Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jurisno schreef:Ik heb dit topic globaal doorgelezen en zie regelmatig de Snippervlucht genoemd worden. Kunnen mensen mij hier meer over hun (recente) ervaringen vertellen? Ik lees hierboven wat over opgejaagd worden richting de wei. Maar hoe gaat het daar verder in zijn werk? Worden de paarden goed verzorgd? Ik ben benieuwd!
Levita schreef:Ik sta sinds dit weekend op manege de Liemers in Beek en wat een fijne stal. Mijn paard is erg happy en mensen zijn aardig. Staan goed in het stro en komen elke dag lekker buiten. Het is een halve dag, dat had ik graag wel wat langer gezien. Paarden krijgen ook genoeg ruw voer.
Snippervlucht vond ik ook een fijne stal. Als ze daar plek hadden gehad, was ik daarheen gegaan.
Shalimar schreef:Ja dat all Inn verbaas ik me tegenwoordig ook over. Denk je volpension te gaan staan, moet je wel in het weekend of op zondag je paard zelf binnen en buiten doen, je stal mesten, je wei schoonhouden en/of daar het water bijvullen. Dat ik echt denk, sta je nou vol pension of wat?