Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annemeik schreef:SusanH schreef:Mijn ervaring, als ze de hele dag buiten staan en hooi krijgen op de paddock staan ze rustiger als wanneer ze er maar even uit gaan. Op de vorige stal kwamen ze 1,5 uur in de paddock. Er was vaak iets stuk. Halster, deken of paard ( die laatste gelukkig nooit ernstig) want er werd standaard heel druk gedaan. Eigenlijk lopen ze alleen te draaien en druk te doen rond de tijd dat ze naar binnen gaan, omdat ze dan horen dat er al voer in de bakken wordt gedaan.
Wij gaan zaterdag verhuizen. Ben benieuwd hoe het gaat en of ze snel hun draai kunnen vinden beiden.
Ben heel benieuwd hoe het gaat, hopelijk is het een fijne plek voor jullie!
Wij gaan komende zaterdag 1 paard naar Putten verhuizen ivm drachtigheid begeleiding.
MyChoice schreef:SusanH schreef:Blacky dat zou ik sowieso vast doen, nu al gaan rond kijken. Je wil toch weten wat de mogelijkheden zijn, en een goede keus maken. Bovendien heb ik gehoord dat er nog wat grote stallen in de regio zijn die gaan stoppen.
Ben wel benieuwd welke stallen
SusanH schreef:MyChoice schreef:
Ben wel benieuwd welke stallen
Werelpaarden in Woudenberg. Niet direct naast Ede maar staan rond de 100 pensionpaarden en die moeten allemaal een nieuw plekje. Die komen waarschijnlijk vooral richting Ede want in Zeist/Doorn etc zit niet zoveel.