Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Voor zover ik weet hebben ze voor dat gedeelte van Westeneng geen wachtlijst. (Voor de stallen een lange wachttijd)
De eigenaren van de paarden die op de 24 uurs wei staan willen wel overleggen of je paard in de kudde past. Ik weet niet precies welke criteria ze daarvoor hanteren.
Ik kan verder niet uit ervaring spreken, maar het is een mooie, rustige omgeving en mocht je toch nog iets met je paard kunnen doen dan zit je midden in het bos.
Ik heb geen idee hoe het zit met de opslag van spullen, mogelijk heb je een kast bij de stallen. Dat is dan wel op enige afstand van je paard.
Nikass schreef:Minoes schreef:Ik vind het ook bijzonder allemaal.
Vrijdag ga ik met die van mij weer naar de kliniek, en ik vermoed dat de uitkomst helaas vervroegd pensioen zal betekenen.
Dus mocht iemand daarvoor nog een plekje weten.. Het liefst 24/7 buiten met schuilgelegenheid (bijvoorbeeld paddock paradise), voor een klein prijsje. Of bijvoorbeeld bij iemand aan huis als weidemaatje... Ik houd me aanbevolen.
Is de 24-uurs wei van Westeneng iets voor jou?
Dat is in het bos in Arnhem Noord, maar er is geen schuilstal.
Ik weet niet de exacte prijs maar is zover ik kan inschatten iig minder dan 200,-
Minoes schreef:Shalimar schreef:Is de pensioenvoorziening bij de Lindehoeve in Emst misschien wat? Wel verder weg maar ze worden goed verzorgd dus dan is de afstand misschien ook niet zo'n punt.
Ik kreeg dat toevallig van de week ook te horen van een stalgenoot. Ik houd het zeker in gedachten!
Shalimar schreef:Is de pensioenvoorziening bij de Lindehoeve in Emst misschien wat? Wel verder weg maar ze worden goed verzorgd dus dan is de afstand misschien ook niet zo'n punt.
Levita schreef:MarjanB schreef:Ik sta op Lagewald maar dat is ook Groesbeek![]()
Snippervlucht? Mijn merrie stond daar niet fijn want paste niet in de kudde maar goed andere paarden hadden daar geen last van.
Snippervlucht heeft op dit moment geen plek helaas.
Ayla schreef:ArcoIris: heb je de Mariahoeve in Heteren of Renkum op het oog? Ik heb geen ervaring met die in Renkum, daar gaan inderdaad vreemde verhalen over rond. Met de Mariahoeve in Heteren heb ik juist wel goede ervaringen. Mijn pony was echter beter op zijn plek op zijn vorige stal en staat nu bij Stal te Bokkel in Eerbeek. Voor jou uit de richting maar daar kan ik eventueel vragen over beantwoorden als die er zijn.