Het lijkt veel geld, en dat is het natuurlijk ook
Maar ik ken zat mensen die in 5 jaar tijd al aan hun 5e zadel zijn en nog zijn ze niet tevreden
Dat kost ook een boel geld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. WolinLotte schreef:Ik wilde ook graag HA laten komen, echter schijnt het heel pijnlijk te zijn voor het paard, absoluut niet prettig.. Ik ben bang dat mijn merrie tegen het dak gaat bij zo'n behandeling... Het werd me om deze redenen afgeraden.
Ik stond op het punt een afspraak te makken met mw. Immink.
Ik zal nog even het een en ander teruglezen in dit topic.
unamie schreef:Pff had vandaag weer zo'n paard met een hopeloos zadel
eigenaar had het (heel goed bedoeld) pas op laten vullen
Heb zelden zo'n slecht gevuld zadel gezien, keiharde kussens (leken wel balonnen gevuld met beton)
en ook nog scheef (deze zadelmaker heeft ook nog bij een bekende zadelmaker gewerkt)
kussenskanaal konden amper nog 2 vingers tussen, toch gewoon om moedeloos van te worden![]()
Paard had er dus echt last van
Het paard is niet alleen de dupe, maar de eigenaar ook![]()
De zadelmakers die echt goed kunnen vullen (zacht en recht) zijn op 1 hand te tellen
Jammer toch dat er niet meer zijn..

unamie schreef:@Zooist
Je gaat toch zeker niet strijken met dit mooie weer![]()
Geen geld voor een WOW das balen zeg![]()
Wat komt Arie dinsdag dan doen?
. Focussed schreef:Sinds ik Naomi de derde keer heb laten masseren kan ze helemaal der neus op de grond kwakken onder het lopen. Hiervoor kon ze dat niet, zat gewoon te vast in haar rug. Maar nu ze doorheeft dat ze het weer kan loopt ze alleen nog maar te stofzuigen als we gaan wandelen, aangezien ze dan (zelfs dravend) wat grasjes mee kan pikken.
)
, had niet gedacht dat ik zo snel zo veel resultaat zou hebben.