Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 10:26

Ik heb ooit een keer een custom made KEP besteld bij HS. Deze werd geleverd met een overduidelijk beschadigd front. Het heeft enorm veel gezeur en geleur gekost maar uiteindelijk heb ik een piekgave KEP gekregen, precies zoals ik wilde. Verder altijd tevreden. Goed assortiment.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 11:11

Heb vaker spullen besteld die dan niet op voorraad zijn en waar levertijd op zit en soms duurt dat ook heel lang maar daar had ik niet zoveel problemen mee. Omdat ik dat bij deze laarzen wel een probleem zou vinden heb ik speciaal gebeld. Dan wordt er gezegd dat ik ze rustig kan bestellen en dan zijn ze er alsnog niet. Daar baal ik wel van. De andere keren dat spullen er niet waren kreeg ik ook bericht of ik de rest van de bestelling al vast wilde of nog wilde wachten.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 11:18

Ik vind het een hele fijne webshop, bestel er ook al jaren. Laatst had ik een wit wedstrijdshirt bestelt en bij aankomst bleken er foundation vlekken in te zitten. Contact opgenomen en toen vroegen ze me of ik het shirt wilde wassen, als het eruit zou gaan kreeg ik als excuses een waardebon van €15,- en anders mocht ik het shirt terug sturen. Goede service wat mij betreft!

SRurenga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 21:36

Ik heb bij Hypostore meerdere producten gekocht o.a. handshanshoenen gekocht in maat 7,5 echter heb ik maat 7 opgestuurd gekregen, deze mogen wel retour.
En een Montar Longsleeve gekocht in maat L, maar maat XL opgestuurd gekregen, die mag niet retour. Ik heb al heel vaak mail en telefonische contact gehad met Hypostore, zij blijven beweren dat de artikl codes en de maten goed gecontroleerd en gecand worden voordat ze verstuurd worden. Ze blijven beweren dat die Longsleeve niet bij hun is gekocht, wat belachelijk is, het is samen met andere artikelen vorzonden. Ik heb een foto gemaakt van die longsleeve samen met de andere artikelen en een foto van de verpakking met daarop afzender adres stikker van Hypostore, die foto's heb ik gemaild naar hypostore, maar nog steeds mag ik de longsleeve NIET retour sturen en ze zeggen discussie gesloten
ECHT BELACHELIJK, DIT MAAKT MIJ HEEL BOOS!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 21:43

Maar dat shirt staat toch op je bestelbevestiging of je factuur ?

Bestel er al jaren en heb nooit problemen gehad. Als iets niet op voorraad is , maar wel bij de leverancier ook voorraad is , dan bestel ik.
Als t niet op voorraad is , weet ik , dat het kan duren.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 22:33

Ik bestel hier vaak. Nog nooit problemen gehad. Rambo deken lekte, werd zonder meer omgeruild.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 22:59

Al een aantal zaken besteld. Helaas 2 jaar achter elkaar zo’n verwarmde bodywarmer van HKM besteld en beide bodywarmers waren defect.

Vorig jaar een domme fout gemaakt. Had ook een ELT besteld. Dacht dat ik de Hkm besteld had bij de Kroo en de elt bodywarmer bij hypostore. Dat bleek dus net andersom te zijn: nadat die mixup duidelijk was de retour verstreken bij de hypostore, dus heb ik m’n verlies maar genomen.
Jammer want de Kroo was het met mij eens dat deze reeds gedragen bodywarmer idd defect was en dat dit pas bij het dragen duidelijk kon worden.

Dit jaar zelfde soort bodywarmer met helaas hetzelfde euvel ontvangen. Door een longontsteking ben ik die pas laat getest en is de retour termijn wederom verstreken.
Heb hm dus niet teruggezonden. het kaartje hangt er nog aan…zeer zonde.
ik kan dus niks zeggen over hun retour beleid.

Ik durf er nog steeds te bestellen maar voor mij geen Hkm bodywarmer meer..
Laatst bijgewerkt door SjonnieZ op 12-11-25 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 23:02

Zeker, ik heb er van alles gekocht. Fijne winkel.

eshz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 23:34

Koop er heel vaak, nooit problemen. Snelle levering, gemakkelijk retouren.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 06:22

Ik heb er ook regelmatig besteld. Op de website staat duidelijk of het op voorraad is of niet. Ik kreeg netjes mail wanneer de verwachte levertijd was en ook toen dat wat werd opgeschoven netjes mail gehad. Uiteindelijk alsnog eerder mijn spullen gehad.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 06:48

Hier wel tevreden. Afgelopen februari laarzen gekocht. Gingen wel steeds open, maar had er max 5 keer mee gereden, want in juli werd ik dan geopereerd en augustus ook. Bijna eind oktober terug gegaan na wat mail verkeer om ze te controleren. Had toen een online bestelling geplaatst ook en dat hebben ze gewoon zonder problemen geruild. Laarzen passen weer goed en zijn sindsdien niet meer opengegaan :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 08:04

SjonnieZ schreef:
Al een aantal zaken besteld. Helaas 2 jaar achter elkaar zo’n verwarmde bodywarmer van HKM besteld en beide bodywarmers waren defect.

