Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hengelo schreef:Goedemiddag mevrouw,
Wanneer wij nu toegang hadden tot onze website, dan hadden wij dit er zeker op gezet.
Zonder internetaansluiting is dit namelijk niet mogelijk.
Wat uw naam betreft, dit was bedoelt om te controleren of het inderdaad deze order betrof.
Het blijft overigens vreemd dat de mensen die via een site als deze een opmerking plaatsen en daarbij niet gewoon hun naam willen vermelden, terwijl daarnaast onze naam te pas en te onpas mag worden vermeld.
Wanneer men zich moet verschuilen achter allerlei verzonnen namen, geeft dat te denken. We weten inmiddels dat een aantal voorvallen die op deze pagina worden genoemd, verzonnen verhalen zijn van mensen die niet bestaan, veilig met een verzonnen naam. Schijnbaar zijn er mensen die er een behagen in voelen om op deze manier anderen te kijk te zetten.
Wij hoeven niets te verbergen.
Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg
Hengelo Gld.
Hengelo schreef:Goedemorgen,
Aan de datum en het artikel te zien bent u vermoedelijk mevrouw [naam verwijderd].
Wij hebben op dinsdag 24 maart het Outlet rijjasje terug ontvangen.
Dit bevindt zich nu op de Retourenafdeling.
Naar verwachting wordt uw terugbetaling met de wekelijkse betalingsbatch van deze week aan u terugbetaald.
Dit is ruimschoots binnen de wettelijke termijn.
Overigens hebben wij al geruime tijd last van een breuk in de kabel buiten ons bedrijf.
Hierdoor beschikken wij niet over internet en telefoon en kunnen dus niet bij ons systeem en internetserver.
Er wordt een nieuwe kabel gelegd waardoor we hopelijk voor het weekend weer gewoon bereikbaar zijn.
Deze site ontvangen wij toevallig ook via een mobiel, waardoor wij nu kunnen reageren op uw bericht.
Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg Ruitersport
Nouvel schreef:Ik had 2e pinksterdag 3 dekjes besteld met korting, gisteren keurig ontvangen, super netjes verpakt!![]()
alleen de duurste miste...![]()
ik heb gemaild, hoop dat 'ie er snel achteraan komt, was juist degene die ik zou graag wilde hebben!
diesel83 schreef:Bij mij is het opgelost geld is terug gestort top
Fortuna22 schreef:Hier het zelfde verhaal.
Eerst werd mijn bestelling niet verzonden, en nu is de helft niet meegestuurd...
In een pb via Bokt( werkt inderdaad het beste) kreeg ik te horen dat er zondagavond(?) naar gekeken zou worden, maar tot op heden niks vernomen. Het telefoonnummer is ook niet bereikbaar.... Ik wilde het niet graag via Bokt doen, maar zie nu even geen andere mogelijkheid aangezien de mails blijkbaar op de grote hoop gaan..
Ik vertelde het aan mijn stalgenootje en ze zei meteen;' laat me raden, Dunsborg zeker?'