Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marloezz schreef:Hoi, ik kom hier ook even binnenvallen. Een vriendin van mij kijkt op dit moment naar stal Buiten Vaassen. Is dat wat?
Nikass schreef:Enigszins off topic, maar hopelijk mag ik het hier toch vragen;
Als je op een stal in de omgeving Elst/Driel/Heteren zou gaan staan, waar moet je dan naartoe rijden (met de trailer) om buiten te kunnen rijden? (Bos, ruiterpaden)
Wat is het dichtste bij, en een mooie omgeving?
MarjanB schreef:Nikass schreef:Enigszins off topic, maar hopelijk mag ik het hier toch vragen;
Als je op een stal in de omgeving Elst/Driel/Heteren zou gaan staan, waar moet je dan naartoe rijden (met de trailer) om buiten te kunnen rijden? (Bos, ruiterpaden)
Wat is het dichtste bij, en een mooie omgeving?
Renkum Arnhem Doorwerth eigenlijk gewoon de Veluwe
Jids43 schreef:DonDon schreef:Agnietenhof daar op terugkomend vond ik een hele gezellige stal altijd. Heb er een leuke tijd gehad. Echter zouden deze stal nu niet meer aan mijn eisen voldoen. De bak is slecht en hobbelig en de buitenbak heel erg zwaar. Met alle respect maar daar stonden zo nu en dan pensiongasten tussen die nergens anders meer welkom waren.. Ze voerde ook kuil dacht ik ipv hooi. Verder werd mijn pony altijd goed verzorgd en kwam niks te kort. Kan zijn dat er wat dingen zijn veranderd.
Ik heb daar een aantal kennissen die daar met hun paard staan en echt wel tevreden zijn. De bodem van de bak is verbeterd.
Marije_jiplover schreef:Nee Posbank met de trailer is in vakantietijd, zoals nu, en weekends echt niet te doen met de trailer.
Blij dat ik daarvoor niet de trailer nodig heb.
Ik parkeer voor de Ginkel meestal bij de schaapskooi tegenover Juffrouw Tok, of op het parkeerterrein van Juffrouw Tok zelf.
Daar is veel ruimte en kun je ook zo parkeren dat je niet ingeparkeerd wordt.
Wij hebben daar een keer op een zaterdag gestaan en toen was de parkeerplaats nog half leeg toen we rond half 1 bij de trailer terug waren.
Minoes schreef:Ik ben vanochtend bij Gioia geweest, en ik denk dat er echt helemaal niets mis is met deze plek. Ik ben super enthousiast! Het is een geweldige plek voor mijn pony.
Ze laten meerdere mensen kennismaken en kiezen daarna zelf de beste match. Ik ga dus duimen...