De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fortuna22

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:25

Er is in een pb toegezegd dat er zondagavond naar gekeken zou worden.
Daar staat ook mijn ordernr bij.
De helft van de bestelling is binnen, de andere helft, waar ik u aan de telefoon nadrukkelijk om vroeg, niet.

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:34

Fortuna22 schreef:
Er is in een pb toegezegd dat er zondagavond naar gekeken zou worden.
Daar staat ook mijn ordernr bij.
De helft van de bestelling is binnen, de andere helft, waar ik u aan de telefoon nadrukkelijk om vroeg, niet.

Geachte mevrouw, mijnheer,

Er worden persoonlijke berichten (PB's) gestuurd via verschillende Facebookpagina's, Website's en Forum's (waaronder Bokt.NL)
Daarnaast krijgen honderden e-mailberichten per dag.
Wij proberen op al deze berichten zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te antwoorden.
De medewerkers doen dit ook vaak buiten openingstijd om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit gebeurt ook 's avonds (tot zeer laat) en in het weekend.

Helaas schijnt het bij dit Forum vaak lastig te zijn om duidelijke informatie te verschaffen omtrent een order.
Wij zullen aan de hand van de summiere informatie welke u verstrekt, gaan uitzoeken om welke order het hier gaat en welke medewerker u wellicht heeft gesproken.

Er is nog nooit een klant geweest die de artikelen die besteld waren niet ontvangen heeft (of niet volledige teruggave heeft gehad van het betaalde bedrag wanneer onverhoopt een artikel bijvoorbeeld niet meer leverbaar was), dus ook in uw geval zult u de artikelen die u heeft besteld, zeker ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:42

Vriendin van mij heeft haar bestelling prima ontvangen :-)

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:56

diesel83 schreef:
Vriendin van mij heeft haar bestelling prima ontvangen :-)

Dagelijks verzenden wij tientallen bestellingen naar een groot aantal zeer tevreden klanten.
We zijn verheugd dat ca. 83% van onze klanten binnen 3 maanden een of meerdere nieuwe bestellingen plaatsen. Daarnaast krijgen we elke week tientallen bestellingen van nieuwe klanten.

Het is voor ons opvallend dat helaas een handje vol klanten, die schijnbaar allemaal gebruik maken van dit Forum, opmerkingen heeft omtrent een levering.
De communicatie via dit Forum is voor ons erg lastig omdat de betrokkenen in vrijwel alle gevallen anoniem wensen te blijven. Voor ons is het dan een puzzel om uit te zoeken over welke bestelling het wellicht zou kunnen gaan.
Volgens ons komen we er in alle gevallen wel uit, doch geeft dit een onevenredige werkdruk.

Om deze reden overwegen we sterk om de site Bokt.NL te schrappen als advertentiekanaal voor leuke aanbiedingen.
Wanneer we willen adverteren voor een aanbieding of actie kunnen we dit dan beter doen via andere sites waar we uitsluitend tevreden klanten hebben die blij zijn met de betreffende aanbieding en snelle service.

Bedankt voor uw reactie!

De Dunsborg Ruitersport

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:59

Jullie kiezen er zelf voor om dit via Bokt te doen, gebleken is dat dit de snelste manier is om een reactie terug te krijgen.
Als je ergens iets besteld, dan verwacht je als consument dat dit, soms de zelfde dag, maar in ieder geval binnen enkele dagen word verzonden. Als dit om wat voor reden ook niet lukt, mag je als consument daar een bericht over verwachten. Het zelfde geld voor onvolledige bestellingen.

Maar genoeg nu!
Ik wil nu ook vermelden dat het meer dan keurig is opgelost door De Dunsborg!
Complimenten daarvoor!!
Als jullie communicatief wat verbeteringen aan kunnen brengen, zien jullie mij zeker terug als klant!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 15:02

Beste Hengelo,

Persoonlijk vind ik de communicatie per mail met jullie extreem lastig, het komt gewoon niet aan.

