De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:00

Misschien is het vreemd dat je wel op bokt kan zitten maar niet de website door iemand aan kan laten passen. Of zie ik dit verkeerd?

Blijf het toch heel frappant vinden dat onwijs veel mensen geen contact met jullie kunnen krijgen en 1 berichtje op Bokt is genoeg voor contact.

Hebben jullie dan het hele jaar door storing?!?!

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:34

Geachte mevrouw of meneer,

De pagina Bokt kunnen wij toevallig via een mobiele telefoon bedienen omdat daar ooit een link naar is gemaakt. Zodoende kunnen wij daar direct op reageren.

De servers van het bedrijf kunnen we alleen via de internetaansluitingen op het bedrijf bereiken.

Helaas hebben wij al een hele tijd veel klachten over onze telefoon/internetaansluiting die telkens na graafwerkzaamheden in de buurt kapot getrokken werd.
Nu is KPN eindelijk zover dat ze een hele nieuwe kabel trekken vanaf een verdeelstation.

Vriendelijke groet,

De Dunsborg
Hengelo Gld.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:02

Hengelo schreef:
Goedemiddag mevrouw,

Wanneer wij nu toegang hadden tot onze website, dan hadden wij dit er zeker op gezet.
Zonder internetaansluiting is dit namelijk niet mogelijk.

Wat uw naam betreft, dit was bedoelt om te controleren of het inderdaad deze order betrof.
Het blijft overigens vreemd dat de mensen die via een site als deze een opmerking plaatsen en daarbij niet gewoon hun naam willen vermelden, terwijl daarnaast onze naam te pas en te onpas mag worden vermeld.

Wanneer men zich moet verschuilen achter allerlei verzonnen namen, geeft dat te denken. We weten inmiddels dat een aantal voorvallen die op deze pagina worden genoemd, verzonnen verhalen zijn van mensen die niet bestaan, veilig met een verzonnen naam. Schijnbaar zijn er mensen die er een behagen in voelen om op deze manier anderen te kijk te zetten.

Wij hoeven niets te verbergen.

Met vriendelijke groeten,

De Dunsborg
Hengelo Gld.

Uhhhmmmm probeer je nu te suggereren dat ik me ergens achter moet verschuilen??? Geloof dat ik meer dan genoeg reden heb om hier om opheldering te vragen. En als ik niet met mijn naam op internet wil, is dat mijn goed recht, wat daar dan ook de reden voor mag zijn. Mijn naam staat overigens nog steeds in jouw post op de vorige pagina, ik wil deze graag verwijderd hebben.

Verder is het natuurlijk heel erg vervelend dat er een kabelbreuk oid is, maar ik kan me niet voorstellen dat een goedlopend bedrijf mét webshop het zomaar laat gebeuren dat ze minimaal een week niet bereikbaar kunnen zijn en dus niet kunnen reageren op klanten of orders, én dat niet aan hun klanten duidelijk (kunnen) maken.

Maargoed, ik houd er verder over op, ik ga er vanuit dat ik komende week het geld op mijn rekening zie verschijnen. Voor mij is het dan klaar, wel een webshop minder waar ik overweeg iets te bestellen, niet alleen door het niet reageren op mails en telefoon, maar ook door de manier van reageren in dit topic. Excuses aanbieden zou de Dunsborg niet misstaan, maar in plaats daarvan wordt er alleen gezocht naar excuses.
Laatst bijgewerkt door martinev op 02-04-15 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:14

Geachte mevrouw,

Wij willen niets beweren.
De enige reden dat wij u bij uw naam aanschreven, behalve gewoon uit beleefdheid, was om te controleren of we de juiste order/juiste persoon voor ons hadden.

Helaas kunnen wij uw naam niet verwijderen. Dit zult u aan de beheerder van deze site moeten vragen.

Wat betreft de storing in onze telefoon/internet lijn, u kunt van verzekerd zijn dat wij vele uren bezig zijn geweest om KPN zo ver te krijgen dat zij nu een nieuwe kabel naar ons bedrijf leggen. Helaas werkt dit bij dergelijke bedrijven niet zo snel.

Wanneer u zich op de een of andere manier onjuist bejegend voelt, hetgeen nimmer onze bedoeling is geweest, bieden wij hiervoor uiteraard graag onze excuses aan.

