Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

StefenFrens

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 13:45

Ja dat " voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis " is echt onzin..
Ik wilde een polo bestellen van het KWPN maar dan weet ik gewoon dat er weer ergernis van komt..
Jammer dat Divoza de enige dealer is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:16

Ik kom er ook op terug. Het duurde lang, maar ze dachten goed mee. Maar nu blijft dat het tuig dat ik wil bestellen opeens veel duurder dan in het mailcontact vermeld is en dat de korting niet geld, dus dat ik dan flink bij moet betalen. Dan laat maar zitten en stuur mijn geld maar terug :') Blijkbaar scheelt dit per maat, oke dat is niet gek, maar de shet, pony, full en extra full staan wel voor 310 op hun site en dan moet ik voor een maatje cob 395 euro betalen. Beetje raar allemaal.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:52

Jammer dat de positieve berichten gewoon genegeerd worden.
StefenFrens, stuur even een mail vooraf.
Heb ik ook gedaan en had de broek netjes de volgende dag binnen.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:56

Na slechte ervaring met bit (10 weken gewacht daarna maar gecanceld) nu ene goede ervaring met mijn eurostar rijbroek.
Broek moest speciaal besteld worden (net als het bit overigens) maar de broek was er binnen 2 weken.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:28

Heb maandag tegen beter weten een paar (10 stuks) borstels besteld.... ik durf t bijna niet te zeggen: BORSTELS.... waar gaat dit over. Ik kreeg hele andere borstels, verkleurd en eentje kapot. :(:)
Wat is dit voor een bizar bedrijf !
Dus ik heb ze gebeld.... ...uren in de wacht.... konden mijn order niet vinden.... computerpoblemen... jaja .... ja ik mocht het wel terugsturen... maar of ik kon bewijzen of ik ze niet al gebruikt had |(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:31

irisdepony schreef:
Heb maandag tegen beter weten een paar (10 stuks) borstels besteld.... ik durf t bijna niet te zeggen: BORSTELS.... waar gaat dit over. Ik kreeg hele andere borstels, verkleurd en eentje kapot. :(:)
Dus ik heb ze gebeld.... ...uren in de wacht.... konden mijn order niet vinden.... computerpoblemen... jaja .... ja ik mocht het wel terugsturen... maar of ik kon bewijzen of ik ze niet al gebruikt had |(

dat kan er staat een data van aflevering bij hun in het systeem en dus ook bij tnt zou even met je pakket daar langs gaan en je verhaal uitleggen en vragen of zij een uitdraai daar van kunnen maken en gelijk terug sturen/brengen

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:37

In november heb ik de Mondoni vrijetijdslaars besteld. Ik wilde de laars afhalen in Zoetermeer. Helaas was hij niet op voorraad. Gisteren maar even gebeld om te vragen hoe lang het nog ging duren en nu kan ik vrijdag mijn laarzen ophalen! Ik heb nooit meer een mail van ze gehad over de vertraging en ook niet dat de laars nu wel op voorraad is........... Beetje vaag... Was wel een hele aardige mevrouw en ze heeft voor mij naar Zoetermeer gebeld om het te regelen! Ik heb tot nu toe in de winkel nog nooit problemen gehad. Ik heb 1 keer iets besteld en dat was keurig op tijd.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 02:14

Silence schreef:
Jammer dat de positieve berichten gewoon genegeerd worden.
StefenFrens, stuur even een mail vooraf.
Heb ik ook gedaan en had de broek netjes de volgende dag binnen.

Thanks voor de tip! ;)
Ga ik zekers proberen!
Wil die polo echt graag!! :') Ben toch 'n held.. Hoor me alweer klagen achteraf hahaha..

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 02:28

irisdepony schreef:

Omg.. Gaat echt nergens over!
Krijg er zelfs beetje slappe lach van.. :')
Over ironisch gesproken..
Kunnen ze toch niet maken, zoiets! Dan ook nog zeggen dat je moet bewijzen dat ze nog ongebruikt zijn.. Je had moeten uitleggen dat dat moeilijk gaat als je ze al half gebruikt opgestuurd krijgt. _O-
Ze zijn indd een bizar bedrijfje..

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:06

Een vriendin van mij had een zadel gekocht daar en zou bij gevuld worden zodat hij goed op het paard lag! Die man legt het zadel op het paard, kijkt er na en haald hem er weer af! Hij zegt zo: ik weet het komt goed! Wat blijkt nou! Hij heeft er niets aan verandert en het paard heeft nu allemaal rug klachten! Hebben nu een nieuw zadel gekocht maar dat doen we nooit meer bij divoza.. Zelf rij ik vaak met springschoenen omdat mijn paar zijn benen voor bewuster moet gebruiken van mijn instructeur. Ik ben inmiddels al 10 paar springschoenen verder en heb ze nu maar bij een andere zaak gekocht! Ik rij die springschoenen naar 2 uur al kapot! Gewoon in de binnenbak, stappen, tolten, draven en galloperen!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:40

nou gaan mensen ook dingen opnoemen die stuk zijn ja daar kan divoza niks aan doen zo word dat nou eenmaal gemaakt...
ik kocht een keer bij zo`n dierenwinkel een halster nou prima deed hem een keer los vielen al die metalen rondjes van de gaten eraf
dus wj weer naar die winkel ja is stuk gegaan hun zo nou geef maar maken we wel is over drie week klaar. dus wij na drie week weer heen.. nee die is niet klaar liep ie naar het magazijn hup zo nietuwe mooiere versie meegekregen.
aan dat kapotte kunnen zij niks doen.

