Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poetster schreef:Ik heb meerdere malen wat besteld en altijd keurig de volgende dag geleverd gekregen.
Vind de service in de winkel wel waardeloos.
Die meiden kletzen enkel maar met elkaar en letten niet op de klanten.
Stel je een vraag krijg je vaak een chagerijnig antwoord terug.
Dientje_Yara schreef:Na mijn klacht via de site, waar onder andere instond dat er zeer veel negatieve ervaringen zijn werd ik gebeld
meneer werd zelfs een beetje boos en stond er bijna op mijn geld terugbte storten
ahum ik sta erop dat ik dat hoofdstel wil en dus niets anders
volgens hem kun je op de site de voorraad checken (nooit gezien)
heb hem 6x uitgelegd dat als divoza niet weet wanneer iets precies binnen is dit gewoon eerlijk moet zeggen dan kan de klant namelijk zelf kiezen of hij wacht if annuleert, resultaat minder ontevreden klanten
Ja mevrouw daar heeft u wel gelijk in
Nienkex schreef:Ik ga morgen de divoza maar eens bellen waar mijn spullen blijven. Ik heb 3 weken geleden handschoenen besteld bij de divoza, op internet. Ik vraag me nu sowieso af waarom, vanwege de hoge verzendkosten, maar goed. Ook nog de gratis catalogus erbij 'besteld'. Die catalogus kwam na 2/3 dagen al binnen, dus waarschijnlijk waren die handschoenen toen niet op vooraard, maar daar had ik toen niet naar gekeken. De week erna, dus nu 2 weken geleden, heb ik gekeken en toen stond er dat ze op voorraad waren. én ze zetten erbij dat als je voor 12 uur besteld je het de volgende dag in huis hebt. Nou, wat ik ook in huis heb... geen handschoenen