Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:50

Ik ga zeker nog wel een keer bestellen bij Agradi. Ben uiteindelijk erg goed geholpen, en ze hebben vaak fijne kortingen. Maar dan zorg ik er wel voor dat ik het niet direct nodig heb. :')

Raar eigenlijk dat het zo verschilt per klant, mijn mail werd de volgende dag al geantwoord. ('s Avonds mail gestuurd)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 00:34

Bij mij werd de mail ook wel altijd netjes beantwoord hoor. Kreeg alleen mijn bestelling maandenlang niet geleverd. :D

Tot het wonder van deze week dan, waar ik een paar pagina's terug over berichtte.

Ben nog steeds niet over de schok heen :=

SterkeSisu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:46

SteffiiY schreef:
A_nouk schreef:
Volgens mij lezen ze ze stiekem mee hier op bokt :') :+

Je zou het bijna denken!

Hah! Mijn idee!

A_nouk

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:53

In ieder geval fijn dat ze iets met het commentaar doen, als het nu structureel ook word opgelost :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:17

Die ene keer dat ik een dekje bij Agradi had besteld, duurde het ook langer en ik had ook geen bevestigingsmail gehad. Dus uiteindelijk gemaild, omdat ik me toch wel een beetje zorgen maakte. De volgende dag had ik mijn dekje en ook netjes een mailtje terug gehad :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:27

Mijn pakketje is netjes bezorgd bij het dichtsbij zijnde afhaal adres zoals ik had gevraagd. helaas is het hoofdstel beschadigt en hebben ze de verkeerde maat handschoenen erbij gedaan. De rest is wel naar mijn zin, maar dit moet dus terug/geruild worden...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 12:43

Ik heb er een paar keer wat besteld en totaal geen problemen. Sterker nog, ik vond de service prima. Ik had de eerste keer een poetskist besteld en toen hij werd afgeleverd bleek er een scheur in te zitten. Ik heb een foto van de scheur gemaild en binnen drie dagen had ik een nieuwe poetskist en ik hoefde de oude niet terug te sturen.

SterkeSisu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 13:34

van de week nog weer eens wat besteld. deze keer een hoefijzer voor aan de muur in de schuur. had em binnen een dag, bleek dat ie van plastic was. dat was mij niet verteld. beetje zeurderig wellicht, maar vind dat je dergelijke informatie goed moet kunnen communiceren.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:27

Had vanaf de 21 ste een onderdeken in bestelling staan. Zou 1 nov. komen maar gisteren nog niks dus gemaild. Kreeg keurig antwoord dat het de 15e pas kwam en dat ik de bestelling kon retouneren. Baalde er wel van maar vind het een nette oplossing.

xCharmant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:03

Ik heb het ook een keer gehad dat het langer duurde dan vermeld, maar ook een keer dat het de volgende dag in huis was. Verder koop ik sowieso liever zelf dan heb ik het maar gezien. :)

ErikaWohler

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:19

Ik heb al eerder iets besteld bij Agradi, waarvan de levertijd heel lang was en ik heb dat toen afbesteld. Daarna is het enkele keren goed gegaan.
Ik heb paar dagen geleden enkele spulletjes, waaronder een simpel halster in 2 kleuren besteld. Naar aanleiding van alle berichten over lange levertijden heb ik eens ingelogd en heb gekeken wanneer mijn bestelling komt. Blijkt dat het halster in de kleur Zwart een verwachte levertijd van 4 januari 2013 (!!) heeft, de rest is wel voorradig. Dan verwacht je toch minstens een mailtje met de vraag hoe ze dit kunnen oplossen? En als je dan kijkt op de webshop dan staat het betreffende halster nog steeds op levertijd 2-5 werkdagen. Ik denk dat ik de hele bestelling maar ga annuleren! Ik heb het sterke vermoeden dat Agradi zeer weinig voorraad aanhoudt en dat ze in hun webshop de voorraadinformatie niet op orde hebben. Ik snap werkelijk niet dat ze de Thuiswinkel award 2012 hebben ontvangen, waar wordt dat toch op gebaseerd??

