Urgente vraag ; Rendak !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 16:47

Hoezo is dat heftig?
Ja het is slecht geregeld en blijkbaar alweer 2x iets mis gegaan met melden. Hebben ze misschien net een nieuw systeem of juist een heel oud systeem? Krijg je nooit een bevestiging van rendac? Zal toch een reden voor zijn?

Vervelend suffie, dat zeker. Zijn de bomen in die 30 jaar niet gegroeid of is de situatie nog altijd hetzelfde?

TS je hebt het gemeld. Ergens kunnen ze best een bevestiging sturen dat die is aangekomen. Anderzijds kost dit jou alleen maar meer energie en frustratie. Je hebt ze op de hoogte gesteld en daar zou het voor mij prima mee zijn. En door. Denk aan je zelf!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-25 17:08

suffie schreef:
Wij hebben geen erfabonnement, dus elders aanbieden kan niet.
Nooit problemen gehad en in dit geval was ik blij dat het maar een geit was en geen paard of koe.....

Ik ook niet (ben particulier) maar afgelopen jaar zijn ze gewoon (achteruit) het erf opgekomen om een pony op te halen en er stond eenmalig 3,73 E op de factuur ivm erfabonnement.
Had het gevraagd ivm dat mijn man de pony anders naar de weg moest slepen of wij haar mochten laten liggen waar ze lag.
Als de vrachtwagen maar het erf op kon (en met de grijper bij de pony) was het geen probleem.

ElCamino

Re: Urgente vraag ; Rendak !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 11:49

persoonlijk bellen we altijd op.
Ook wanneer we het via een bericht aanmelden oid, er wordt altijd er achteraan gebeld of het goed doorgekomen is. Gewoon om dit soort miscommunicatie te voorkomen....

Wanneer je bv met Hemelvaart iets inspreekt/mailt of whatever..... dan gewoon vrijdagmorgen even bellen of het doorgekomen is en niet tot vrijdagavond wachten en niet meer kunnen reageren.

Je moet uit kunnen gaan van een systeem maar met dit soort dingen gok ik dat gewoon niet, dan maar een keertje dubbel bellen of reageren...

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-25 11:57

Hier ook goede ervaring.
Maandag 2e pinsterdag was er een schaapje dood gegaan. Geprobeert via het systeem maar dat lukte niet dus gistermorgen ,dinsdag, gebeld en vanmorgen voor 7 uur al opgehaald .
Dikke prima