MarjanB schreef:Tja... en dan nog je kan het vragen en antwoord krijgen wat dan toch anders blijkt te zijn.
Ben een tijdje geleden bij een paddock paradise gaan kijken. Iemand die ik ken staat er en was enthousiast terwijl de stal niet zo’n goede naam heeft. Ga ik kijken blijkt ze zelf twee keer daags daar te staan om d’r paard bij te voeren. Andere mensen daar op stal zeiden ja als je geluk hebt krijgen ze onbeperkt hooi en je moet echt dagelijks komen om bij te voeren. De eigenaar zei zelf ook ja je moet zo’n 4kilo bijvoeren aan een kwpn.
Staat er laatst iemand op Facebook die vraagt of die stal wat is. Zeg ik ja maar je moet wel dagelijks zelf bijvoeren. Nou kreeg me een vervelend berichtje als reactie dat je wel wat voor je paard over moet hebben.. degene die de vraag had gepost was ook aangesproken door de eigenaar. Nou m’n broek zakte er van afdenk zorg of dat je het goed voor elkaar hebt of neem gewoon genoegen met dat mensen het niet goed genoeg vinden.
Zucht.. (ff frustratie puntje)
Ik snap je frustratie, maar ik vond het wel super goed dat je dat toen op Facebook als reactie had gegeven. Dat hebben meerdere mensen gelezen die dezelfde ervaring hebben als jij. Ik vond het een heel respectvolle manier van informeren.