Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rOcky_lofz schreef:ik heb mijn jas nog steeds niet binnen ,, heb vanmiddag een klacht ingedient, dat ik mn geld terug wilt.. nu maar hopen dat dat gebeurd..
japielover schreef:pff sorry dat ik zo vaak post hoor maar ik moet echt me frustratie even kwijt..
net weer gebeld met divoza mijn deken die ze gerepareerd hebben die zaterdag binnen zou komen en vrijdag of donderdag gestuurd was nog niet binnen.. ja nee hij komt nu in eens op zijn vroegst morgen binnen...
Paard staat nu met een 200 grams deken en 4 zweetdekens pfff dit is geen doen zo!
StefenFrens schreef:japielover schreef:pff sorry dat ik zo vaak post hoor maar ik moet echt me frustratie even kwijt..
net weer gebeld met divoza mijn deken die ze gerepareerd hebben die zaterdag binnen zou komen en vrijdag of donderdag gestuurd was nog niet binnen.. ja nee hij komt nu in eens op zijn vroegst morgen binnen...
Paard staat nu met een 200 grams deken en 4 zweetdekens pfff dit is geen doen zo!
Pfff vertel mij wat over Divoza en frustratie...
Vreselijke bedrijf met hun service van niks!
Heb ook al meerdere malen geklaagd in dit topic..scharle troost haha.
Silence schreef:Ik heb Divoza vandaag het voordeel van de twijfel gegeven en een broek bestelt. (1e online bestelling)
Heb er meteen een mailtje achterop gedaan en ze mailde terug dat hij inderdaad vandaag verstuurd is.
Dus ik ben reuze benieuwd of hij inderdaad morgen of overmorgen aan zal komen.
StefenFrens schreef:Gelijk heb je japielover.
Ze zouden er baat bij hebben dit topic eens door te nemen!!
Succes met je deken!