Ervaring met kopen paarden bij v/d poll in leusden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mhtimmerwerk

Re: Ervaring met kopen paarden bij v/d poll in leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 13:38

vandaag is er een inspectie geweest bij dhr op stal door de LID voor dhr v d pol was het postitief paarden stonden er droog bij met dekens op en de paspoorten kopten dus zij kunnen niets!!!!!
helaas hebben mensen geen rontgen ogen.

barbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:13

Cool Zo dus het viel allemaal wel mee bij dhr v/d Pol !!!!
Hebben jullie in de gaten hoe ongelooflijk stom jullie bezig zijn?
Jullie hebben meerdere mensen geschaad ik denk zomaar niet dat die het hierbij laten zitten!
Je kunt een heleboel paarden artsen navragen in de lagere prijsklasse's zijn er maar weinig paarden waarbij helemaal niets te zien is op een runtgen keuring sommige paarden artsen vinden het zelfs ontzettend vervelende mensen die vinden dat er niets te zien mag zijn op een foto mits dit natuurlijk niet zo ernstig is dat het paard er aan lijdt, maar let wel als je zelf niet naar behoren laat keuren kan je alleen maar je zelf voor je kop slaan dat je iets niet goed heb gedaan en daar moet je niet andere mensen mee opzadelen.
Laat een paard altijd opnieuw keuren ook al moet je hiervoor extra in de buidel tasten want dat is vaak het probleem niet waar?
En dan nog iets wat vinden jullie dan precies waar die paarden dan naar toe moeten wordt het niet eens tijd dat jullie een stichting oprichten voor paarden die van hand tot hand gaan en voor de zoveelste keer worden terug gebracht, dan besteden jullie je tijd beter dan dat waar jullie nu mee bezig zijn want uiteindelijk kiest iedereen ook jullie voor het geld toch?

Koe

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:24

Mensen, handelaren zijn nu eenmaal handelaren!!!
De een want netter dan de andere, de ene want mooiere paarden als de andere en de prijsklasses varieren ook enorm.

Jullie zijn zelf behoorlijk dom, onwetend of vul maar iets in wanneer je een paard in een goedkopere klasse koopt en het dan maar niet laat keuren.
Als je besluit niet rontgenlogisch te keuren omdat ht dier goedkoop is sta dan niet raar te kijken als er wat loos is.
Je weet dat je bij een handelaar koopt.

De meeste geven geld terug, hebben omruilrecht en leven al jaren van hun handel..... als alles echt zo erg was bestonden ze niet of kochten jullie daar geen paarden en gingen de dieren alleen nog naar de slacht, wat duidelijk alleen maar beter is als ze echt zo slecht zijn.

Anoniem

Re: [EG] paarden bij v/d poll in leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:23

morella schreef:
ja hij verkoopt onderdaad vaak paarden met gebreken of stalgebreken en zegt het dan niet.maar hij heeft ook veel paarden die hij via anderen verkoopt zoals myra en discoverys horses.hij heeft mij ook tepakken gehad met het paard wat ik kocht maar heb hem wel terug gepakt boontje komt om zn loontje.ik had een lieve calvados ruin bij hem gekocht die bleek dus losse wand en cornage te hebben maar hij wou er niks van weten.ik wist dat myra paarden van hem verkoopt dus heb daar mn paard ingeruild.en niks gezegd want ab zei toen dat het paard goed was.dus bij mij dan ook.ik heb een heel leuk paard voor terug gekregen die ook niks heeft.maar 2 dagen later mailde ze dat hij weer terug moest want hij had cornage.toen heb ik gewoon gezegd mag wel maar dan neemt ab mn paard terug.en dat wou die dus schijnbaar niet.dus myra boos.maar ja jammer dan dan moet je mensen maar niet bedonderen dan kan je het terug verwachten vind ik. Duivel

Ik zit dit allemaal met verbazing te lezen.. het is jammer dat myra zaken doet met vd poll, ik heb ook kennissen die meerdere slechte ervaringen met m hebben, maar met Myra is niets mis hoor.. Ik ken iemand die een geweldig leuk paard van haar vandaan heeft. ZIj verkoopt gewoon paarden voor anderen, en natuurlijk heeft er weleens een wat. Maar als ze het weet zegt ze het en als ze het niet weet kan ze dr ook niks aan doen!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:10

Hoi allemaal!

Er zijn de laatste maand bij ons ook 3 nieuwe paarden gekomen op de manege bij v/d poll vandaan. Eerst kregen we Premiere 25 een vosmerrie met duits bloed.Daarna kwam er een schimmel ruin op proef, maar die ging weer terug, was een hete. Daarna is kamara gekomen een groffe en grote vosmerrie met gelders bloed.En daarna Liane, een grote vosmerrie, erg mooi.En sinds vorige week Suprice, een mooi vospaard maar helemaal geschoren en heel smoezelig.Allemaal superbraaf, ze lopen mee in de manegelessen.Ze zagen er niet uit dat ze aankwamen, wonden op de benen, sommige mogen wel wat dikker, Kamara was eerst kreupel dat ze aankwam, dik in de wintervacht en lelijk getoilleteerd etc. Maar superlief op stal en ze knappen nu al flink op! Zijn er mensen die ze kennen misschien? Of iets van hun verleden weten?

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:23

Eydis schreef:
Hoi allemaal!

Er zijn de laatste maand bij ons ook 3 nieuwe paarden gekomen op de manege bij v/d poll vandaan. Eerst kregen we Premiere 25 een vosmerrie met duits bloed.Daarna kwam er een schimmel ruin op proef, maar die ging weer terug, was een hete. Daarna is kamara gekomen een groffe en grote vosmerrie met gelders bloed.En daarna Liane, een grote vosmerrie, erg mooi.En sinds vorige week Suprice, een mooi vospaard maar helemaal geschoren en heel smoezelig.Allemaal superbraaf, ze lopen mee in de manegelessen.Ze zagen er niet uit dat ze aankwamen, wonden op de benen, sommige mogen wel wat dikker, Kamara was eerst kreupel dat ze aankwam, dik in de wintervacht en lelijk getoilleteerd etc. Maar superlief op stal en ze knappen nu al flink op! Zijn er mensen die ze kennen misschien? Of iets van hun verleden weten?

Volgens mij was Liane het paard dat ook bij ons heeft gestaan!! Is ze grof gebouwd? Beetje gelders uiterlijk...?
Hoe is ze bij jullie met rijden?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:20

Je hebt een pb.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:52

Deze discussie lijkt me nu wel afgelopen. De laatste reactie(s) voegen niets toe aan het topic.