Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:ArcoIris: heb je de Mariahoeve in Heteren of Renkum op het oog? Ik heb geen ervaring met die in Renkum, daar gaan inderdaad vreemde verhalen over rond. Met de Mariahoeve in Heteren heb ik juist wel goede ervaringen. Mijn pony was echter beter op zijn plek op zijn vorige stal en staat nu bij Stal te Bokkel in Eerbeek. Voor jou uit de richting maar daar kan ik eventueel vragen over beantwoorden als die er zijn.
Levita schreef:MarjanB schreef:Ik sta op Lagewald maar dat is ook Groesbeek![]()
Snippervlucht? Mijn merrie stond daar niet fijn want paste niet in de kudde maar goed andere paarden hadden daar geen last van.
Snippervlucht heeft op dit moment geen plek helaas.
ArcoIris schreef:Ayla schreef:ArcoIris: heb je de Mariahoeve in Heteren of Renkum op het oog? Ik heb geen ervaring met die in Renkum, daar gaan inderdaad vreemde verhalen over rond. Met de Mariahoeve in Heteren heb ik juist wel goede ervaringen. Mijn pony was echter beter op zijn plek op zijn vorige stal en staat nu bij Stal te Bokkel in Eerbeek. Voor jou uit de richting maar daar kan ik eventueel vragen over beantwoorden als die er zijn.
Ik heb Renkum gezien ja, ook even contact gehad maar ik kreeg er een beetje de bibbers van... die in Heteren kende ik niet, kun je daar een beetje buiten rijden?
Marrit13 schreef:Dat kan kloppenAyla schreef:ArcoIris: heb je de Mariahoeve in Heteren of Renkum op het oog? Ik heb geen ervaring met die in Renkum, daar gaan inderdaad vreemde verhalen over rond. Met de Mariahoeve in Heteren heb ik juist wel goede ervaringen. Mijn pony was echter beter op zijn plek op zijn vorige stal en staat nu bij Stal te Bokkel in Eerbeek. Voor jou uit de richting maar daar kan ik eventueel vragen over beantwoorden als die er zijn.
Oh dan zie ik jou wel eens rijden met sulky en witte pony, kan dat?
MalaQ schreef:Er staat ook in dat ze het leuk vinden ritjes samen te doen. Misschien dat ze daarom iemand zoeken met een bereden paardje waar iemand dus nog actief mee bezig is?
Ik zag hem ook op Facebook voorbij komen en het lijkt mij wel echt een fantastische plek, echt zo'n buitenkansje wat maar heel weinig langs komt. Mits je inderdaad het zeulen met je spullen voor lief neemt..
ArcoIris schreef:maaike5581 schreef:Ik heb er welgeteld 2 maanden gestaan en blij dat we weg zijn...
Ja? Wil je mij even pb doen over je ervaringen? Ben wel nieuwsgierig want ik sta daar ook op de wachtlijst...
maaike5581 schreef:Het is uiteraard niet de bedoeling om een stal af te kraken hier maar ik heb spijt dat we er gestaan hebben en blij dat mijn paard zonder blessures is vertrokken.
MarjanB schreef:maaike5581 schreef:Het is uiteraard niet de bedoeling om een stal af te kraken hier maar ik heb spijt dat we er gestaan hebben en blij dat mijn paard zonder blessures is vertrokken.
Mijn paard was er ook niet blij en meerdere keren kreupel. De groepen worden in de winter samen gevoegd en op 1 wei wat dan paddock wordt. Zonder eten dus paarden gaan lopen klooien. Ook over een verhard pad met de groep naar de wei terwijl ze opgejaagd werden. Het ene paard kan daar prima tegen maar die van mij is daar veel te gevoelig voor. Die is nu een 8 maanden later pas weer een beetje normaal met de andere paarden op de wei.
De rest was er toen ik er stond, qua ruwvoer en stal prima.
Ben eigenlijk wel benieuwd want ik heb dat hier eerder ook aangegeven en toen ging iemand hier uit het topic er toch heen omdat dat niet zo zou zijn volgens eigenaar en ik zou een pismerrie hebben. Ben benieuwd wie dat was en of die er nog staat.