Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dorian schreef:nou jullie kunnen van alles zeggen over die man
ik heb er 5 jaar geleden een vos merrie gekocht
die alleen maar zadelmak was die merrie loopt nu internationaal
heb er zelf van het l tot het z alles mee gewonnen
heb er heel erg veel geld voor kunnen krijgen
ze is na dat ik haar een jaar had gekeurd en ook dat was super
jullie kunnen wel alleen slecht over die man praten maar ook hij heeft geen röntchen ogen hij krijgt ze ook zo aan geleverd
en die jongens marco en arno rijden beide in het z en zz dus zullen ze dan zo slecht zijn als jullie zeggen
kijk overal is altijd wel wat een auto handelaar kan ook niet alles weten en daar word dan niets van gezegt soms zit het mee soms zit het tegen mensen hebben zelf ook 2 ogen gekregen en kunnen daar ook mee kijken
dorian schreef:ja dat klopt dat hun daar niet meer rijden .
mijn ouders kochten er vroeger ook wel paarden ik kan me niet herineren dat het zo slecht was er is altijd wel wat
maar dan moet je is bij een particulier een paard gaan kopen dan koop je een wever dan bel je op en word er gezegt als je aan het rijden ben doet hij het niet of ja dat is toch niet erg maar geen weg terug
ik vind het niet nodig om iemand die 10 paarden per verkoopt een kwal en oplichter te noemen
Cassi schreef:Ook wij zijn regelmatig wezen kijken bij vd Poll. Ik heb daar op een wit paard gezeten (aardig aan de maat) die alleen maar kon bokken. Vervolgens hebben we een pony op proef gehad die bleef hoesten en een soort tuiger die steeds heter en meer gestrest werd...(en dat was superbraaf !!)
dus..ook wij kijken daar niet meer
testebeest schreef:Cassi schreef:Ook wij zijn regelmatig wezen kijken bij vd Poll. Ik heb daar op een wit paard gezeten (aardig aan de maat) die alleen maar kon bokken. Vervolgens hebben we een pony op proef gehad die bleef hoesten en een soort tuiger die steeds heter en meer gestrest werd...(en dat was superbraaf !!)
dus..ook wij kijken daar niet meer
was die tuiger een merrie toevallig een zwarte als afstammeling waterman?
Djoena schreef:dorian schreef:nou jullie kunnen van alles zeggen over die man
ik heb er 5 jaar geleden een vos merrie gekocht
die alleen maar zadelmak was die merrie loopt nu internationaal
heb er zelf van het l tot het z alles mee gewonnen
heb er heel erg veel geld voor kunnen krijgen
ze is na dat ik haar een jaar had gekeurd en ook dat was super
jullie kunnen wel alleen slecht over die man praten maar ook hij heeft geen röntchen ogen hij krijgt ze ook zo aan geleverd
en die jongens marco en arno rijden beide in het z en zz dus zullen ze dan zo slecht zijn als jullie zeggen
kijk overal is altijd wel wat een auto handelaar kan ook niet alles weten en daar word dan niets van gezegt soms zit het mee soms zit het tegen mensen hebben zelf ook 2 ogen gekregen en kunnen daar ook mee kijken
wauw dit is volgens mij het ?3de? paardje dat dan goed en zonder nare gevolgen verkocht is door Ab uit de reacties van de mensen die op dit topic gereageerd hebben?! het zou andersom moeten zijn! 3 slechte paarden en tal goeie paarden! en het liefst helemaal geen slechte paarden met gebreken!
het enige waar die Ad aan denk is aan geld! al moet hij ervoor op zijn rug liggen doet hij het nog! en tuurlijk, je kan het paardje terug brengen als je dat wenst... hij moet zijn naam toch nog een beetje kunnen zeggen zonder dat mensen hem aankijken alsof ze een poepvlek zien.
mijn mening is en blijf hetzelfde over deze man.... ik vind het een kwal en een oplichter!
morella schreef:ik heb ook een paard van ab gehad.was een zure op stal maar dat wist ik.maar hij had een verlamming op de stemband en losse wand en dat had hij er niet bij gezegd.maar heb hem bij myra ingeruild uit berkhout dat zn ook ab zn paarden.heb gezegd dat die bij ab weg kwam en dat die zei dat die goed was.heb hem ingeruild voor een goed paard.en kreeg later een maildje dat het paard niet goed was.heb haar toen terug gestuurd dat ze het paard wel terug kon krijgen als ab mn paard terug nam daarna er niks meer van gehoord.zulken vragen er zelf om want hij heeft veel slechte paarden.maar hij heeft dus heel af en toe een goeie net als die ik nu heb.dus paarden van myra uit berkhout.dsh uit wekerom zn ook abs paarden.kent iemand silence trouwens ook ben wel benieuwd hoe t met hem gaat?calvados x burggraaf
Djoena schreef:dorian schreef:ja dat klopt dat hun daar niet meer rijden .
mijn ouders kochten er vroeger ook wel paarden ik kan me niet herineren dat het zo slecht was er is altijd wel wat
maar dan moet je is bij een particulier een paard gaan kopen dan koop je een wever dan bel je op en word er gezegt als je aan het rijden ben doet hij het niet of ja dat is toch niet erg maar geen weg terug
ik vind het niet nodig om iemand die 10 paarden per verkoopt een kwal en oplichter te noemen
ik ken deze man al JAREN, en ik weet hoe hij met "zijn handel" omgaat en hoe hij slechte paarden door verkoopt.
dus ik weet héél goed wat ik zeg als ik hem een kwal en een oplichter noem.
testebeest schreef:
Dit is de merrie die ik bedoelde op deze foto is ze vrij donker
Djoena nee ik bedoelde niet meisje
Citaat:ik ken deze man al JAREN, en ik weet hoe hij met "zijn handel" omgaat en hoe hij slechte paarden door verkoopt.
dus ik weet héél goed wat ik zeg als ik hem een kwal en een oplichter noem.
Citaat:ja hoor je kent die man al jaren ik ook
spreek en zie hun ook nog regelmatig
hij verkoopt meer goede paarden dan slechte
maar als je er 10 per week verkoopt en er zit 1 slechte tussen waar je dan ook nog niets van weet
en je verkoopt hem zo weer door dan kan het wel eens iets aan zijn
dat heet bij mij puur onmacht
plus alle verhalen die er op staan gaan over paarden die jullie dan al een half jaar hebben
en dan willen jullie ze nog terug brengen ook en dat kan dan ook nog allemaal
ik ken zat paarden die hoog in de sport lopen en die bij hem vandaan komen
en zeker als het om de jonge paarden gaat
Cassi schreef:testebeest schreef:
Dit is de merrie die ik bedoelde op deze foto is ze vrij donker
Djoena nee ik bedoelde niet meisje
Hoe groot was ze ongeveer?
Volgens mij is het niet dezelfde, want die bij ons stond was een stuk grover (meer tuiger gebouwd)