Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
defa_14 schreef:ik reed vanmorgen langs stal baauw en zag een dood paard aan de weg 2 weken geleden ook al, de berichten die ik gelezen hebt over deze stal belooft niets goed ook niet in haastrecht en in de meern
deeemiix schreef:Hi allemaal!
ik weet dat dit topic al oud is, maar zag vandaag weer op facebook iemand voorbij komen die hier een paardje kocht waar van alles mee mis bleek te zijn , dat ik dacht hoe meer gewaarschuwde hoe beter, en hier dus mijn ervaring met stal Baauw
In 2017 heeft mijn moeder hier, als verassing voor mij, een bont paardje gekocht. Stal genoot meegenomen die heeft gereden en was allemaal best. Paardje werd gebracht , paspoort gekregen en ze kon hier de wei op.
Dagen erna , hebben we de dierenarts haar na laten kijken omdat we dachten dat ze drachtig was, en de tandarts erbij voor we haar verder wilden beleren. Het paspoort zegt dat ze geboren is in 2009, helaas bleek dat ze geen 9/10 was maar al ruim 15, en maximaal 20.
Contact gehad en we kregen de keuze om haar terug te geven en een ander uit te zoeken of een minimaal bedrag terug krijgen. Hij zei dat ze terug naar ierland ging als we haar afstonden, toen niet wetende dat het allemaal mooie leugens zijn, hebben we besloten haar te houden.
Het enige wat van de hele advertentie klopt is dat ze bom proef is.
Ik hoop dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt !!
deeemiix schreef:chip nummer klopt.
ja het is een leuk paardje, maar niet geschikt voor een beginner zoals ik. ze was bedoeld voor therapie
paspoort is overigens een duplicate
maar maakt allemaal niks meer uit natuurlijk, het gaat om het diertje zelf en voor haar is het heel zielig allemaal