Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
irisdepony schreef:Heb maandag tegen beter weten een paar (10 stuks) borstels besteld.... ik durf t bijna niet te zeggen: BORSTELS.... waar gaat dit over. Ik kreeg hele andere borstels, verkleurd en eentje kapot.![]()
Wat is dit voor een bizar bedrijf !
Dus ik heb ze gebeld.... ...uren in de wacht.... konden mijn order niet vinden.... computerpoblemen... jaja .... ja ik mocht het wel terugsturen... maar of ik kon bewijzen of ik ze niet al gebruikt had
Silence schreef:Jammer dat de positieve berichten gewoon genegeerd worden.
StefenFrens, stuur even een mail vooraf.
Heb ik ook gedaan en had de broek netjes de volgende dag binnen.
irisdepony schreef:Heb maandag tegen beter weten een paar (10 stuks) borstels besteld.... ik durf t bijna niet te zeggen: BORSTELS.... waar gaat dit over. Ik kreeg hele andere borstels, verkleurd en eentje kapot.![]()
Wat is dit voor een bizar bedrijf !
Dus ik heb ze gebeld.... ...uren in de wacht.... konden mijn order niet vinden.... computerpoblemen... jaja .... ja ik mocht het wel terugsturen... maar of ik kon bewijzen of ik ze niet al gebruikt had
prugelpiet schreef:nou gaan mensen ook dingen opnoemen die stuk zijn ja daar kan divoza niks aan doen zo word dat nou eenmaal gemaakt...
ik kocht een keer bij zo`n dierenwinkel een halster nou prima deed hem een keer los vielen al die metalen rondjes van de gaten eraf
dus wj weer naar die winkel ja is stuk gegaan hun zo nou geef maar maken we wel is over drie week klaar. dus wij na drie week weer heen.. nee die is niet klaar liep ie naar het magazijn hup zo nietuwe mooiere versie meegekregen.
aan dat kapotte kunnen zij niks doen.
ik heb nog nooit problemen gehad met divoza.
en anders ij dan gewoon naar zo`n megastore in de vakantie ofzo
Sinelia schreef:grrrrrr
ik bestel daar nooit weer..
Vorige week gebeld waar mijn deken bleef die ik op 3 januari 2012 heb besteld. Werd er gezegd dat hij uit Enschede moest komen en dat hij voor het einde van de week bij mij moest zijn. Vandaag dus nog geen deken, dus weer gebeld. Bleek dat ze de deken niet naar Leek hebben gestuurd, maar naar een andere vestiging en nu dus aan iemand ander verkocht. En verder is hij uitverkocht, dus geen deken........ grrrrr
StefenFrens schreef:prugelpiet schreef:nou gaan mensen ook dingen opnoemen die stuk zijn ja daar kan divoza niks aan doen zo word dat nou eenmaal gemaakt...
ik kocht een keer bij zo`n dierenwinkel een halster nou prima deed hem een keer los vielen al die metalen rondjes van de gaten eraf
dus wj weer naar die winkel ja is stuk gegaan hun zo nou geef maar maken we wel is over drie week klaar. dus wij na drie week weer heen.. nee die is niet klaar liep ie naar het magazijn hup zo nietuwe mooiere versie meegekregen.
aan dat kapotte kunnen zij niks doen.
ik heb nog nooit problemen gehad met divoza.
en anders ij dan gewoon naar zo`n megastore in de vakantie ofzo
Ik vind het niet acceptabel dat kapotte spullen worden opgestuurd.