Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosje8 schreef:ook ik haak hier even aan, ik zoek nog fijne instructie omgeving alkmaar (noord holland dus).
Ik raak de draad echt kwijt bij oude stijl, nieuwe stijl en alle discussies daarover dat ik niet meer durf blind te staren ook daarop.
Ik zoek iemand die echt aansluit bij dressagepro / rien. Ik had heel graag bij Romy Huisman gaan lessen, maar die woont helaas écht te ver om daar op regelmatige basis heen te gaan. Tips zijn heel welkom!
felicity schreef:Ik lees mee.
Weet iemand nog een fijne instructeur in Noord Brabant omgeving Roosendaal?
felicity schreef:Moeilijk te zeggen of het geschikt is voor mij.
Ik zoek echt iemand om progressie mee te boeken, die goed kan onderbouwen hoe wat en waarom, die goed let op lichaamsgebruik enz
En dan het liefst met werken aan de hand en onder het zadel.
Lieuwkje_90 schreef:Dag allemaal, ik kwam dit topic tegen.
Ikzelf les sinds kort bij Henriette Smits, traint zelf bij Rien vd Schaft.
Ik kom zelf van België en ben benieuwd of er in de regio Noord-Brabant en Limburg nog meer instructie te vinden is volgens de methode van Rien?
Al het voorgaande heb ik reeds gelezen.
19marjo90 schreef:Interessant topic! Onze instructrice stopt er helaas mee, dus we moeten helaas op zoek naar een andere. Graag een die dat volgens de klassieke dressuur doet en die kennis heeft van de biomechanica. We zoeken in omgeving Putten/Ermelo.
Ik lees veel positieve dingen over Anne Veenstra. Weet iemand of zij ook op locatie komt en zo ja, welke afstand ongeveer?
galgo schreef:Benzz schreef:Dat is niet de nieuwe stijl, dat is juist de oude klassieke stijl, al vind ik Bastiaan daar niet tussen passen, dat is gewoon een commerciële jongen die weet hoe hij zieltjes moet winnen.
Precies wat je zegt
knollentuin schreef:yarkayunda schreef:Ik heb les van Femke Derksen (in limburg, maar volgensmij komt ze uit brabant). Ze heeft de opleiding van Greetje Hakvoort gedaan. Klassieke dressuur dus. Ik vind haar lessen altijd heel leerzaam!
Is dat klassieke dressuur of academisch? Ik vind dat nogal een verschil nl
yarkayunda schreef:knollentuin schreef:
Is dat klassieke dressuur of academisch? Ik vind dat nogal een verschil nl
Academisch, wat is het verschil in jouw ogen?
Ladyson schreef:Ik geef het topic ook weer even een schopje. Wat is de ervaring met NCSAH instructeurs? Ik lees altijd een beetje gemixte verhalen hierover en weet niet zo goed hoe ik het moet interpreteren. Is het vergelijkbaar met een Rien of echt weer anders?
yarkayunda schreef:knollentuin schreef:Is dat klassieke dressuur of academisch? Ik vind dat nogal een verschil nl
Academisch, wat is het verschil in jouw ogen?
HorsePassion schreef:Lees hier maar eens naar ervaringen.Saski_K @ [ED] De NCSAH - al ervaringen?
En kijk eens naar zijn eigen filmpjes waar hij op shows rijdt.