Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:00

Dat kun je nog niet zien volgens mij, zijn ze wel mee bezig. Ik had pavo vital,liksteen en een tuig besteld. De eerste 2 had ik binnen 2 dagen binnen. Tuig is niet op voorraad en wordt later verstuurd. Vind het wel jammer dat ze er niet bij melden wanneer ik het kan verwachten.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:59

Ik heb de pad zojuist ontvangen, dus gelijk een goede ervaring met Divoza :).

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:20

Ik heb al is eerder gereageerd over een broek en een deken..
Ik had de deken die niet meer opvooraard was en ook nergens meer in een winkel was deze toch gevonden in heteren om het demorek..
ik die deken me genomen en jawel een aantal dagen later krijg ik toch mijn bestelde deken via de post...
Ik bellen dat ik de deken al gehaald had en wat nu.
Ik zou een formulier thuis krijgen waardoor ik hem zonder kosten terug kon sturen..
Heb het formulier nog steeds niet zijn nu bijna weer een maand verder deken zit nog netjes in de doos en laat hem netjes staan..
ik heb al zo veel gezeur en na gebel gedaan en gehad dat ik ondergeen voorwaarde nog is ga bellen of hem zelf terug breng.
Als ze zulke slechte administratie hebben dan iss dat jammer en heb ik een mooie extra deken..
en denk dat dat wel gelijk staat aan de kosten etc die ik gehad hem om een broek te laten maken en een deken te kopen..

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:48

rOcky_lofz schreef:
ik heb mijn jas nog steeds niet binnen , -:(- , heb vanmiddag een klacht ingedient, dat ik mn geld terug wilt.. nu maar hopen dat dat gebeurd..

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

ik krijg een nieuwe jas *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
hij wordt vandaag ( volgens hem ) verstuurd en zou ik hem morgen / vrijdag binnen moeten hebben.

het is uiterraard mijn eigen keuze geweest, maar heb de zomer uitvoering gevraagd XS dus hoop dat ie past.

Zomeruitvoering is 48.50 en de Winteruitvoering is 49.95 .

dat verschil hoef ik niet terug ,

maar t helpt wel, was nl heel erg boos geworden, *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
en heb eerlijk gezegt dat ik 50,- wel een groot bedrag vond, en hij begreep me wel .

hopenlijk komt deze wel aan *\o/* *\o/*
heb zijn naam opgeschreven, en ik bel hem als ik de jas wel binnen heb, en mocht ik hem dinsdag niet binnen hebben, dan bel ik hem weer ..

ben best blij, maar ik hou wel me hart vast of deze wel aan komt ....

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:07

Ik heb helemaal geen slechte ervaringen met Divoza.. Via de webshop eens 2 zadeldekken besteld (na 12u) en die had is 2 dagen later in huis. Dan ook eens bandages, die had ik de dag erna al in huis. Voor dure zaken zoals rijbroeken en dekens zou ik ook liever naar de gewone winkel gaan, maar voor kleine prullen als deze heb ik geen probemen met Divoza..

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:46

En weer steld divoza me teleur... deken laten maken onder garantie..
eerst gebeld of er kosten aan zaten en of hij kosteloos opgestuurd zouworden
dit zou zo zijn.. ik naar de winkel moet de deken eerst gewassen worden..
en daarna kon ik hem na reparatie op halen.. ik verteld wat ik afgesproken had aan de telefoon.
voor deze keer zou het uitgezonderd worden geen kosten en thuis op gestuurd worden..
woensdag zou ik hem terug hebben.. Maar uiteraard woensdag geen deken ik gebeld nee de deken was vertuurd en zaterdag bij mij.. helaas gister nog steeds geen deken ontvangen maar wel de hele dag thuis gezeten om te zorgen dat er iemand was voor de postbode.. pfff wat een pokke winkel

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:06

ik heb inmiddels nou eindelijk me jas binnen, strijklappen ook..
maar bestel er NOOIT meer.. ben echt helemaal klaar met die winkel.

een poedersuiker winkel is t gewoon bah! :r

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:22

Mijn tuig heb ik vorige week binnen gekregen. Helaas aan de kleine kant. Nu terug gestuurd en bestellen ze een grotere maat voor me. Nee mijn ervaring is nog steeds oke met divoza.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:27

mijn ervaring is ook goed met divoza :j ,
2 week geleden met de nieuwjaarskorting nieuwe laarzen besteld , en netjes dinsdag geleverd :j

een paar jaar terug hadden hun een enorme fout op de site staan met een pagony winterdeken voor nog geen 45 euro , mooi meegenomen en besteld :j , bleek in die kleur niet in de juiste maat te zijn dus ben maar naar de winkel gegaan en heb daar netjes een andere kleur gekregen en de juiste maat :j

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:32

Ik ben er ook klaar mee hoor. Personeel beloofd van alles maar kan uiteindelijk helemaal niks waar maken.

