Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lilian__

Re: Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:38

ow dan ga ik er zeker melding van maken, waar heb jij melding gedaan politie harderwijk?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:48

Nee vorgi jaar politie ermelo, dit jaar gewoon in harderwijk maakt weinig uit zeiden ze. Zeg je er gewoon bij dat ik toen ok al aangifte gedaan heb in ermelo, dan kopppelen ze vanzelf alles aan elkaar of zo

jessy1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:50

bij ons gaf ze als "reden " dat men zus zogezegd foto's van haar op het internet zette en dat ze het daardoor had gedaan .
en we kennen ze dan helemaal niet he Gestoord

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:54

Ja inderdaad vorgie jaar zei ze dat ik haar uitgescholden had en dat ze het daarom gedaan had, terwijl ik haar helemaal niet gesproken had of wat dan ook. Die redenen slaan echt helemaal nergens op steeds

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:57

karoliena schreef:
Nee vorgi jaar politie ermelo, dit jaar gewoon in harderwijk maakt weinig uit zeiden ze. Zeg je er gewoon bij dat ik toen ok al aangifte gedaan heb in ermelo, dan kopppelen ze vanzelf alles aan elkaar of zo

Dan is het handig om het aangiftenummer ook gelijk erbij te geven van jou. Dit kun je gewoon openbaar opvragen Lachen

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:58

Ik heb zo'n beetje alles mee gelezen maar heb nog geen idee wie dit meisje is.Ik woon ook in Ermelo en heb ook een weiland met pony's.Er werd regelmatig een meisje [en soms met meerdere] gezien in mijn weiland.Ze deed dan of het haar eigen pony's waren en soms zei ze dat het haar verzorg pony's waren.Ik hoorde dit van kennissen die er vaak langs komen.Ik heb haar helaas nooit kunnen betrappen.Ook nam ze eigen borstels mee en ging ze borstelen en ook vaak wandelen met mijn pony's in het weiland.Ik vermoed ook dat ze op de pony's heeft gereden want vaak zag ik zweet plekken tussen de voorbenen en op de rug,terwijl er niemand gereden had.Ik heb nu verzorgsters die aan het weiland wonen en sindsdien komt ze er niet meer volgens mij.Als iemand haar naam zou willen mailen en hoe ze eruit ziet?Graag.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:50

En als ik dan melding maak bij de politie hier in de regio? Is dat erg?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 19:47

Aangite nummer moet ik nog evne opzoeken, heb namelijk nog steeds de aangifte neit gevonden heir thuis.

Ik ben dus gebeld door de moeder. Vreselijk raar verhaal weet niet of ik het als een bedreiging meot opvatten of op een andere rare manier. Komt er op neer ze wil neit meer met me praten en de broer van het meisje gaat contact met me opnemen. Raar gedoe dus heb al gezegd dat ik niks met haar broer te maken maar met haar want zij is verantwoordelijk voor dr kind. Kreeg er geen woord tussen dus heb maar opgehangen en een sms verstuurd.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:55

nou weet je meteen waar het rare gedrag van dat kind vandaan komt

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 19:56

Ja precies denk het inderdaad

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:03

Het is haar dus met de paplepel ingegoten.. Om het zo maar even cru te zeggen. Wat een rare familie?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:05

Op zo'n manier krijg ik bijna medeleiden met dat meisje.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:12

Nou medelijden heb ik zeker niet met haar, ze weet precies wat ze doet. Ze weet ook dat ze er mee weg komt tot nu toe

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:20

Ze moet er niet mee wegkomen, ze moet gestraft worden. Er zijn vast meer gedupeerden!
Zo blijft ze doorgaan.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 20:21

Ja precies zolang het geen consequenties heeft zal ze dus gewoon door gaan. En de meoder geeft haar geen consequenties

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:36

_Skess_ schreef:
Dit kind is echt te ziek voor woorden..op marktplaats heette ze Linda nog wat ofzo Verward

Ben blij dat de mensen die mijn paard gekocht hebben, mij serieus namen! *heet namelijk ook Linda*

Zulke actie's als deze meid doen, schaad echt veel vertrouwen bij mensen!

Nog even en je kan gewoon geen paard meer kopen via i-net, of foto's plaatsen van je paard/VZpaard!

