niet zo professioneel om zelf vervolgens hetzelfde te doen. De order terug te halen zelfs, zonder te weten of de klant het product nog wil afnemen of niet. Beetje flauw om daarvoor wel alle zeilen bij te zetten. Vind ik niet getuigen van klantvriendelijkheid, of het nu terecht is of niet.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:08

Ligt er aan wat er op die voicemail stond....... als dat echt neigt naar dreigementen had ik exact voor dezelfde aanpak gekozen.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:13

Dat is ook weer zo. Daar hangt het natuurlijk ook van af.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:14

Trouwens,ook wanneer het pakket is aangeboden en op een depot ligt te wachten op afhaal en je loopt zo te mauwen :o

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:22

Tevreden klant. Een anky jas gekocht voor heel weinig en een rijbroek die niet paste deze is netjes omgeruild. Vindt dat er regelmatig hele goede aanbiedingen zijn. En mensen willen nou eenmaal vaak voor een dubbeltje eerste rang zitten.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:22

Kriel schreef:
Trouwens,ook wanneer het pakket is aangeboden en op een depot ligt te wachten op afhaal en je loopt zo te mauwen :o

Nouja, dan nog steeds zou ik, als ik een bedrijf zou hebben, dit zo snel mogelijk gaan melden en uit proberen te leggen aan de klant. Er staat ook nergens of de klant bijvoorbeeld een t&t code heeft ontvangen waarmee ze dit zelf kon nakijken. Je hoeft niet alles te pikken als bedrijf zijnde, maar in eerste instantie is het toch wel handig om de verstandigste te zijn als je broodwinning en goede naam ervan af hangt.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:25

Het is inderdaad wel eens lastig om contact met ze te krijgen.
Maar nadat ik eens ben gaan kijken begreep ik een en ander wel beter :D :=
Het is een fijn zaakje, met mensen die het hart op de juiste plaats hebben.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:52

Ik kom niet met een issue of ervaring,
ik woon niet in de buurt van Hengelo,
sterker nog ik ken het hele bedrijf niet..

Ik kom alleen om 'Hengelo' een hart onder de riem te steken.

Media is lastig, vooral omdat mensen snel geneigd zijn om irritaties vrij snel te uiten, waar in het verleden men eerder geneigd was om 'verhaal' te gaan halen bij een bedrijf.

Ik heb in het verleden zelf op het kassa en radarforum gezeten om daar actief klanten vandaan te vissen.. soms waren het inderdaad slepende dingen, soms was er gewoon een antwoord geweest waar de klant het niet mee eens was, of het nu terecht was of onterecht.

Fouten worden in ieder bedrijf gemaakt.. toen bij ons en vast en zeker ook bij dit bedrijf.
waar je in mijn ogen naar moet kijken is hoe men er mee omgaat..

En zelfs daarin kan een fout sluipen. Een gemist bericht, miscommunicatie, net als de klant blijft ook een medewerker een mens.

ik vind het zelf te prijzen dat een bedrijf dan actief op zoek gaat naar die klanten die blijkbaar door de mazen glippen en elders hun ongenoegen uiten..

Oh ja zeker, laten we reëel zijn, dat doet een medewerker of directielid ook zeer zeker om schade te beperken. Maar er zijn genoeg bedrijven die gewoon de kop in het zand steken en denken laat maar lekker appelflappen, klanten zat. 10 pagina's in 4 jaar tijd bij een goed lopend bedrijf.. dat is peanuts. het zijn geen 10 pagina's vol klachten, maar ook met goede reacties en reacties van het bedrijf zelf.

waar gehakt wordt vallen spaanders, en dan mag je eigenlijk gewoon blij zijn dat er ook buiten de deur geveegd wordt.