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:11

Ik heb van Agradi de uitleg gekregen dat die 2 à 10 dagen slaat op levering van goederen die ze bij de leverancier moeten gaan opvragen. Ik vind dat heel erg misleidend, daar zou imo moeten staan "afhankelijk van de levertijd door de leverancier". Mijn stijgbeugels staan op hun site nog altijd '2 à 10 dagen', terwijl de stijgbeugels momenteel niet eens voorradig schijnen te zijn bij de leverancier.

binkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:10

Ik schrik van alle verhalen over Agradi. Ik heb een bestelling geplaatst en vlgs de site was alles leverbaar,tot ik bericht kreeg dat de 8 artikelen die ik heb besteld niet leverbaar zijn. Levertijd ....weken !
Ik voel me heel erg misleid door Agradi. Eerst was ik erg tevreden,maar helaas gaat de service van Agradi erg achteruit. Dat er een ding niet leverbaar is ,oke,dat kan,maar alles wat ik besteld heb,is niet op voorraad. Op de site staat,alles uit voorraad leverbaar. Wat een kwalijke service van Agradi, Als dit zo doogaat blijft er niet veel van het bedrijf over. Het is voor mij de laatste keer dat ik daar iets bestel.

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:31

Ook hier iemand die helemaal klaar is met Agradi :+ : medio september een hoofdstel besteld, die helaas niet paste (kan gebeuren) maar ook een hele andere kleur bruin had dan afgebeeld (cognac was in eens heel donkerbruin geworden := ).
Vervolgens op 25 september het hoofstel via DHL terug gestuurd. Begin november maar eens gebeld waar mijn geld bleef: pakketje foetsie maar ze gingen het geld zsm terugstorten, had gelukkig het retourbewijs van DHL bewaard. Net maar weer eens gebeld: waar blijft MIJN geld?! "O, dit is gisteren op uw rekening terug gestort :n ". Geen excuses, niets nou, er staat nu nog niets op mijn rekening, geef ze nog tot maandag. Die publieksprijs? Ik geef ze de Tros Radar koude douche *\o/* !

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:36

Ik heb een deel van mijn bestelling teruggestuurd maar nog geen bevestiging van ontvangst of iets op mijn rekening. Iemand anders ervaring mee hoe lang dit kan duren?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:37

leonie87 schreef:
Ik heb een deel van mijn bestelling teruggestuurd maar nog geen bevestiging van ontvangst of iets op mijn rekening. Iemand anders ervaring mee hoe lang dit kan duren?

Dit duurde bij mij bijna een week. Een mail dan, dat het pakket bij hun was aangekomen. Ik heb op 7 november een mail gehad dat ze er naar streven om het bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.

Ik wacht dus ook nog steeds op mijn geld retour. Snap ook niet waarom dat zo lang moet duren.

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:49

Op de dag af 3 maanden moeten wachten.
En helaas bestelling nog niet compleet. Ik bestel regelmatig wat bij agradi, maar zolang heb ik nog nooit hoeven wachten. Levering was ook pas na mailtjes van mijn kant. Toch zal ik in de toekomst (als ik iets niet direct nodig heb) wel weer bestellen bij agradi.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:52

Het wordt zelfs al een karikatuur. Als bedrijven lange levertijden hebben dan hebben ze het 'Agradi-syndroom'. Sommige webwinkels staan al op de 'Agradi-lijst'. En "Oh nee, niet weer een Agradietje", wil zeggen dat het heel lang duurt voor je je bestelling in huis hebt.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:56

Heb vorig jaar een sulky zitje besteld..nooit ontvangen wel betaald na mails ook nog steeds geen geld terug gekregen
ze zoeken het maar uit daar..bestel er nooit weer wat!

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:58

sorry mijn laatste bestelling bij agradi 2 dagen was het binnen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 12:23

Ik hoop toch dat mijn retour snel word opgemerkt en mijn hoofdstel opnieuw word geleverd binnen afzien bare tijd, deze keer zonder beschadigingen....

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:05

Ook weer een poging gedaan om iets te bestellen bij Agradi. Volgens de website was alles leverbaar, maar volgens de status die ik daarop ontvang kan ik nog zo'n 5 dagen gaan wachten op een aantal artikelen. Er gaat daar iets flink mis en dat is erg jammer. Zelfs als ik nu een paar dagen later kijk op de website staat er nog steeds dat de artikelen voorradig zijn en direct leverbaar........ Schiet mij maar lek!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:52

Ik kreeg vandaag een mail of ik een beoordeling wou geven betreffende mijn bestelling. Aangezien ik nog steeds niets ontvangen heb, was mijn beoordeling dus niet zo positief. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:54

Nou ik moet zeggen dat ik de laatste bestelling redelijk snel in huis had. :j
Woensdag besteld en vandaag (maandag) in huis. Is voor Agradi doen best snel!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:05

Of je hebt een machtiging gegeven voor een automatische incasso en het bedrag is inmiddels lang en breed afgeschreven en je ontvangt vandaag een mail dat je bestelling compleet is en verstuurd en of je de bijgezonden factuur wilt betalen binnen 8 dgn..............