Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annemaarel schreef:Ik vind het meeste allemaal maar flauw hier hoor..
Mijn staleigenaresse heeft er 2 toppers vandaan, zoe die op de achterbenen door de bak heen liep loopt nu L1 met winst,
steeds eerste, toppaardje en zal echt niet meer stijgeren. Chiquita, 4 jaar en moet bijna de B uit, groen gekocht.
Zelf heb ik men hafje er ook vandaan, serieus wat een topper zeg! Alle handelingen zijn er eerlijk verlopen,
voorwaarden nagekomen, en ipv 2 weken proeftijd, 6 weken genomen, werd niet moeilijk over gedaan.
Als je er een paard koopt, ga dan niet naar Dirk, vraag het aan een van de meiden daar.
Ik zocht een paard waarmee ik naar buiten kon, toen zag ik een Oldenburger staan, helemaal
mijn smaak, mooi maatje. Dirk zei ja dies heel leuk buiten, wilde hem pakken en op de poetsplaats
zetten tot een meisje tegen me zei dat ie heel moeilijk was buiten, die meiden zijn echt eerlijk.
Een paard kopen is altijd geluk hebben of niet...
De enige 2 puntjes waar ik iets op aan te merken heb,
ik ging kijken voor een zwarte welsh cob, 4 jaar, verkocht omdat de eigenaar hem te gevaarlijk vond (zoiets)
Ik ben erop gaan zitten, eerst losgegooid, maar dan krijg ik naderhand te horen, zoo dies wel braaf. Ja uhh?
Had in 3 weken niemand op gereden.. Mijn paard kon worden ingeruild voor 2000, moest alleen nog wel 3000 voor
die welsh bij, nou neehoor..
Een paard wat werd teruggebracht van stal, Whoopie, doet bij ons niks, is alleen vreselijk onhandig,
nja is niet erg, maar bij Janssen eenmaal in stal sloeg ze der hoofd kapot en weet ik het, het arme ding
heb der geen 2 dagen gestaan en hebben we toen weer opgehaald. Nu is alles weer goed gelukkig,
magoed ik snap dat niet helemaal?