Niet alleen als schadebeperking voor het bedrijf, maar ook repair, coulance naar de klant.. En, het geeft ook een stukje meer duidelijkheid naar overige klanten of lezers.

dat wil niet zeggen, dat je gelijk maar alles op een forum moet gooien omdat je je zin niet krijgt, of denkt dat je zo meer succes zult behalen.

want mijn ervaring is dat het werk binnen het bedrijf voorrang heeft, persoonlijk zat ik eerder op een klant te wachten die teleurgesteld was, maar de gangbare wegen bewandelde, dan op de klant die gelijk hoog in de toren klom. want die wekte behoorlijk wat irritatie bij mij persoonlijk.

Neemt niet weg dat een draadje als dit, juist door de inmenging van Hengelo, zeer waardevol is voor diegene die tussen de mazen van een bedrijf door geglipt zijn of dreigen te glippen en daarnaast ook een waardevolle bron voor Hengelo waar het zijn bedrijfsvoering betreft.. maar het is alleen waardevol als het zuiver is. van beide zijden.

ainty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 15:29

Hengelo schreef:
ainty schreef:

Geachte mevrouw v.d. B.

Wij ontvingen gisteravond bericht dat er een eigenaardig bericht over ons was geschreven op Bokt.
Omdat men op dit forum altijd het liefst zo anoniem mogelijk wil blijven, was het voor ons even puzzelen waar deze reactie betrekking op had. Aan de hand van de door u genoemde datum en het genoemde artikel, konden wij dit gelukkig herleiden.
U heeft op 22 januari j.l. een bestelling geplaatst om half vijf. Deze bestelling is ook op 22 januari verzonden.
We hebben gisteravond aan de hand van de pakketgegevens de zending kunnen traceren.
Het pakket lag op een depot nabij uw woonplaats te wachten tot het werd afgehaald. Waarschijnlijk is het eerder tevergeefs bij u aangeboden.

U schrijft dat u meerdere berichten aan ons heeft gestuurd en ons meerdere keren heeft gebeld.
Helaas hebben wij op uw naam geen berichten mogen ontvangen. Wel hebben wij gisteravond welgeteld EEN bericht van u ontvangen op ons antwoordapparaat. Waarschijnlijk heeft u dit kort voor of kort nadat u uw bericht op dit forum heeft geplaatst, bij ons ingesproken.

De dreigementen die u in dat bericht naar ons uit, heeft ons doen besluiten om uw order te annuleren!
Het pakket hebben wij via een re-routing opdracht naar ons laten retourneren. Wij hebben uw order zojuist geannuleerd, waarbij het door u betaalde bedrag op uw rekening is teruggestort. Doordat er nu een weekend tussen zit zal dit bedrag maandag a.s. op uw rekening zichtbaar zijn.

Wij doen onze uiterste best om al onze klanten, zowel in de winkel als de klanten die via internet bestellen, zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. In dat opzicht mag de klant koning zijn.
Met uw bericht op dit forum, gevolgd door de dreigementen via de telefoon, is er echter een grens overschreden!

Wij danken u voor de belangstelling die u in eerste instantie had in onze producten en in ons bedrijf.

geachte dunsborg,

ten eerste kan ik u mededelen, dat er in het geheel geen bedreigingen gedaan zijn via de telefoon.
Ik mag aannemen dat een bedrijf waarin u werk en eigenaar van ben, een zo goed mogelijk contact wil hebben met uw klant. Ben wel duidelijk geweest waarom er geen contact met me is gezocht over de bestelling, kleine moeite toch u wil toch u klanten (be)houden? Naar mijn mening is dat niet naar behoren gegaan. Ten tweede kan ik u mee delen dat het pakketje nooit en te nimmer is aangeboden op ons adres, daar wij een boerderij hebben en er altijd iemand thuis is, komt dit voor mij niet sterk over. Heb ook geen melding gekregen van een punt waar ik eventueel mijn bestelde producten op kon halen, want dan had ik dat zeker gedaan, en had deze discussie niet van de grond gekomen. Misschien is het ook verstandig van jullie kant om de emails wat vaker en zorgvuldiger te lezen, heb er 3 gestuurd, evt nog na te sturen. En als u gekeken had naar het tijdstip waarop ik u gebeld heb en de voicemail ingesproken heb dan zult u erachter komen dat dat in de middag is geweest en dat ik in de avond dit bericht heb geplaatst!

