Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
morella schreef:ja hij verkoopt onderdaad vaak paarden met gebreken of stalgebreken en zegt het dan niet.maar hij heeft ook veel paarden die hij via anderen verkoopt zoals myra en discoverys horses.hij heeft mij ook tepakken gehad met het paard wat ik kocht maar heb hem wel terug gepakt boontje komt om zn loontje.ik had een lieve calvados ruin bij hem gekocht die bleek dus losse wand en cornage te hebben maar hij wou er niks van weten.ik wist dat myra paarden van hem verkoopt dus heb daar mn paard ingeruild.en niks gezegd want ab zei toen dat het paard goed was.dus bij mij dan ook.ik heb een heel leuk paard voor terug gekregen die ook niks heeft.maar 2 dagen later mailde ze dat hij weer terug moest want hij had cornage.toen heb ik gewoon gezegd mag wel maar dan neemt ab mn paard terug.en dat wou die dus schijnbaar niet.dus myra boos.maar ja jammer dan dan moet je mensen maar niet bedonderen dan kan je het terug verwachten vind ik.
Eydis schreef:Hoi allemaal!
Er zijn de laatste maand bij ons ook 3 nieuwe paarden gekomen op de manege bij v/d poll vandaan. Eerst kregen we Premiere 25 een vosmerrie met duits bloed.Daarna kwam er een schimmel ruin op proef, maar die ging weer terug, was een hete. Daarna is kamara gekomen een groffe en grote vosmerrie met gelders bloed.En daarna Liane, een grote vosmerrie, erg mooi.En sinds vorige week Suprice, een mooi vospaard maar helemaal geschoren en heel smoezelig.Allemaal superbraaf, ze lopen mee in de manegelessen.Ze zagen er niet uit dat ze aankwamen, wonden op de benen, sommige mogen wel wat dikker, Kamara was eerst kreupel dat ze aankwam, dik in de wintervacht en lelijk getoilleteerd etc. Maar superlief op stal en ze knappen nu al flink op! Zijn er mensen die ze kennen misschien? Of iets van hun verleden weten?