ik heb nog nooit problemen gehad met divoza.
en anders ij dan gewoon naar zo`n megastore in de vakantie ofzo :)

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 02:21

prugelpiet schreef:
nou gaan mensen ook dingen opnoemen die stuk zijn ja daar kan divoza niks aan doen zo word dat nou eenmaal gemaakt...
ik kocht een keer bij zo`n dierenwinkel een halster nou prima deed hem een keer los vielen al die metalen rondjes van de gaten eraf
dus wj weer naar die winkel ja is stuk gegaan hun zo nou geef maar maken we wel is over drie week klaar. dus wij na drie week weer heen.. nee die is niet klaar liep ie naar het magazijn hup zo nietuwe mooiere versie meegekregen.

Ik vind het niet acceptabel dat kapotte spullen worden opgestuurd.

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:43

Ik heb mijn hoofdstel binnen. Had ook nog een brief, dus correct gehandeld alleen jammer dat ze niet zeggen dat het 7 weken gaat duren. Maar ben er erg blij mee :)

natascha10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:54

heb al tussen de 15 a 25 keer online besteld bij divoza en nog nooit problemen gehad.
lieten me op tijd weten als iets nt voorradig was en de nabestelling kreeg ik altijd braaf binnen.
dus heb zeker niks te klagen over divoza

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:48

Ik heb nu 4 artikelen besteld, boek over het KWPN paard, KWPN halsterset, KWPN polo en KNHS polo. Ben benieuwd := Met paypal betaald, just in case :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 13:47

Krijg je trouwens een email ofzo als het verzonden word of? :o?

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:21

Volgens mij krijg je geen mail dat ze het verzonden hebben.

Heb vrijdag gebeld waar mijn deken blijft. De deken moest uit een ander filiaal komen en was onderweg naar het hoofdmagazijn. Begin deze week moest ik de deken thuis hebben.... Ben benieuwd of hij komt!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:24

grrrrrr

ik bestel daar nooit weer..
Vorige week gebeld waar mijn deken bleef die ik op 3 januari 2012 heb besteld. Werd er gezegd dat hij uit Enschede moest komen en dat hij voor het einde van de week bij mij moest zijn. Vandaag dus nog geen deken, dus weer gebeld. Bleek dat ze de deken niet naar Leek hebben gestuurd, maar naar een andere vestiging en nu dus aan iemand ander verkocht. En verder is hij uitverkocht, dus geen deken........ grrrrr

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 09:55

Sinelia schreef:
grrrrrr

ik bestel daar nooit weer..
Vorige week gebeld waar mijn deken bleef die ik op 3 januari 2012 heb besteld. Werd er gezegd dat hij uit Enschede moest komen en dat hij voor het einde van de week bij mij moest zijn. Vandaag dus nog geen deken, dus weer gebeld. Bleek dat ze de deken niet naar Leek hebben gestuurd, maar naar een andere vestiging en nu dus aan iemand ander verkocht. En verder is hij uitverkocht, dus geen deken........ grrrrr

Owjee..... ik ben bang dat het dezelfde kant op gaat als mijn deken! :( Welke heb jij besteld? Ik een harry horse two tone (als ik het goed schrijf), maatje 205.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:11

Weatherbeeta landa in 198... Baal er behoorlijk van.... Nu ga ik hem ergens anders bestellen..

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:39

Heb je nog niet betaald dan? Anders word het helemaal een dure deken.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:40

Daantjuh88 schreef:
Heb je nog niet betaald dan? Anders word het helemaal een dure deken.

Ik had inderdaad betaald, maar geld is teruggestort door divoza...

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:29

StefenFrens schreef:
prugelpiet schreef:

Ik vind het niet acceptabel dat kapotte spullen worden opgestuurd.

ja oke dat is waar maar meestal versturen zij dingen per post in een doos en lopen ze leveringsschade op of hoe je dat ook mag noemen

Horsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:53

gelukkig ben ik niet de enige !
ik heb 3.5 maand gewacht op mijn ariatriem, deze had ik in de opruiming besteld en mocht ik na veel moeite mee hebben voor de kortingsprijs ipv de orginele prijs.
Ook heb ik veel langer dan ze zeiden moeten wachten op mijn GPA cap, eurostar broek (moest gemaakt worden) en petrielaarzen.
Jammer van de winkel mij zul je er niet zovaak meer zien !
Over de EJ ben ikwel tevreden trouwens :)

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:54

Nooit problemen gehad. Bestelling netjes de volgende dag binnengekregen.