Wens u goede zaken!

mvg

ainty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 15:36

Peppertree schreef:
Kriel schreef:

Nouja, dan nog steeds zou ik, als ik een bedrijf zou hebben, dit zo snel mogelijk gaan melden en uit proberen te leggen aan de klant. Er staat ook nergens of de klant bijvoorbeeld een t&t code heeft ontvangen waarmee ze dit zelf kon nakijken. Je hoeft niet alles te pikken als bedrijf zijnde, maar in eerste instantie is het toch wel handig om de verstandigste te zijn als je broodwinning en goede naam ervan af hangt.

heb na de bestelling en betaling niets meer van het bedrijf vernomen, geen t&t code helemaal niets.
Daarom heb ik dus niet geweten dat ik het zelf op zou moeten halen bij een "punt"
Voor mijzelf is het opgelost, dat ik geen bestellingen meer daar plaats en intussen al ergens ander besteld heb. Ben van mening dat er ook genoeg klanten zijn waarbij het wel goed gegaan is.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 21:20

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf , super service , netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en een TNT code van PostNL . Zaterdag besteld en net mijn pakketje ontvangen . Een dikke duim dus

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:41

Ik moest een deel van mijn bestelling terugsturen vw niet passen. Ik heb er toch weer achteraan moeten bellen (niemand gesproken, vm ingesproken met verzoek terug te bellen wat niet gebeurde) en mailen en nog weer mailen. Uiteindelijk wel antwoord gekregen en ook mijn geld terug maar het ging wat moeizaam. Toch vervelend dat je dan eerst weer een boos mailtje moet sturen voordat je fatsoenlijk antwoord krijgt. Er zijn nog meer bedrijven met en een winkel en een webshop waar dit wel soepel loopt maar De Dunsborg heeft af en toe wel hele mooie aanbiedingen!

veronina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:00

Ik begin nu ook te twijfelen... Vorige week
vrijdag een bestelling gedaan. Vooraf aan de bestelling telefonisch contact gehad omdat ik een vraag had over de maatvoering van een set peesbeschermers en VZH dekje van HKM, en gevraagd of het mogelijk was het pakket naar een post.nl ophaalpunt te sturen i.p.v.mijn thuisadres. Goed advies gekregen en het verzenden naar Post.nl afhaalpunt was geen probleem. Hierop meteen de bestelling van een goed geprijsde HKM voordeelset gedaan, en betaald via ideal. Dezelfde dag een automatische order- en betaalbevestiging ontvangen. Tot zover , helemaal prima zoals iedere bestelling via een webshop hoort te gaan. En dan begint het wachten op de bestelling.... Of in ieder geval een bericht van de Dunsborg met Track en trace of een mail dat er een artikel niet voorradig is. Maar er komt niks. Op mijn twee mails waarin ik vraag of er een levertijd kan worden aangegeven, tot op heden geen reactie. Hopelijk lukt het op deze manier wel
Ik hoop spoedig iets te horen, heb de peesbeschermers hard nodig, oude zijn gescheurd!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:04

Vrijdag besteld, maandag geld bijgeschreven, dinsdag verzonden...
Ik zou me op donderdag nog niet veel zorgen maken.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:08

Ze leveren wel. Maar gigantisch traag. En reactie krijg je 0,0.

Ik had oa laarzen besteld. maat net te groot. ik gemaild en gebeld. Maar na weken nog geen reactie.

Heb ze inmiddels toch maar in gebruik genomen want had ze echt nodig :(

Was voor mij de eerste en laatste keer daar.