Ik trek trouwens geen conclusies, ik geef aan dat jij misschien compromissen sluit, zoals jij aangeeft dat stallen mij misschien liever kwijt dan rijk zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boogiezero1 schreef:Jammer dat je blijkbaar zoveel pech hebt gehad met alles wie weet komt je droomstal nog mag ik vragen of je je paard ook traint als hij 24/7 op de wei staat?
Nikass schreef:Sorry maar wat een absurde reactie. Ik zeg toch juist dat ik opensta voor als blijkt dat mensen wel betere stallen kennen?
Misschien dat jij gemakkelijk compromissen sluit over de veiligheid en het welzijn van je paard, ik heb daar grote moeite mee. En daarom nogmaals, geen volgend paard in deze regio (misschien is het elders ook zo maar daar kan ik niet over oordelen).
Niemand MOET mij overtuigen, dat is niet wat ik schrijf (even goed lezen zou prettig zijn) Het zou fijn zijn als iemand mij KAN overtuigen, want dat zou betekenen dat er toch stallen zijn waar het wel goed geregeld is.
Ik ben benieuwd of jij de regio kent die ik genoemd heb (Amstelveen/Aalsmeer/Uithoorn/Ouderkerk) en of jij mij 1 stal kunt noemen die goed is?
(Ik ken ook de meeste stallen in Diemen, en zuidoost, maar niet alle, maar wat ik daar ken voldoet ook niet)
Overal "kunnen dingen gebeuren" uiteraard, maar overal (in deze regio dus) gebeuren dingen die niet hadden hoeven gebeuren. En dat is imo ernstig. "Een ongelukje" zeggen mensen dan, maar nee, dat is het niet. Want het had voorkomen kunnen worden.
Vraag maar even na bij Hinke. Volledig onnodig paard kreupel. En dat is maar één voorbeeldje.
Oja en klopt, als je kritisch bent, wordt je al gauw als zeikerd gezien. Liever dat dan gemakzuchtig denk ik dan maarBovendien sta ik niet op een stal om aardig gevonden te worden.
Merald schreef:Mijn bijrijdpaard staat op Manege de Ruif. Het is een gezellige en fijne stal in Amsterdam Sloten. Het heeft een binnenbaan, overdekte buitenbaan, trainingsmolen, een paddock voor longeren en losgooien. De paarden krijgen 6x voer op een dag, waarvan 2 keer krachtvoer en 4 keer ruwvoer. Er worden op de manege onderlinge en KNHS wedstrijden georganiseerd. Je kunt op de website kijken naar de stallingstarieven etc. http://www.manegederuif.nl
Veel succes met het zoeken van een fijn plekje voor je paard!
Hinke schreef:Voor de zoekenden, misschien is deze stal iets?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m955093360-pensionstalling-weidegang-omgeving-amsterdam.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Volgens mij is het een nieuwe pensionstal en zijn ze net begonnen, zag het eens op facebook voorbij komen. Ik ben er nog nooit geweest, dus geen idee of het wat is maar ik deel het hier toch maar even.
Nikass schreef:Hinke schreef:Voor de zoekenden, misschien is deze stal iets?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m955093360-pensionstalling-weidegang-omgeving-amsterdam.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Volgens mij is het een nieuwe pensionstal en zijn ze net begonnen, zag het eens op facebook voorbij komen. Ik ben er nog nooit geweest, dus geen idee of het wat is maar ik deel het hier toch maar even.
Dat is stal De Dood in Ouderkerk
Amalarab schreef:Merald schreef:Mijn bijrijdpaard staat op Manege de Ruif. Het is een gezellige en fijne stal in Amsterdam Sloten. Het heeft een binnenbaan, overdekte buitenbaan, trainingsmolen, een paddock voor longeren en losgooien. De paarden krijgen 6x voer op een dag, waarvan 2 keer krachtvoer en 4 keer ruwvoer. Er worden op de manege onderlinge en KNHS wedstrijden georganiseerd. Je kunt op de website kijken naar de stallingstarieven etc. http://www.manegederuif.nl
Veel succes met het zoeken van een fijn plekje voor je paard!
[ [url=m/ZVkWAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijns inziens kun je dit niet maken! En waarschijnlijk/hopelijk gaat dit je tegenstaan.
Nikass schreef:De nieuwe manager van De Dood is er een tijd geleden inclusief alle pensionklanten vertrokken. Weet niet of er nu opnieuw sprake is van een overname? Ik ken wel meerdere mensen die er - ontevreden - zijn weggegaan, dus, Hobbyhorse, ik ben niet direct geneigd om dat hele pokke-end te gaan fietsen om daar eens mijn licht op te steken, de stal is al bekend.