De divoza leren rijlaarzen waren een ramp bij mij. Hoop geklooi mee gehad met de ritsen.

tenslotte ging ik een Charles Owen cap passen bij de divoza maar die was niet in mijn maat helaas. Dus vriendelijk gevraagd als ik een maat kleiner ging bestellen, dat als de cap niet paste, ik hem ook niet hoefde te nemen. Ze konden hem zo door verkopen zeiden ze. Dus een prima afspraak. Maar aangezien het geld niet bij mij op de rug groeit, (ik moet de cap zelf betalen, en ik ben 16, werk maar 1 uur per week.) toch even over nadenken en ik zou dus even bellen als ik wou. Nou is goed. Toch even over nagedacht en het klonk wel veilig. Mijn moeder heeft gebeld dat we de cap wouden bestellen mits die voorwaarden. Divoza wist in een keer niks meer van de voorwaarden. We zouden dus naar de divoza toe moeten en naar de zelfde verkoper toe moeten gaan die die voorwaarde met ons aan ging. Maar wij weten natuurlijk niks van die vrouw, hoe ze heet en wanneer ze werkt. Dus zouden wij 100 x heen en weer moeten reizen om te kijken wanneer die vrouw er is en dan de cap nog te bestellen. Dan bestaat de kans nog dat die vrouw er ook niks meer van weet en gaan wij er voor niks heen. Divoza is niet super ver weg maar ook niet super dichtbij voor ons. Gok 20 km. Vind dit rond uit belachelijk en ik zoek wel een andere winkel op.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:21

TAO -> ED

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:25

hmmm wordt niet blij van dit topic..
10 dagen geleden een deken in de opruiming besteld, was gewoon op voorraad, maar tot op heden is er niets geleverd.....
ga toch zo maar eens bellen...

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:27

pff sorry dat ik zo vaak post hoor maar ik moet echt me frustratie even kwijt..
net weer gebeld met divoza mijn deken die ze gerepareerd hebben die zaterdag binnen zou komen en vrijdag of donderdag gestuurd was nog niet binnen.. ja nee hij komt nu in eens op zijn vroegst morgen binnen...
Paard staat nu met een 200 grams deken en 4 zweetdekens pfff dit is geen doen zo!

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 21:47

japielover schreef:
net weer gebeld met divoza mijn deken die ze gerepareerd hebben die zaterdag binnen zou komen en vrijdag of donderdag gestuurd was nog niet binnen.. ja nee hij komt nu in eens op zijn vroegst morgen binnen...
Paard staat nu met een 200 grams deken en 4 zweetdekens pfff dit is geen doen zo!

Pfff vertel mij wat over Divoza en frustratie...
Vreselijke bedrijf met hun service van niks!
Heb ook al meerdere malen geklaagd in dit topic..scharle troost haha. ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:06

Ik heb Divoza vandaag het voordeel van de twijfel gegeven en een broek bestelt. (1e online bestelling)
Heb er meteen een mailtje achterop gedaan en ze mailde terug dat hij inderdaad vandaag verstuurd is.
Dus ik ben reuze benieuwd of hij inderdaad morgen of overmorgen aan zal komen.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:09

Ik heb vanmiddag gebeld. De bestelling was niet op voorraad in Leek, maar moet van een andere vestiging komen. De deken komt morgen in Leek aan en die sturen hem door. Voor het einde van de week moet ik mijn deken hebben. Ik wacht af....

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:37

StefenFrens schreef:
japielover schreef:

Pfff vertel mij wat over Divoza en frustratie...
Vreselijke bedrijf met hun service van niks!
Heb ook al meerdere malen geklaagd in dit topic..scharle troost haha. ;)

mja als ik morgen nog geen deken heb dan denk ik dat ik maar is naar de winkel in leek ga..
om te klagen...
misschien moeten ze is dit topic lezen en wat aan hun service gaan doen.....
weet wel dat paard morgen netjes weer een dikke deken van minimaal 300gram op heeft of dat nou mijn huidige of een nieuwe is... dat lossen hun maar op maar ik betaal geen rooie cent!
de kosten die ik al wel niet gemaakt heb met het op en neer rijden voor de kat z'n viool en het bellen en eeeeeeuwig in de wacht staan... grrrr

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:08

Gelijk heb je japielover.
Ze zouden er baat bij hebben dit topic eens door te nemen!!
Succes met je deken!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:31

Silence schreef:
Ik heb Divoza vandaag het voordeel van de twijfel gegeven en een broek bestelt. (1e online bestelling)
Heb er meteen een mailtje achterop gedaan en ze mailde terug dat hij inderdaad vandaag verstuurd is.
Dus ik ben reuze benieuwd of hij inderdaad morgen of overmorgen aan zal komen.

