Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 11:26

Ik heb ooit een keer een custom made KEP besteld bij HS. Deze werd geleverd met een overduidelijk beschadigd front. Het heeft enorm veel gezeur en geleur gekost maar uiteindelijk heb ik een piekgave KEP gekregen, precies zoals ik wilde. Verder altijd tevreden. Goed assortiment.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:11

Heb vaker spullen besteld die dan niet op voorraad zijn en waar levertijd op zit en soms duurt dat ook heel lang maar daar had ik niet zoveel problemen mee. Omdat ik dat bij deze laarzen wel een probleem zou vinden heb ik speciaal gebeld. Dan wordt er gezegd dat ik ze rustig kan bestellen en dan zijn ze er alsnog niet. Daar baal ik wel van. De andere keren dat spullen er niet waren kreeg ik ook bericht of ik de rest van de bestelling al vast wilde of nog wilde wachten.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 12:18

Ik vind het een hele fijne webshop, bestel er ook al jaren. Laatst had ik een wit wedstrijdshirt bestelt en bij aankomst bleken er foundation vlekken in te zitten. Contact opgenomen en toen vroegen ze me of ik het shirt wilde wassen, als het eruit zou gaan kreeg ik als excuses een waardebon van €15,- en anders mocht ik het shirt terug sturen. Goede service wat mij betreft!