Canon schreef:Wij zijn verhuisd!
Ik ben zo blij. We staan er nu drie weekjes (twee van de drie was ik op vakantie) maar paard voelt zich er zó thuis..!

Ik ben toch naar de stal van mijn vriendin gegaan in Ede, meteen training erbij voor ons. Helemaal top.

We zijn heel blij en opgelucht bij de vorige stal te zijn vertrokken. Het is daar echt snoeihard achteruit gegaan..

Klinkt heel extreem, maar ik kan nu twee weken op vakantie zijn en terugkomen zonder je hart vast te houden hoe je je paard aantreft. Dat lucht zo enorm op!

Canon schreef:Wij staan nu op een kleinschalige pensionstal van vrienden.
Paard krijgt speciaal op haar afgestemd voer, oprecht onbeperkt hooi en gaat van 9 tot 9 naar buiten. Er is binnen en buiten te rijden en goede instructie.. En daarnaast is het vooral meer een vriendinnengroep die samen dingen doet en deelt dan een afstandelijk geheel.. We hebben dan enkel een kleinere weide te delen onder 12 paarden, maar voor de rest zijn wij nu helemaal gelukkig. Ze komt niks tekort en gaan er flink op vooruit omdat het een jong bedrijf is dat aan de lopende band verbetert.
Ik schrijf laatste tijd niet meer mee, maar door een pb met een aantal vragen van een bokker wil ik toch even terugkomen op mijn reviews van vorig jaar en deze rectificeren. Ik schreef deze in de eerste maand dat wij er stonden op basis van eerste oppervlakkige indrukken. In de derde maand zijn wij met spoed vertrokken. De verhalen waren mooier dan het in werkelijkheid ging en op het tweede gezicht hadden wij er nooit heen moeten gaan.