Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SjonnieZ schreef:Al een aantal zaken besteld. Helaas 2 jaar achter elkaar zo’n verwarmde bodywarmer van HKM besteld en beide bodywarmers waren defect.
Vorig jaar een domme fout gemaakt. Had ook een ELT besteld. Dacht dat ik de Hkm besteld had bij de Kroo en de elt bodywarmer bij hypostore. Dat bleek dus net andersom te zijn: nadat die mixup duidelijk was de retour verstreken bij de hypostore, dus heb ik m’n verlies maar genomen.
Jammer want de Kroo was het met mij eens dat deze reeds gedragen bodywarmer idd defect was en dat dit pas bij het dragen duidelijk kon worden.
Dit jaar zelfde soort bodywarmer met helaas hetzelfde euvel ontvangen. Door een longontsteking ben ik die pas laat getest en is de retour termijn wederom verstreken.
Heb hm dus niet teruggezonden. het kaartje hangt er nog aan…zeer zonde.
ik kan dus niks zeggen over hun retour beleid.
Ik durf er nog steeds te bestellen maar voor mij geen Hkm bodywarmer meer..
Renske_W schreef:SjonnieZ schreef:Al een aantal zaken besteld. Helaas 2 jaar achter elkaar zo’n verwarmde bodywarmer van HKM besteld en beide bodywarmers waren defect.
Vorig jaar een domme fout gemaakt. Had ook een ELT besteld. Dacht dat ik de Hkm besteld had bij de Kroo en de elt bodywarmer bij hypostore. Dat bleek dus net andersom te zijn: nadat die mixup duidelijk was de retour verstreken bij de hypostore, dus heb ik m’n verlies maar genomen.
Jammer want de Kroo was het met mij eens dat deze reeds gedragen bodywarmer idd defect was en dat dit pas bij het dragen duidelijk kon worden.
Dit jaar zelfde soort bodywarmer met helaas hetzelfde euvel ontvangen. Door een longontsteking ben ik die pas laat getest en is de retour termijn wederom verstreken.
Heb hm dus niet teruggezonden. het kaartje hangt er nog aan…zeer zonde.
ik kan dus niks zeggen over hun retour beleid.
Ik durf er nog steeds te bestellen maar voor mij geen Hkm bodywarmer meer..
Zit er dan ook geen garantie op zo'n bodywarmer?
Dat heet dan de wettelijke garantie: https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... jn-rechten