Hoop dat jullie allemaal iets kunnen doen, en dat het helemaal opgelost wordt!
En dat die meid niet meer achter de computer kan kruipen met het ongein van haar!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:38

meissielief indd! Ze heeft het dus niet van een vreemde! Scheve mond

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:14

Mijn allereerste reactie: Karoliena, let je wel goed op jezelf? Scheve mond Er lopen zoveel rare mensen rond, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Ik vind he heel goed van je dat je erachter aangaat, en je bent vast oud en wijs genoeg om zelf te beslissen, maar ik zou maar héél goed oppassen. Lachen

Als ik alles zo lees, ook dat ze over de kleinste dingen al liegt, klinkt dit heel erg als de ziekte pseudologica fantastica/fantasia. Niet dat je hier wat aan hebt, maar het lijkt mij inderdaad wel dat ze flink ziek is in haar hoofd. Het meisje zelf kun je feitelijk niet beschuldigen, ze is gewoon ziek. Maar natuurlijk moet dit ook echt niet kunnen, en is het gewoon níét leuk dat ze dit doet, vind ook zeker wel dat haar ouders er wat aan moeten doen, en schadevergoedingen betalen. Het is de taak van de ouders om hulp te zoeken voor dit kind, héél triest dat ze dat niet doen

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:18

dit verhaal komt mij bekend voor , hetzelfde meisje heeft denk ik dit ook gedaan metn toendertijd mijn verzorgpaad ...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:41

Ik ken haar ook,ze woont in Nunspeet of Harderwijk,ze kwam met de trein naar Ermelo samen met haar moeder.Ze wilde hier mijn pony's verzorgen,maar ze moest er effe over nadenken zei ze.Dat nadenken duurde al ruim 1 week,dus ik heb gezegd laat maar.Iemand die graag pony's verzorgt hoeft er niet zo lang over na te denken.Ze was erg vreemd en ze heette Phylicia.Haar lievelings paard is Browny.Volgens mij zit ze hier ook mee te schrijven over dit onderwerp.Bij haar moeder hoef je geen verhaal te halen,vreemde moeder is het.Ze heeft idd.ook een broer.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:01

OOhw, wat een vreemd verhaal!
ik lees even mee.
en succes dames!

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:19

Ik kan hier grotendeels over mee praten..

Ik was opzoek naar een leuk recreatie pony/paard, dus was op MP aan het snuffelen. Ik kwam bij een leuke welsh C terecht en ben eens gaan mailen met de adverteerder. Ik kreeg reactie van ene 'Kimberly'.
Ik had een bod gedaan om te kijken of ze zou reageren, maar geen reactie. Wel kreeg ik reactie van iemand waarvan die foto's waren, met de zinnen: Dit paard is niet te koop, dit is mijn paard dit meisje stalkt me al een tijdje!!

Of het 't zelfde meisje was weet ik niet, maar zou maar goed kunnen!

Dit meisje/vrouw kwam uit harderwijk. Stond een 06 nr bij inderdaad maar niet geprobeerd om te bellen.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:22

jee wat een kind !!
Hou het hier ook even in de gaten,aangezien ik zelf ook in ermelo woon.. (en nee..ik ben het niet:P)
Hoe gek kun je dan wel niet zijn om zonder toestemming op andermans ponys te klimmen,,paarten te verkopen etc....Boos!

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 07:51

gohya je hebt pb. Lachen

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 07:53

karoliena schreef:
Aangite nummer moet ik nog evne opzoeken, heb namelijk nog steeds de aangifte neit gevonden heir thuis.

Ik ben dus gebeld door de moeder. Vreselijk raar verhaal weet niet of ik het als een bedreiging meot opvatten of op een andere rare manier. Komt er op neer ze wil neit meer met me praten en de broer van het meisje gaat contact met me opnemen. Raar gedoe dus heb al gezegd dat ik niks met haar broer te maken maar met haar want zij is verantwoordelijk voor dr kind. Kreeg er geen woord tussen dus heb maar opgehangen en een sms verstuurd.

Hmm ja klopt die moeder is ook niet de normaalste, ze is ook een x tegen dyanne en mij tekeer gegaan omdat we pylicia pesten. Wij lachen helemaal in een deuk van het lachen jaa pas op anders ram ik je in elkaar zeg je. Dus wij nog harder lachen, ging ze maar weg.