De Dunsborg Ruitersport

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:33

Oh, nog 1 ding, de kabelbreuk kan nooit een reden zijn voor het niet reageren op de email, aangezien jullie een hotmail adres gebruiken. Deze is altijd en overal en op elk apparaat met internet in te zien!!!

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:53

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw informatie.
Met betrekking tot technische zaken ben ikzelf niet op de hoogte.
Ik zal het bij ons navragen.

Overigens beschikken wij sinds tien minuten weer over internet. Wij gaan vanavond de achterstallige correspondentie verwerken.

De Dunsborg

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:19

Hengelo schreef:
Goedemorgen,

Aan de datum en het artikel te zien bent u vermoedelijk mevrouw [naam verwijderd].
Wij hebben op dinsdag 24 maart het Outlet rijjasje terug ontvangen.
Dit bevindt zich nu op de Retourenafdeling.
Naar verwachting wordt uw terugbetaling met de wekelijkse betalingsbatch van deze week aan u terugbetaald.
Dit is ruimschoots binnen de wettelijke termijn.

Overigens hebben wij al geruime tijd last van een breuk in de kabel buiten ons bedrijf.
Hierdoor beschikken wij niet over internet en telefoon en kunnen dus niet bij ons systeem en internetserver.

Er wordt een nieuwe kabel gelegd waardoor we hopelijk voor het weekend weer gewoon bereikbaar zijn.
Deze site ontvangen wij toevallig ook via een mobiel, waardoor wij nu kunnen reageren op uw bericht.

De Dunsborg Ruitersport

Sorry hoor, dit is echt al maanden dezelfde smoes :o
Ik was megablij met jullie maar ben intussen ook afgehaakt door het gebrek aan communicatie.
En als er al eens gecommuniceerd wordt (tip: via facebook GING het snelst, is het redelijk irritante communicatie van de dames)
Toen de eigenaar zich er zelf nog mee bemoeide was het nog te doen.
En aan de manier van communiceren te zien is dit account ook in beslag genomen door de dames :+

sandra_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:16

Ik kom hier terecht na wat gegoogle over de Dunsborg Ruitersport, aangezien ik weinig tot geen contact/reactie krijg.

Ik heb afgelopen zondag een bestelling geplaatst. Via iDEAL betaald en van de bank een betalingsbevestiging gekregen. De bevestiging van de webwinkel bleef echter uit. Nu begrijp ik dat het rond de Paasdagen allemaal wat vertraging oploopt. Maandag toch maar even een mail voor de zekerheid gestuurd. Op woensdag nog geen reactie, dus toen maar een pb via Facebook. Daar werd op gereageerd, dus mijn zorgen vielen weer weg. Volgens hun is er wel een bevestigende mail verstuurd, helaas heeft deze mijn mailbox niet bereikt. De contactpersoon dacht dat mijn bestelling inmiddels verzonden was, maar kon het even niet nakijken. Ook hebben ze last van een telefoonstoring deze week. Dat had ik al gemerkt.

Donderdag en vandaag toch in spannende afwachting van het vest en de fleecedeken. Jammer, geen bezorging en geen bericht. Dan ga ik op Google verder zoeken en kom ik dus hier terecht.
Niet om kwaad te spreken, maar om mijn ervaring te delen.

Voor mij is het eens maar niet weer. Voortaan weer gewoon agradi en divoza.

En niet omdat het niet direct de volgende dag al in huis is (want zo verwend ben ik inmiddels wel), maar puur vanwege de storingen die de webwinkel ondervindt in email/telefoon en automatische orderberichten. En zo te lezen al langere tijd. Hierdoor word mijn enthousiasme gelijk geremd.

Voordat ik dit bericht typte, had ik een nieuw pb verstuurd over het uitblijven van de bestelling. Zojuist antwoord gekregen: mijn pakket wordt morgen opgespoord.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:36

Dit vind ik nou weer een beetje overdreven. Je plaatst de bestelling zondag (Pasen) stuurt maandag (nog steeds Pasen) een mail en verwacht woensdag of donderdag een reactie of de bestelling? Vind dat je dan wel behoorlijk snel ongeduldig wordt.
Ik heb ook de ervaring met de Dunsborg dat er communicatie problemen zijn, maar er is ook een andere kant. Als je de eigenaar wel te spreken krijgt dan is hij heel flexibel mbt bestellingen en acties, neemt hij uitgebreid de tijd om je informatie te verstrekken over producten en doet niet moeilijk als je een speciaal verzoek hebt.
Dus ik zou er toch wel weer bestellen geloof ik.

sandra_j

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:00

Ik was inderdaad wat voorbarig, mijn bestelling is zojuist geleverd!

