Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Binckydenice schreef:He romy ken je Sabina van Stal Eureka?
Binckydenice schreef:Romy (loverico) en hoelang ga je al met Jordy?
wenenzetor schreef:In het nieuw aangemaakte topic
kekaro schreef:bij kickersteyn is het nu 100 voor de inloopstal en 175 voor ponybox, zonder uitmesten en excl.voer
zal ongetwijfeld door de binnenbak komen
wat kost het bij taams dan allemaal....de site doet het niet helemaal bij mij.
(denk gooi weer even wat leven in het topic)
fique schreef:bij kalverhoek is het 280,- zit ook alles bij in en 2 binnenbakken, buitenbak, stapmolen en tegen vergoeding paddock
naadje24 schreef:fique schreef:bij kalverhoek is het 280,- zit ook alles bij in en 2 binnenbakken, buitenbak, stapmolen en tegen vergoeding paddock
ook als je zelf in de paddock gooit
naadje24 schreef:belachelijk!!!! en dat met zo'n stallingsprijs!
ik ben er vaak genoeg geweest en kwa uiterlijk en voorzieningen mogen ze dan de paddock er wel gratis bij doen...wat een naaiers....
sjorsie schreef:naadje24 schreef:belachelijk!!!! en dat met zo'n stallingsprijs!
ik ben er vaak genoeg geweest en kwa uiterlijk en voorzieningen mogen ze dan de paddock er wel gratis bij doen...wat een naaiers....
tsja, dat begreep ik ook nooit, ik heb er jaren gestaan en nog langer gereden maar nooit betaald voor een paddock, dit is pas zo sinds ongeveer 2 jaar, idd jammer, want ik heb er met veel plezier gestaan. Het is nu bijna volledig Western en daarom voor mij niet meer intressant.