Ik heb een hele tijd terug (bijna twee jaar terug denk ik) een dure HKM thermobroek besteld, deze is door productiefout niet goed en na een aantal pogingen om het op te lossen heb ik het gewoon maar opgegeven. Ik baal als een stekker omdat ik meer dan €100 heb neergelegd voor een broek die ik een keer heb gedragen.
Maar mails via de contact pagina kwamen wel aan en directe mails met foto's niet, het probleem werd nooit opgelost en de broek ligt werkeloos stof te happen in mijn kledingkast.

Ik snap dat er veel mails binnenkomen, maar de bereikbaarheid is echt een probleem. Ik probeer zoiets altijd met het bedrijf zelf op te lossen en niet via social media, maar na een aantal mails met nul reactie of via de site dat mijn mails niet gevonden zijn denk ik dat er echt iets mis is met de wijze waarop mails behandeld worden.
Ik heb het destijds laten zitten, maar gezien jullie laatste reactie hier wil ik mijn verhaal wel vertellen, als ervaring hoe het op mij overkomt als klant.

Als iemand hier klaagt komt er vrij snel een reactie waarin het verhaal vanuit jullie kant uit de doeken wordt gedaan, maar nog beter, het wordt opgelost!

De wijze waarop hier gecommuniceerd wordt is niet uitermate vriendelijk en het komt op mij over dat de klant toch wel lastig is, maar als je op een gegeven moment geen andere oplossing meer weet als klant neem je die reactie maar voor lief, als het probleem maar wordt opgelost.
De wijze waarop jullie op bokt communiceren heeft mij er in ieder geval van weerhouden om het op deze wijze op te lossen, maar belangrijker nog, een nieuwe bestelling te plaatsen, met als achterliggende gedachte dat als hier weer iets fout mee is ben ik mijn geld weer kwijt.

Het is niet mijn bedoeling om jullie in kwaad daglicht te stellen, maar wel een spiegel voor te houden.
Mensen klagen niet zomaar, OK, sommige wel, maar het gros niet.
Gebruik de kritiek als leerpuntje, waar gehakt worden vallen spaanders, dat vind niemand erg, als de spaanders maar wel netjes opgeruimt worden. ;)

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 15:17

Fortuna22 schreef:
Jullie kiezen er zelf voor om dit via Bokt te doen, gebleken is dat dit de snelste manier is om een reactie terug te krijgen.
Als je ergens iets besteld, dan verwacht je als consument dat dit, soms de zelfde dag, maar in ieder geval binnen enkele dagen word verzonden. Als dit om wat voor reden ook niet lukt, mag je als consument daar een bericht over verwachten. Het zelfde geld voor onvolledige bestellingen.

Maar genoeg nu!
Ik wil nu ook vermelden dat het meer dan keurig is opgelost door De Dunsborg!
Complimenten daarvoor!!
Als jullie communicatief wat verbeteringen aan kunnen brengen, zien jullie mij zeker terug als klant!

Hartelijk dank voor uw bericht.

Alleereerst is het nooit onze wens geweest om via een site als deze te communiceren met onze klanten.

Wij hebben echter wel gemeend om ons aan te passen aan de wensen van de klanten in deze tijd.
Dit betekent dat wij de correspondentie via de e-mail, per post, via Twitter, via de Gastenboeken van onze eigen website's, via verschillende Facebookpagina's en via media als deze site, allen keurig proberen te beantwoorden.

Wij besteden per dag gemiddeld 10 uur aan correspondentie met onze klanten.
Helaas is het echter niet altijd mogelijk om op alle vragen zo snel antwoord te geven als sommige klanten tegenwoordig graag zouden willen.

Wij zijn ons er van bewust dat onze klanten steeds veeleisender zijn en we proberen daarin mee te groeien. Hiervoor zijn echter voldoende deskundige medewerkers nodig en dat kost tijd.
We werken hier hard aan.

Ik weet uit uw reactie niet om welke bestelling of order het hier gaat, maar ik ben blij dat u tevreden bent met de oplossing.
We zien iedere klant, dus zeker ook u, graag terug als klant.

