Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Zebrastreep schreef:https://www.buitenstate.nl/landelijk-wo ... esc&page=3
Dit huis zou ik echt wel willen hebben! Voor 2 paarden zou dit wel kunnen maar nadeel geen stallen en zeker niet voor 15 paarden. Aan een rijbak zou ook veel moeten gebeuren maar huis op zich is echt prachtig van binnen.
Als ik dat zou kunnen betalen ga ik wel ergens zitten waar je ook lekker buiten kunt rijden.
Ik ga niet voor niets verhuizen naar jou provincie vanuit de provincie waar dit huis staat
Pandora2 schreef:senna21 schreef:Dit topic ontwikkelt zich tot een verzamelplaats voor alle paardgerelateerde vastgoed objecten.
Ja inderdaad![]()
Ik vraag mij af waar de ts gebleven is.
joyce B schreef:Rinske schreef:
Hier zit amper grond bij...
Als je de bebouwing, bak en het algemene erf er af haalt blijft er amper grond over voor paddocks en wei. 20-25 paarden. Dat is nog geen 500m2 per paard aan totale ruimte. En daar moet alle bebouwing nog vanaf...
Ik vind dat niet meer van deze tijd. Dan moet je er al grond bij kunnen kopen.
De reden dat dit zo goedkoop is, is waarschijnlijk dat er geen bedrijfswoning bij zit en ook niet gebouwd mag worden. Het is losgekoppeld van eenbedrijf.
Dan heb je dus dubbele lasten. Voor je eigen woning en voor het bedrijfspand.
joyce B schreef:Heb je link? Ben wel benieuwd...
kim_1990 schreef:Jammer dat je niks in het nporden van het land zoekt.
Er staat hier in friesland een object te koop voor nog geen 5 tonmaar moet nog wel het eea angebeuren...met binnenmanege, woonhuis, paddocks, weiland en zelfs een paddock paradijs idee erbij...enige is dat woning opgeknapt moet worden en er zijn geen stallen (wel mogrlijkheid tot)
Was udeaal geweest maar wel in friesland
Marije_1997 schreef:kim_1990 schreef:Jammer dat je niks in het nporden van het land zoekt.
Er staat hier in friesland een object te koop voor nog geen 5 tonmaar moet nog wel het eea angebeuren...met binnenmanege, woonhuis, paddocks, weiland en zelfs een paddock paradijs idee erbij...enige is dat woning opgeknapt moet worden en er zijn geen stallen (wel mogrlijkheid tot)
Was udeaal geweest maar wel in friesland
Deze ben ik ook wel benieuwd naar en waar precies. Mijn ouders zijn volgens mij wat serieus gaan zoeken naar een boerderij en willen wel generatie wonen.
maessie schreef:Kim bedoelt die in Boelenslaan gok ik, die is uit de verkoop gehaald. Is inderdaad een mooi plekje! Moest nog wel genoeg ook aan gebeuren, maar ook genoeg potentie. (Maar daar zaten wel wat stallen in, en een stuk of wat buitengroepsstallen met ruime uitloop, en 2 stacaravans aan een vijvertje)
(En als het wel een andere was ben ik ook benieuwd!)
[ [url=m/35O1KN.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Kim bedoelt die in Boelenslaan gok ik, die is uit de verkoop gehaald. Is inderdaad een mooi plekje! Moest nog wel genoeg ook aan gebeuren, maar ook genoeg potentie. (Maar daar zaten wel wat stallen in, en een stuk of wat buitengroepsstallen met ruime uitloop, en 2 stacaravans aan een vijvertje)
(En als het wel een andere was ben ik ook benieuwd!)
[ [url=m/35O1KN.jpg]Afbeelding[/url] ]