Ik sprak afgelopen weekend een vrouwtje bij mij in de straat en zij heeft ook een paar pensionpaarden staan en schijnbaar is het hier in de buurt moeilijk om een stalling te vinden waar ze veel buiten staan terwijl er hier in de omgeving toch genoeg weiland is.
Astrid_Brann
Geplaatst: 16-05-16 20:24
Ik ben zelf ook (opnieuw...) aan het zoeken naar een plekje voor mijn 2 pony's. Ze staan mij nu te ver weg, 16 km en omringt door polder dus geen echte uitrijmogelijkheden. Het liefst zou ik bij een particulier terecht kunnen, waar ze toch echt het zo veel mogelijk buiten komen en wat dicht bij een bos ligt. Weet iemand zoiets rondom Breda?
Ik was laatst op een pensionstal om les ten geven in Sprundel, volpension, weidegang en 2 buitenbanen. Daar waren nog enkele stallen vrij, weet uiteraard niet of men nog klanten aanneemt en heb ook geen idee hoe de stal heet, heb wel een adres voor degenen die op zoek zijn.
Weet er iemand een niet al te dure stalling in Breda? Het is niet voor mij zelf maar degene die een stalling zoekt heeft in principe niet veel nodig,maar wil wel dat haar paard binnen kan staan ' s nachts.
Het is meteen naast de Asterdplas, waar je gelijk naar buiten kan. Op dit moment heeft ze geloof ik zo'n 10 stallen, dit word aankomende zomer uitgebreid. Er komt dan ook een binnenbak bij (deze maand wordt er nog een buitenbak gelegd). Ik ga er zelf binnenkort ook rijden
different1
Geplaatst: 26-05-16 20:56
Bij ons komen er op korte termijn 2 stallen vrij. Voor meer info graag pb.
Banyu
Geplaatst: 28-06-16 12:50
Ik ben op zoek naar een stalling in Prinsenbeek, waar eigenlijk hele dagen naar buiten kunnen. Op slechte dagen halve dagen of een paar uurtjes.
De Selevia Hoeve in Werkendam, erg mooi, groot terrein met binnenbakken. Pensionstal de Graaf in Nieuwendijk ook met en binnenbak, ligt echt langs de a27