Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jurisno schreef:Ik wilde toch nog even reageren, heb een aantal maanden geleden hier ook gevraagd naar pensionstalling in de regio en ook wat berichten gewisseld met wat leden. Ik stond op een kleinschalige pensionstal en wij zijn in mei verhuisd naar de Snippervlucht. Vanaf dag 1 staat hij er alsof hij er hoort. Hij was behoorlijk aan het kwakkelen en dat is helemaal over. Hij is helemaal opgebloeid in de kudde en zit goed in zijn vel. Voor ons was dit dus een prima keuze, alhoewel ik er echt wel buikpijn van heb gehad van tevoren, of we wel de juiste keuze maakten. Dus ons paard gedijt juist beter in een grotere kudde, met een beetje reuring en een bos in de achtertuin.
Ik wilde iedereen bedanken voor de ervaringen die toen gedeeld zijn, en nog even de afloop laten weten
Levita schreef:Jurisno schreef:Ik wilde toch nog even reageren, heb een aantal maanden geleden hier ook gevraagd naar pensionstalling in de regio en ook wat berichten gewisseld met wat leden. Ik stond op een kleinschalige pensionstal en wij zijn in mei verhuisd naar de Snippervlucht. Vanaf dag 1 staat hij er alsof hij er hoort. Hij was behoorlijk aan het kwakkelen en dat is helemaal over. Hij is helemaal opgebloeid in de kudde en zit goed in zijn vel. Voor ons was dit dus een prima keuze, alhoewel ik er echt wel buikpijn van heb gehad van tevoren, of we wel de juiste keuze maakten. Dus ons paard gedijt juist beter in een grotere kudde, met een beetje reuring en een bos in de achtertuin.
Ik wilde iedereen bedanken voor de ervaringen die toen gedeeld zijn, en nog even de afloop laten weten
Die ervaring heb ik ook met de Snippervlucht. Helaas overleed mijn merrie na 3 maanden al vanwege hoefbevangenheid, maar anders had ik er nog gestaan. Toen ik mijn nieuwe merrie kocht, was er geen plek en zijn we naar manege De Liemers in Beek gegaan. Daar staat dit paardje weer perfect dat ik haar niet ga verplaatsen.
Fijn dat je het daar naar je zin hebt!
boemel schreef:Dan staat je paard vlakbij ons.
We wonen op de boerderij erachter en kunnen in de winter de manege net zien liggen.
Ben er gisteren nog langsgewandeld met mijn paard![]()
De paarden bij de Liemers staan er inderdaad netjes en tevreden bij. En het is qua reisafstand vanuit Arnhem goed te doen, maar ik denk dat velen in dit topic de stalprijs en de hoeveelheid weidegang niet acceptabel zullen vinden.