Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Helaas weer een fijne stal minder.
De stal waar ik nu sta in Gaanderen (ca 45 paarden), stopt volledig per 1 September.
Ik ben blij dat we de paarden voor de tijd aan huis hebben, maar heb echt te doen met alle stalgenoten die op zoek moeten naar een nieuwe stal.
Muze schreef:Toch denk ik dat omgeving Arnhem , kijkend naar genoeg buiten en genoeg ruwvoer je toch ook bij Enkhoeve prima staat.
Hommage schreef:Muze schreef:Toch denk ik dat omgeving Arnhem , kijkend naar genoeg buiten en genoeg ruwvoer je toch ook bij Enkhoeve prima staat.
Op die twee punten inderdaad wel, maar verder zijn er behoorlijk wat factoren die ervoor kunnen zorgen dat het niet passend is voor een paard. En dan heb ik het nog niet eens over de haalbaarheid voor iedereen wbt de zorg en het binnen zetten.
Mijn paard zou daar absoluut niet kunnen aarden en ongetwijfeld blessures oplopen.
Faelynn schreef:Ik heb er een paar maanden gestaan en inderdaad heel snel weer weg gegaan, idee van de stal was leuk, mooie plek, maar wat een ellende. ik had echt de indruk dat deze mensen het helemaal niet leuk vonden om paarden te hebben of een stal te runnenEn dan inderdaad nog niet gesproken over wat je allemaal zelf moet doen, zeker in verhouding tot de kosten.
Terwijl ik dit type merk ik gewoon dat ik weer gefrustreerd raak, vond het zo erg destijds, we zijn nu een half jaar verder en mijn paard is nog steeds niet helemaal hersteld.
Maar goed, deze hele omgeving is lastig, als het zou kunnen zou ik zo weer terug gaan naar mijn oude stal, helaas is dat nu ik zelf verhuisd ben veel te ver weg.