Vorig jaar een domme fout gemaakt. Had ook een ELT besteld. Dacht dat ik de Hkm besteld had bij de Kroo en de elt bodywarmer bij hypostore. Dat bleek dus net andersom te zijn: nadat die mixup duidelijk was de retour verstreken bij de hypostore, dus heb ik m’n verlies maar genomen.
Jammer want de Kroo was het met mij eens dat deze reeds gedragen bodywarmer idd defect was en dat dit pas bij het dragen duidelijk kon worden.

Dit jaar zelfde soort bodywarmer met helaas hetzelfde euvel ontvangen. Door een longontsteking ben ik die pas laat getest en is de retour termijn wederom verstreken.

Zit er dan ook geen garantie op zo'n bodywarmer?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 09:43

Renske_W schreef:
SjonnieZ schreef:

Zit er dan ook geen garantie op zo'n bodywarmer?

Goeie heb ik eigenlijk niet naar gekeken.
Ga ik eens onderzoeken.

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 13:07

Hier alleen hele goede ervaringen. Dekens waarvan de binnenkant scheurden werden direct vervangen voor nieuwen, alles is snel binnen en vaak nette prijzen.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 13:12

@SjonnieZ ook als ergens geen garantie op zit heb je recht op vervanging als het echt te snel stuk gaat :) Dat heet dan de wettelijke garantie: https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... jn-rechten

Ik weet niet of het al lang geleden is, anders zou ik ze zeker alsnog mailen hoor!

@SRurenga ik zou foto's maken van alles kaartjes die aan het shirt zitten en die mailen. Staat op het prijskaartje ook niet iets van de Hypostore?

Ik heb zelf ook iets vergelijkbaars gehad. Toen kreeg ik de Franse 38 ipv de Nederlandse 38. Dit is toen wel goed opgelost gelukkig

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 13:42

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Hypostore, zowel online als in de winkel.

Afgelopen maand een deken besteld waarvan de levertijd was 'wachten op datum van leverancier'. Nou prima, want ik had de deken toch niet direct nodig. Netjes elke week een mail gehad met een update van de leverdatum. Nou schoot de leverancier niet echt op, want in de laatste update stond weer 'wachten op leverancier'. Aangezien we nu dan een maand verder zijn en het koudere en slechtere weer eraan komt, wilde ik de deken toch wel graag hebben. Dus besteld bij een andere website die 'm wel voorradig had en die vandaag binnen gekregen. Via de chat contact opgenomen en gezegd dat ik mijn bestelling graag wilde annuleren, inclusief de reden. Was geen probleem en ook gelijk geregeld.

Fika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 15:22

Hier zowel goede als minder goede ervaringen. Het hangt er een beetje vanaf wie je mail beantwoord.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 16:43

Hier laatst voor de 1e keer besteld. Een deken die binnen 10 dagen zou komen. Na 2 weken nog niks en ze wisten niet hoelang dat zou duren, mijn welsh hengst gaat binnekort tijdelijk weg en moest wel zekerheid hebben dat die er alsnog wel zou zijn. Ik had een 100 grams deken besteld. Ik zag dat op de website dat de 200 grams wel op voorraad was en deze wou ik dan wel liever hebben, en dat kon! Dag later had ik hem in huis en hoefde niet bij te betalen omdat het 100 grams meer was. Aan de telefoon heel netjes

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 17:00

Hier ook alleen maar positieve ervaringen met de klantenservice. Bestel er inmiddels al jaren, fijne webwinkel. Wil er eigenlijk wel eens langsgaan in de fysieke winkel

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-25 17:16

Goede ervaringen met Hypostore. Denk dat je geen foto moet laten zien van jouw gekocht productie maar jouw besteloverzicht aan hen sturen of hen daarop wijzen. Daar zal dan L op staan ipv XL en dat is jouw bewijs wat je precies gekocht hebt.