Toch blijf ik erbij dat wanneer je een webwinkel niet kent en
- geen bestelbevestiging krijgt via de winkel,
- vervolgens zelf mailt daar geen reactie op krijgt
- de telefoon niet werkt

En alleen via FB een reactie krijgt waarin gezegd wordt 'volgens mij' is uw bestelling verzonden, maar dat kan ik van hieruit niet zien, je als NIEUWE klant echt twijfels krijgt over de levering!

Dus voor mensen die er een bestelling plaatsen, je hebt iets meer geduld en vertrouwen nodig dan ik had en alles komt goed.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 12:18

fijn dat het zo snel goed is gekomen!
met feestdagen enzo kan het zomaar even langer duren inderdaad...

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:09

Ik heb door omstandigheden niet mijn bestelde rijbroek gekregen maar ze hebben het super opgelost door mij een rijbroek naar keuze te laten uitzoeken. Ik heb de rijbroek vandaag binnen gehad en ben er superblij mee! Het was het wachten waard!!!

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 18:44

ik heb me nooit echt met dit topic bemoeid maar ken het wel en de winkel ook.
Mail kan altijd beantwoord worden, zoniet zorg dan dat het op minstens 2 computers staat met verschillende verbinding. 1 in de winkel en 1 bv thuis. 2 zorg voor een 2e mobiel nummer. hierbij heb je bijna nooit last van storing.
Zo moeilijk zijn de oplossingen niet, en duur al helemaal niet. jammer dat er zelf bij de dunsborg geen oplossingen worden gezocht voor hun problemen.
En inderdaad zoals sommige reageren, professioneler reageren ook via FB. als er gevraagd word naar een bestelling of deze al is verzonden. reageer dan niet met volgens mij wel. kijk het even na, zoek het even op en geef een concreet antwoord.

Ik wil mij verder niet te veel uitlaten over mijn ervaringen met jullie, deze zijn erg wisselend. wel weet ik dat als het van jullie kant moet komen het niet komt. zowel met bestelde springschoenen (na een half jaar niet te hebben geleverd maar geanuleerd) gewassen deken (na 4 weken nog geen bericht) etc. wanneer ik in de winkel zelf iets koop is er echter nooit wat mis en is de service super.
Jammer dat deze dingen voorgevallen zijn en ik nu eigenlijk nooit meer bij u in de winkel kom

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:36

Ik heb afgelopen zondag een rijbroek besteld. Naast de betalingsbevestiging nog niks ontvangen. Mail gestuurd, FB bericht en gebeld. Berichten zijn gelezen maar komt geen reactie op. Telefoon wordt niet opgenomen..

Ik neem aan dat mijn bestelling er nog aan komt. Maar door deze slechte communicatie plus langzame verzending wekt dit weinig vertrouwen. Zonde!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:02

Ik had 2e pinksterdag 3 dekjes besteld met korting, gisteren keurig ontvangen, super netjes verpakt! *\o/*
alleen de duurste miste... -O-

ik heb gemaild, hoop dat 'ie er snel achteraan komt, was juist degene die ik zou graag wilde hebben!

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:22

Ik heb vorige wk donderdag 1 rijbroek van de 2 bestelde gloockler rijbroeken (de silver zwarte die met print mis ik) ontvangen?ik zie dat degene van dunsborg hier in dit topic reageerd? Ik heb gemaild maar geen reactie terug gehad? Is de andere broek onderweg?

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:51

Beste Diesel83,

Het is voor mij even puzzelen om uit te vinden over welke bestelling dit gaat, omdat uw echte naam of ordernummer er niet bij staan.
Waarschijnlijk is 1 broek alvast geleverd en staat de tweede in nalevering.

Op maandag is ons bedrijf altijd gesloten, dus vandaag wordt de mail van het weekend behandeld.
Ik ga er van uit dat u vandaag een reactie op uw e-mail krijgt.

