Ook ik heb bij Huppa iets besteld, inmiddels al 4 maanden geleden en nog steeds niks ontvangen.. Ik probeer ze te bereiken, maar ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op de mail..
Nog steeds heeft u mijn geld, het bedrag van 32.9 euro niet terug gestort. Dit na ik zou niet meer weten hoeveel mails en privé berichten. U weet dat ik al geruime tijd op ontploffen sta. Dit is mijn laatste keer dat ik het u VRAAG. Indien het geld niet op mijn rekening staat tegen 17/10, zal ik verdere stappen ondernemen.
1. Ik gooi niet met modder, ik eis alleen terug wat van mij is. 2. Ik heb dit vanmorgen gepost NA mijn rekening gecheckt te hebben, het geld staat er NIET op. 3. Ik heb zonet om zeker te zijn, nog een gecheckt, het staat er NIET op. Dus publiceer hier gerust de overschrijving, ik heb niets te verbergen. 4. Helaas, beantwoord u niet de meeste van mijn mails. Ik wil gerust alles publiceren om dit aan iedereen te bewijzen. Ook mijn privé bericht van een tijd terug, hebt u wel gelezen, niet beantwoord. Als ik hier iets post, heb ik binnen de paar uur antwoord... Dus als dit de enige manier is om u te bereiken... hetzij zo. Telefonisch lukt het ook niet. 5. Had u gewoon meteen gedaan wat u beloofd had, was niets van dit nodig geweest. 6. het mailtje met uw antwoord dat u hierboven gepost hebt, dateert van 1 september, er is veel meer gemaild dan dit en ik moest steeds heel lang wachten en meerdere keren vragen om duidelijkheid. 7. Als ik al die reacties hier lees in dit topic, weet ik dat ik niet alleen ben, die slechte ervaringen heeft met jullie. Het gaat dus niet om een alleenstaand geval. 8. de mensen in cc van mijn mails, hebben meebetaald aan dit borsttuig, dit was een verjaardagsgeschenk voor iemand. Zij hebben dus ook recht om te weten waar hun geld/cadeau is en blijft.
Dus bewijs die betaling , want ik heb niets ontvangen.
Siskaaa
Geplaatst: 12-10-14 21:03
Dag Huppa,
de borstriem waar Oona over spreekt, was het verjaardagscadeau voor mijn vriend. Ook ik heb de hele situatie gevolgd en kan getuigen dat Oona volledig gelijk heeft. Ik sta ook een beetje stomverbaasd over de manier waarop jullie Oona aanspreken, zij is een zeer eerlijk en rechtvaardig iemand, zij zou nooit liegen over dergelijke situaties! Hopelijk wordt het geld snel terug gestort, want dit sleept nu toch wel al heel lang aan...
ik had gereageerd maar mijn post is verdwenen. Ik had ook enkele mails van 2007 gekopieerd om maar aan te tonen dat het echt een probleem is dat al JAREN bezig is bij die firma. Ik wist zelfs niet dat ze nog bestonden. Als je zo van 1000den klanten het geld gedurende enkele maanden op je rekening parkeert (of gewoon niet terug geeft) leef je eigenlijk gratis (gratis lening). Nu is het niet zo veel meer maar in 2007 kreeg je dan nog eens een flinke intrest op dat geld. Ze zouden inderdaad moeten verplichten dat eens je stort, je zeker moet kunnen zijn dat hetgene je bestelt wel degelijk in voorraad is. Zo niet, zou je pas dienen te betalen als het dat wel is !
yaris01
Geplaatst: 22-10-14 09:15
Ik heb half augustus chaps teruggestuurd en terugbetaling gevraagd. Na talloze e-mails en ingesproken berichten op de voicemail heb ik onlangs een e-mail ontvangen dat ze problemen hebben met telefoon en e-mailverkeer. Er zou mij een e-mail gestuurd zijn met een code voor herbesteding. Niet dus. Ik verwacht mijn geld terug (ongeveer 80,00 EUR) maar heb tot op heden nog niets ontvangen en wordt er opnieuw niet meer gereageerd! wat moet ik doen?
yaris01
Geplaatst: 22-10-14 09:19
En hun website op dit moment: In order to perform site maintenance, our online shop has shut down temporarily. We apologize for the inconvenience and ask that you please try again later.
Heb dat ooit nog eens meegemaakt met een webshop...