Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TolineS schreef:nou, ik trek misschien toch nog mijn goede mening in..... Ik was 2 weken geleden wezen kijken voor een haflinger bij de stal samen met mijn zoontje van 5 die meteen verliefd op dr was, alles goed en wel, als het aan ons lag namen we haar meteen mee, maar dat kon niet want haar eigenaresse had nog eerst een ander paard op proef en als ze die wilde dan was de haf van ons... Gisteren zouden we het horen.. Zoonlief in tranen omdat we tot nu toe nog niets hebben gehoord en al haar advertenties zijn weg... En de stal heeft nog steeds niet gebeld...
Chaos schreef:Wat hebben jullie allemaal een verwachtingen zeg van een handelaar.
Als je je paard verkocht hebt, is die verkocht.
Nieuwe eigenaren krijgen nummers mee van oude eigenaren, indien gevraagd kun je namelijk briefjes in het paspoort doen. Nieuwe eigenaren beslissen ZELF of ze contact opnemen met de oude eigenaar.
JVDH heeft wel wat beters te doen als iedereen nabellen.
Dat een paard na paar maand op de site staat, tja, als die niet bevallen is komt ie terug he.
MarjanB schreef:Hmm ik heb er een fijn paard vandaan en heb meerdere keren gevraagd hoe het met mn oude paard ging, kreeg niks te horen. En nu staat ie ineens op de site.. beetje raar 3maand later..
Chaos schreef:Wat hebben jullie allemaal een verwachtingen zeg van een handelaar.
Als je je paard verkocht hebt, is die verkocht.
Nieuwe eigenaren krijgen nummers mee van oude eigenaren, indien gevraagd kun je namelijk briefjes in het paspoort doen. Nieuwe eigenaren beslissen ZELF of ze contact opnemen met de oude eigenaar.
JVDH heeft wel wat beters te doen als iedereen nabellen.
Dat een paard na paar maand op de site staat, tja, als die niet bevallen is komt ie terug he.
TolineS schreef:ja ok 35 x is dan iets overdreven. Dirk is vast druk van bijkomen van 4 dagen zwarte cross haha
iig, het zou schandelijk zijn als hij vergeet iemand terug te bellen die een paard van hem wil kopen..
Yvonne1313 schreef:Ik heb geen slechte terugbel ervaring hoor, ze belden altijd netjes terug! en ben nog steeds superblij met mijn aankoop van daar... Alles ging eerlijk en helder en duidelijk!
Maar inderdaad dames en heren het is en blijft een handelsstal en hun handel is en blijft paarden, voor hen is DAT HET geld. De prijzen zijn er dan ook naar, als je luxe en perfectie wilt qua omgang/onderhandeling/rijden etc etc dan kom je toch in andere prijsklasses.
Mijn paard heeft daar veel binnengestaan, heet daar lang gestaan en heeft daar wat vervelende trekjes aan overgehouden, maar wie ergens voor gaat kan alle minpuntjes prima omtoveren tot pluspunten en heeft nog een gouden dier eraan.
Rotte appels staan ook bij particulieren
Chaos schreef:Het zou schandelijk zijn?
Dirk: Schandelijk dat jij een menselijke fout hebt gemaakt!! Kan echt niet!
Jeetje zeg.
Ik had jou ook niet teruggebeld als ik na een middag al 15 gemiste oproepen had. Als je zo'n instelling hebt en bekant iemand gaat stalken.
Heb geduld.
Spreek zijn voice-mail in én stuur een mail. Dan weet ik zeker dat je antwoord krijgt voor morgenmiddag.