De Dunsborg Ruitersport

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:45

Ik vind het heel jammer, maar ook ik voel nu de noodzaak hier te reageren. Een tijdje terug heb ik een HKM zweetdeken besteld uit een oude collectie, alleen maat 165 was er nog. Pony heeft maat 165 of 175, dus de gok gewaagd. Tot mijn grote spijt was de deken echter te klein. Ik heb 2 mails gestuurd dat ik hem wilde ruilen voor een grotere deken uit de nieuwe collectie. Geen reactie. Toen heb ik de deken gewoon maar teruggestuurd met een briefje, nu meer dan een week geleden. Uit angst vooral dat de retourtermijn zou verlopen. Nog steeds niks gehoord. De telefoon wordt niet aangenomen. Ik zou heel graag een nieuwe deken ontvangen, of misschien inmiddels maar gewoon m'n geld terug...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 06:19

Het lijkt me sterk dat jullie 10 uur per dag spenderen aan correspondentie met clienten :o
Dan zou er niet van alle kanten dezelfde klacht zijn: namelijk dat jullie nauwelijks reageren en niet bereikbaar zijn

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:30

Vandaag eindelijk iemand aan de telefoon gehad, en dan wordt het ook netjes opgelost gelukkig.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:37

Helaas ook hier eenzelfde ervaring -O-
Artikel kapot binnen gekregen. Aangezien het in de verpakking zat fout van de leverancier, kan gebeuren, reken ik ze niet aan. Je opent natuurlijk niet iedere verpakking om te checken of het wel goed is :+

Na laaaang wachten was de geboden oplossing keurig, maar het zou toch fijn zijn als dat vervolgens dan ook wordt doorgevoerd en niet alleen maar blijft bij het aanbod.

Het artikel weken geleden al retour gestuurd en nog niet eens een bericht dat het ontvangen is.
Berichten waarin wordt gezegd 'uuiterlijk morgen antwoord' heb ik een week later maar eens op gereageerd dat het bij mij gelukkig sneller 'morgen' is dan bij hun.

Ik ben echt heel makkelijk en heb veel begrip, maar zo langzamerhand ben ook ik het zat. Het is voor mij een hoop geld waar ik al een hele tijd op moet wachten. Áls je dan eindelijk bericht krijgt is het ook keurig, maar de reactietijd is echt ver beneden peil.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:58

Zojuist dan eindelijk een bericht ontvangen dat alles nu is/wordt afgehandeld *\o/*

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:22

blijf het zo apart vinden dat er nog steeds dezelfde fouten worden gemaakt.. en dan via bokt kan het opeens wel allemaal opgelost worden.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:27

Eerder postte ik hier ook dat het weer netjes werd opgelost. Is op zich ook wel, maar de deken die ze me hadden toegestuurd was kennelijk ongeopend weer retour bij hun gekomen. Prima, kunnen zij niets aan doen natuurlijk. Maar in plaats dat ze zelf even contact opnemen, zat ik al weer meer dan een week te wachten en heb ik maar weer gebeld. Werd (weer) niet opgenomen.
Nadat ik een vrij kortaf mailtje via de site had gestuurd werd ik wel teruggebeld en hebben we afgesproken dat ze de deken opnieuw zouden verzenden. Ze vonden het al zo raar dat het ongeopend retour was gekomen :? Ik snap niet dat je de klant dan niet even belt om te vragen of het pakketje ooit wel aangekomen is. Mijn deken is in ieder geval nogmaals opgestuurd en was toen wel snel binnen en goddank past ie ook.
Ze hebben fijne spullen, maar vanwege de service zou ik er zelf niet snel nog een keer bestellen helaas...

Paardglenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:34

Ik heb een jas besteld bij DeDunsborg en zit er op te wachten(4 dagen, niet super lang) we hadden gebeld wanneer we de jas konden verwachten gister en vandaag, beide keren werd er niet opgenomen en moesten we inspreken zonder reactie terug te krijgen. Misschien moet ik daar langer op wachten maar gewoonweg hoor je snel reactie te krijgen. Op de website staat netjes aangegeven dat klanten in de winkel vóór de telefoon gaan, maar dat vind ik geen reden om niet even terug te bellen binnen 1 á 2 dagen. Ook hebben we nog niks over de verzending te horen gekregen. Ik zit nu wel een beetje te overdrijven, ik had dit pas moeten versturen als ik langer dan 10 dagen moet wachten maar ik doe het nu vast

Paardglenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:55

Heb nu opeens bericht gekregen dat hij opeens niet meer beschikbaar was

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:36

Toch frappant dat directe communicatie met Dunsborg bijna onmogelijk lijkt, maar zodra ze negatief hier op Bokt worden genoemd ze er als de kippen bij zijn, en dan kan het opeens wel 'opgelost' worden :?
Aparte en onbetrouwbare manier van handelen. Zelf heb ik deze ervaring met hen ook al 2 keer gehad en raad iedereen af om bij deze shop te winkelen. Een vriendin van mij wacht ook nog altijd op de levering van een deken of haar geld terug. Jammer.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:28

Het komt een beetje slordig/makkelijk over, zoals het gaat. Aan de andere kant vind ik dat ze, mits je contact krijgt :D , wel gul zijn in het bieden van kortingen ed. Het heeft voor mij dus twee kanten. Zeker niet alleen negatief.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:36

Ik irriteer me er een beetje aan dat jullie het continue via deze weg proberen op te lossen. Ik ben een tevreden klant, ook ik heb weleens wat langer op mijn bestellingen moeten wachten (ja, ook met nodige irritatie soms), maar immer met Meindert Hoogewegen zelf gebeld. Het wordt vervolgens acuut opgelost.

Zo ook een aanvraag gedaan voor een hals die al tijden niet geleverd werd (en wordt), uitsluitend bij de Amigo Bravo Plus varianten. Echter was mijn hals te klein en mijn deken al gebruikt. Ik kreeg een losse hals toegezonden die de Dunsborg van een 'complete' deken had gehaald. Ofwel... Service.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:11

Ik heb meerdere malen gebeld, er wordt echter nooit opgenomen :')
Pas nadat ik ook nog een keer een (vrij direct) mailtje via de site had gestuurd werd ik terug gebeld.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:18

hier ook wat langer geduurd, maar beide keren heel netjes opgelost, en geld terug gekregen van iets wat niet meer leverbaar bleek

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 10:08

Wat ik behoorlijk vreemd vind, is dat 3 van de recensies (5 sterren uiteraard) op de facebookpagina door de eigenaren en familie zijn geplaatst.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:51

Poenarie, bij veel mensen werd het niet opgelost. Was de Dunsborg niet bereikbaar op wat voor manier dan ook. Tja, dan ga je het het anders proberen. Als dan blijkt dat er meerdere gedupeerden zijn op Bokt en daarnaast ook nog eens blijkt dat er via het forum opeens wel contact mogelijk is,dan lijkt me dat nog de enige optie.
Blij te horen dat het soms ook netjes gedaan word zonder gebruik van dit topic, maar meermaals was dit niet geval....

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 00:09

Helaas meld ik me hier ook.
Ik had een leuke rijbroek gezien bij de Dunsborg maar twijfelde over het model. Na enige vergeefse belpogingen kreeg ik een vriendelijke meneer aan de telefoon die mij keurig antwoord gaf op mijn vragen en vertelde dat de broek uit Duitsland moest komen dus het duurde iets langer. Broek besteld en betaald. Ik kreeg ook nog een mail dat het iets langer ging duren. Na anderhalve week arriveerde de broek. Tot zover alles prima en goed geregeld.

Helaas bleek de broek niet te passen en heb ik hem binnen de zichttermijn, op 13 oktober terug gestuurd met de pakbon erbij. Via Track&Trace is te zien dat hij op 14 oktober bij de Dunsborg is afgeleverd.

En toen....stilte. Dus twee weken geleden gemaild voor de stand van zaken. Geen reactie. Een week geleden week gemaild voor de stand van zaken, weer radiostilte. Inmiddels is de broek dus een maand geleden retour gegaan en ik heb geen enkel zicht of en wanneer ik mijn geld terug krijg. :n

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:58

Ik heb wel positieve ervaringen, snelle leveringen en in mijn ogen de goedkoopste webshop die er is. Zo heb ik er eerder leren rijlaarzen van HKM besteld met 50% korting en die had ik dezelfde week in huis. Ik ben tevreden :)