Vriendelijke groeten,

Stephanie de Kroo

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:36

Nouvel schreef:
Ik had 2e pinksterdag 3 dekjes besteld met korting, gisteren keurig ontvangen, super netjes verpakt! *\o/*
alleen de duurste miste... -O-

ik heb gemaild, hoop dat 'ie er snel achteraan komt, was juist degene die ik zou graag wilde hebben!

dekje was er helaas niet meer, geld keurig terug ontvangen!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 09:22

Toch is het vreemd dat je kennelijk alleen kunt communiceren met deze zaak via Bokt??? Ik heb denk ik wel 5x via de mail en ik keer telefonisch (toen ik na meerdere keren bellen iemand aan de telefoon kreeg) gevraagd om de bon van een Rambo deken die ik via internet bij hun had besteld (en keurig had gekregen) daar zat alleen geen bon bij ... Ik heb nu alleen de bevestiging van mijn bestelling. Ik heb het maar opgegeven.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:54

Ik heb inmiddels weer een bericht gestuurd en mail maar mijn 2e rijbroek is nog steeds niet binnen....stephanie heb jou ook persoonlijk bericht via bokt met mijn order gegevens

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:28

Bij mij is het opgelost geld is terug gestort top :-)

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:36

diesel83 schreef:
Bij mij is het opgelost geld is terug gestort top :-)

Goedemorgen Diesel83,

Helaas was de tweede rijbroek uit de opruiming, niet meer leverbaar in de door jou gewenste maat.
We hebben, zoals je weet, twee maal eerder geprobeerd om het geld terug te storten.
Helaas ging dit niet omdat volgens de bank de naam en het rekeningnummer niet overeen kwamen.
Doordat je (inmiddels) getrouwd bent, had je een andere achternaam gekregen.
De bestelling was gedaan onder een andere naam dan de naam waarop de rekening stond.

We hopen dat je in ieder geval veel plezier hebt van de rijbroek die nog wel leverbaar was.
En hou onze site maar in de gaten, er komen binnenkort nog veel meer leuke aanbiedingen.

Vr. Gr. Stephanie

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 11:35

Aangezien ik ook geen reactie's krijg via andere wegen (PB bokt, email, telefoon, facebook), dan maar hier proberen (lijkt het meest succesvol). Ik hoor ook maar niks van mijn bestelling, er staat op de site 1 a 2 dagen levertijd maar ik heb niks ontvangen maar ook niks gehoord van eventuele vertraging. Jammer dat ik dit topic niet had gelezen voor de bestelling, dan had ik die rijbroek wel laten zitten. Maar dus bij deze hoop ik dat ik wat te horen krijg over mijn bestelling.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:11

Hier het zelfde verhaal.
Eerst werd mijn bestelling niet verzonden, en nu is de helft niet meegestuurd...
In een pb via Bokt( werkt inderdaad het beste) kreeg ik te horen dat er zondagavond(?) naar gekeken zou worden, maar tot op heden niks vernomen. Het telefoonnummer is ook niet bereikbaar.... Ik wilde het niet graag via Bokt doen, maar zie nu even geen andere mogelijkheid aangezien de mails blijkbaar op de grote hoop gaan..
Ik vertelde het aan mijn stalgenootje en ze zei meteen;' laat me raden, Dunsborg zeker?'

Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:19

Fortuna22 schreef:
Hier het zelfde verhaal.
Eerst werd mijn bestelling niet verzonden, en nu is de helft niet meegestuurd...
In een pb via Bokt( werkt inderdaad het beste) kreeg ik te horen dat er zondagavond(?) naar gekeken zou worden, maar tot op heden niks vernomen. Het telefoonnummer is ook niet bereikbaar.... Ik wilde het niet graag via Bokt doen, maar zie nu even geen andere mogelijkheid aangezien de mails blijkbaar op de grote hoop gaan..
Ik vertelde het aan mijn stalgenootje en ze zei meteen;' laat me raden, Dunsborg zeker?'

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Zoals u op onze site kunt zien zijn wij in het weekend en op maandag gesloten.
Wij zullen vanmiddag even langs kantoor rijden om te kijken wanneer uw order is verzonden.
Het helpt om u gericht antwoord te geven wanneer u uw naam doorgeeft.
Anders is het voor ons niet mogelijk om een goede reactie te geven.

Vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport