Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beegee schreef:Ik blijf even tegen mezelf pratenIemand ervaring met Stal Q? Die heb ik al vaker voorbij horen komen, toen dacht ik bij iets nee dat is het niet, maar ik kan het niet meer bedenken
Klinkt wel goed namelijk!
nine1987 schreef:Ik ben er een jaar of twee geleden gaan kijken, maar zowel mijn man, mijn bijrijdster en ik kregen er geen fijn gevoel bij.. Dat was 't eerste wat we tegen elkaar zeiden toen we er wegreden..
Fly_high schreef:Het wordt gerund door dezelfde persoon dus denk niet dat er iets veranderd is.
Hele aparte vrouw, je wordt er om de kleinste "overtreding" uitgescholden en zij is de enige die iets te vertellen heeft over jouw paard. Dierenarts laten komen is uit den boze, idem je eigen instructie, want stalhoudster heeft ooit L2 gereden en weet beter hoe alles moeten haar kritiek op alles en iedereen en geroddel zijn redelijk extreem.
Ik zou zeggen, ga er alleen staan als je vanaf eerste seconde 200% klik hebt met de stalhoudster
Nielojram schreef:Is dat StalQ?
Vier uur per dag in de winter buiten?Spoiler:
Naam van de eigenaar zal wel verbasterd zijn tot 'Kwaak-maar-raak'
Fly_high schreef:Het wordt gerund door dezelfde persoon dus denk niet dat er iets veranderd is.
Hele aparte vrouw, je wordt er om de kleinste "overtreding" uitgescholden en zij is de enige die iets te vertellen heeft over jouw paard. Dierenarts laten komen is uit den boze, idem je eigen instructie, want stalhoudster heeft ooit L2 gereden en weet beter hoe alles moeten haar kritiek op alles en iedereen en geroddel zijn redelijk extreem.
Ik zou zeggen, ga er alleen staan als je vanaf eerste seconde 200% klik hebt met de stalhoudster
OBLamazone schreef:Hi allemaal,
Stal pen Aubert zag ik al genoemd eerder ligging Voorschoten, prijs €550 incl goede binnen baan, buiten baan zwaar en droog in de zomer. Veel land, goede instructie zowel dressuur springen als cross. Paarden in de zomer 24/7 of overdag buiten in groep. Winter zelf buiten zetten in paddock/ wei. Goede kwaliteit hooi van eigen land. Grote stallen met bijna allemaal buiten Luik.
Lieser schreef:OBLamazone schreef:Hi allemaal,
Stal pen Aubert zag ik al genoemd eerder ligging Voorschoten, prijs €550 incl goede binnen baan, buiten baan zwaar en droog in de zomer. Veel land, goede instructie zowel dressuur springen als cross. Paarden in de zomer 24/7 of overdag buiten in groep. Winter zelf buiten zetten in paddock/ wei. Goede kwaliteit hooi van eigen land. Grote stallen met bijna allemaal buiten Luik.
Weet je dat zeker, van die 550? Ik heb bedragen van 750 euro of meer gehoord.
Lieser schreef:OBLamazone schreef:Hi allemaal,
Weet je dat zeker, van die 550? Ik heb bedragen van 750 euro of meer gehoord.
Fly_high schreef:Ik moest nog denken aan Woodbridge Stables in Woubrugge (dezelfde locatie als 3G Stables en daarvoor nog een andere naam dacht ik), ze hebben een advertentie op MP dat ze per direct stallen vrij hebben. Misschien is dat wat?
Ik ken het puur als wedstrijdlocatie, maar ze hebben iig paar hectare wei en heel veel paddocks, er wordt ook eea opgeknapt zo te zien.