Ik ga ze even contacten, de oplossing die jij noemt Nessie vind ik een nette van ze. Hoop dat ze mij dat ook aanbieden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...
... Meer hoef ik niet te zeggen toch?
Annash schreef:DuoPenotti schreef:En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...
Agradi kan het toch ook groter ingekocht hebben en het daarom nog op voorraad hebben. Als bij Hypostore de voorraad op was en ze moeten daarom naar de leverancier die vervolgens niet levert/ook niet op voorraad heeft (wat het dan ook mag zijn) dan is dat een probleem waar Agradi niet mee te maken heeft. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw om dan zo aan te kaarten en "gelijk te trekken" (althans, zo komt het op mij over).
Lottekuhh_x schreef:Ik denk inderdaad ook dat Hypostore er weinig aan kan doen dat leveringen steeds uitgesteld worden. Waarschijnlijk vragen ze de levertijd op bij de leverancier en als dit elke keer wijzigt vind ik het niet gek dat je steeds mailtjes krijgt van de aangepaste leverdatum. Ik denk dat Hypostore het niet beter kan doen dan ze al doen. Ze houden je netjes op de hoogte en je hebt ten alle tijden de kans om het alsnog te annuleren. Ook staat er op de website of iets direct leverbaar of niet. Als het niet direct leverbaar is moet je rekening houden met een (mogelijk) lange levertijd. En als je het daar niet mee eens bent moet je gewoon bij een winkel bestellen waar het wel op voorraad is.
Cayenne schreef:Zo lang moeten wachten slaat natuurlijk nergens meer op. En de medewerker blijft je dan ook nog eens aan het lijntje houden..
Kun je het echt nergens anders krijgen?
beegee schreef:Ik heb net contact gehad, twee alternatieven gekregen maar helaas waren beide geen optie dus ik heb de order geannuleerd. Prima oplossing, nu is het wat het is en ga ik op zoek naar andere laarzen
DuoPenotti schreef:En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...
beegee schreef:beegee schreef:Ik heb net contact gehad, twee alternatieven gekregen maar helaas waren beide geen optie dus ik heb de order geannuleerd. Prima oplossing, nu is het wat het is en ga ik op zoek naar andere laarzen
Nog even een update omdat ik het wel netjes vind om te vermelden: ik begreep dat aan Nessie een andere oplossing was geboden. Daar heb ik ook om gevraagd, is immers een vergelijkbare situatie, en daar zijn ze in mee gegaan. Ik heb een ander paar laarzen zelf mogen kiezen (max prijs 400€, ik heb zelf 225 betaald voor de laarzen in de korting) zonder bijbetaling. Deze laarzen worden volgens mijn track&trace morgen geleverd. Super opgelost, heel blij mee!
Nessie schreef:Hypostore is erg fijn met producten welke direct op voorraad zijn. Maar waar levertijd bij staat (ook al staat er een paar dagen), durf ik niet meer aan.