Om even terug te komen op mijn reactie van gisteren (zie hierboven)
Ik heb de broek keurig netjes vandaag ontvangen zoals aangegeven werd.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 00:30

StefenFrens schreef:
Gelijk heb je japielover.
Ze zouden er baat bij hebben dit topic eens door te nemen!!
Succes met je deken!

pfff jongens help me...

Ik heb mijn verhaal over de kapotte deken hier gepost. maar zal het kort samen vatten.

Donderdags gebeld deken is kapot wil ik laten maken mits het onder garantie valt.
zo ja zijn er dan nog voorwaardes of kosten en wordt hij thuis gestuurd of niet.

Waren geen kosten en werdt ook thuisgestuurd ook zonder kosten mits he garantie was.
Ik naar de winkel deken bekeken was inderdaad garantie.
MAAAAARR: de deken moest eerst gewassen worden en die kosten moest ik betalen en daarna werd hij gemaakt en dan kon ik hem weer ophalen.
Ik vriendelijk uitgelegd dat ik gebeld had en er geen kosten etc zouden zijn.
Prima na lang wikken en wegen zou hij op hun kosten gewassen gemaakt en terug gestuurd worden binnen een week zou ik hem terug hebben.
na een week geen deken ik in de avond gebeld ja nee deken kunnen we niet zien in systeem.. |o
hun zoeken ja nee hij was net terug van de wasserette en was gemaakt en zou vrijdag op gestuurd worden zaterdag zou ik hem hebben.
zaterdag geen deken...maandag ook niet ik gebeld ja nee hij was opgestuurd en kwam dinsdag.
idd vandaag de deken ontvangen ONGEWASSEN
nu ben ik eigenlijk best behoorlijk boos dat het allemaal zo lang geduurt heeft voor alleen een borst sluiting stikken..

Zal ik morgen bellen en een klacht indienen of niet?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:05

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Divoza. De volgende dag de artikelen in huis.
De verzendkosten vind ik te hoog, dus ik bestel er alleen artikelen die exclusief bij Divoza verkrijgbaar zijn.

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 18:41

japielover:

Ja! Ik zou zeker een klacht indienen!
Is gewoon weer slechte service en loze beloften!
Ze moeten het maar eens leren!

Succes!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:10

Flink balen hier. Ik had een tuig besteld voor mijn welsh, pony was te klein, maar ze konden wel een cob bestellen bij ideal. Nu krijg ik opeens een mailtje dat het niet meer leverbaar is in cob. Lijkt me erg stug maar goed. Nu dus nog geen tuig :\

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:52

Owwww.... crisis!! Ik zit al een week te wachten op een winterdeken die ik besteld heb via internet! Mooie reclame, voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis... ahum NOT!!!!!!!! Mijn paard staat met een kapotte deken op stal en aangezien het een sloper is wilde ik niet zo hele dure deken kopen. Ik dacht dus mooi een goedkoop dekentje gescoord te hebben bij de divoza. Maar zoals ik het hier lees is de winter zo voorbij en heb ik nog geen deken! Maar is even het bestelnummer opzoeken en dan gaan we bellen.....

Met afschrijven van mijn rekening zijn ze wel mooi vlot, in elk geval nog iets wat werkt daar! :')

had ik dit maar eerder gelezen.... hellup

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 12:19

Ik heb gisteren de helft van mijn bestelling gekregen. De deken laat nog even op zich wachten, omdat die niet in Leek op voorraad was, maar ergens in een andere vestiging. Er is mij beloofd dat ik die ook voor het weekend zou hebben. Ik wacht nog even af.

Idd wel jammer dat je groot adverteren met voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis. De deken zou meteen te leveren moeten zijn, maar ik wacht al 14 dagen.... De Bodywarmer had een langere levertijd, maar die heb ik dus gisteren gekregen.. erg slecht.... de volgende keer rijd ik wel even naar ze toe....