Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Gedupeerden gezocht en waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:11

1natascha schreef:
Als ik het zo hoor is het een meisje die zelf gewoon heel graag een paard/pony had willen hebben, maar dat kan om welke reden dan ook niet. Dus kan het zijn dat ze jaloers is op mensen met een eigen paardje/pony en probeert ze die mensen zoveel mogelijk op te fokken, en zo te lezen lukt het haar aardig.

Ook mijn eerste gedachte Ja

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 16:13

Marjolein_18 schreef:
Nee. Omdat we met gebrekkig bewijs kampten. Maar het is ongetwijfeld haar!

Maar je kan wel melding maken bij de politie dan staat het in ieder geval in het bestand.

Ik heb ook de contact gegevens dus als je die wilt hebben stuur je maar een Pb kan je alsnog contact opnemen met hun als je dat wilt.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 16:14

L_iek schreef:
1natascha schreef:
Als ik het zo hoor is het een meisje die zelf gewoon heel graag een paard/pony had willen hebben, maar dat kan om welke reden dan ook niet. Dus kan het zijn dat ze jaloers is op mensen met een eigen paardje/pony en probeert ze die mensen zoveel mogelijk op te fokken, en zo te lezen lukt het haar aardig.

Ook mijn eerste gedachte Ja

Ik denk eht toch niet dat het zo zit, het meisje liegt over alles. Zelfs over de normale dingen over school, echt over alles wat je maar kan bedenken. Als je 5 min met haar praat heeft ze bijna elke minuut wel een leugen verteld, dus dat het gaat om een paard zou gaan lijtk me niet.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:15

En is ze dan welkom op die manege?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:16

Hoe meer aangiftes er worden gedaan, hoe serieuzer ze de zaak nemen.. Dat is wel zo. Maar ik kan niet bewijzen dat het hetzelfde meisje is..

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:28

Ik val ook even binnen, ik kwam op dit topic.. Echt ziekelijk (heb dit topic even doorgelezen), ze reageerd zelfs met een ander schaduw acound daar.. Alleen ik kan de foto's niet zien, die heeft ze denk al verweiderd..?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 16:34

Ja denk het wel. Als iemand maar boos genoeg reageerd haalt ze ze er direct af, vraag is dan alleen hoe lang eht duurt voordat ze ze weer ergens anders neer zet.

Marjolein: Wij hadden ook geen direct bewijs al heeft ze later wel waar wij en haar oduers bij waren alles bekend toen maar toch zonder het directe bewijs konden we wel een melding maken

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:52

Hoeveel topics en advertenties heeft dit kind wel niet geplaatst met foto's van paarden die niet van haar zijn???

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:57

karoliena schreef:
Ja precies. Goed besluit.

Na het weekend maak ik ook een afspraak voor aangifte te doen.

Ze was net weer op msn, heeft weer toegegeven. En toen het haar te heet onder de voeten werd ging ze weer gauw offline.

Dus verzamel nog alle gesprekken van deze week en dat neem ik dan ook allemaal mee naar de politie voor bij de aangifte.

Lilian: Om prive redenen, maar was geen excuus horo zei ze er achteraan. Nou ik heb toch echt geen medelijden met dat kind daardoor. Moet nu maar eens afgelopen zijn.

Dan heeft die moeder ook gelogen, die zou toch internet stekker eruit trekken? weerd.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:59

ditatje schreef:
hoe oud is dat kind dan ????

15

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:01

als ze weer een paard te koop heeft op marktplaats ofzo en jullie weten dat hij van haar te koop staat paard die ze niet heb :S dan wil ik jullie wel helpen door net te doen of ik het paard wil kopen en er interesse ik hen! je weet maar nooit wat voor zit het heeft! maar dan wil ik wel zeker weten dat zei het dan echt te koop heb gezet!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:02

Ja die moeder heb je toch eignelijk al weinig aan, hihi. En dan nog dan gaat ze wel bij een vriendinnetje als ze die nog heeft tenminste

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:04

rare mensen heb je op de wereld zeg 15 jaar en dan nog van zulke debielen dingen doen ze zal wel niks anders te doen hebben:S ik hoop dat jullie voldoende bewijs kunnen verzamelen en ik sta ook klaar om jullie te helpen om dat kind met deze debielen dingen te laten stoppen;)

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:07

Ik denk eht toch niet dat het zo zit, het meisje liegt over alles. Zelfs over de normale dingen over school, echt over alles wat je maar kan bedenken. Als je 5 min met haar praat heeft ze bijna elke minuut wel een leugen verteld, dus dat het gaat om een paard zou gaan lijtk me niet.[/quote]

Ik herken het een beetje in een oude kennis van me altijd maar liegen (over van alles) over haar privé leven, het meisje was zeer onzeker en ging daarom liegen om zo de dingen mooier te maken (dan ze eigenlijk waren) en hopelijk ervoor te zorgen dat mensen haar zo interessanter etc. zouden vinden.
En op deze manier ook meer aandacht te krijgen.
Eigenlijk best zielig.
Dat is dan mijn interpretatie over dit soort mensen.

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:09

Niet dat ik het goed wil praten ik vind het verder niet kunnen en het is denk ik een goed idee om een fatsoenlijk gesprek met moederlief bv te houden, want ze kwetst er wel degelijk anderen mee

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:09

Ik denk dat er bij haar iets echt niet goed zit, of aandacht tekort..

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:12

Nee het is ook een heel zielig kind, persoonlijk had ik haar direct wekelijks naar een pshyciater laten gaan en de thuis situatie bekeken

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:25

mytens1 schreef:
B_rOwny schreef:
Maar zit ze nu ook nog steeds op bokt dan ? anders leest ze dit toch ook allemaal , dan weet ze heus wel dat het over haar gaat Nagelbijten / Gniffelen

Gaat dit over jou?

Bedoel je dat ik dat meisje ben ? no way ! Ja ze heeft bij mij op de manege gereden. En we vonden allebei de zelfde pony leuk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:27

meld me even in dit topic omdat ik me iets afvraag....
Er wordt geroepen met aangifte e.d., maar gaat de politie hier daadwerkelijk wat mee doen dan? Ondanks dat het heel vervelend is, hebben die wel wat beters te doen lijkt me?

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:28

B_rOwny schreef:
Maar zit ze nu ook nog steeds op bokt dan ? anders leest ze dit toch ook allemaal , dan weet ze heus wel dat het over haar gaat Nagelbijten / Gniffelen

Je kan zien wanneer ze als laats online was, dat was 3 juli.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:30

Dit kind is echt te ziek voor woorden..op marktplaats heette ze Linda nog wat ofzo Verward

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:30

karoliena schreef:
Marjolein_18 schreef:
Nee. Omdat we met gebrekkig bewijs kampten. Maar het is ongetwijfeld haar!

Maar je kan wel melding maken bij de politie dan staat het in ieder geval in het bestand.

Ik heb ook de contact gegevens dus als je die wilt hebben stuur je maar een Pb kan je alsnog contact opnemen met hun als je dat wilt.

Idd als we met ze alle melding maaken...

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:31

katiavl schreef:
En is ze dan welkom op die manege?

Wij wisten dat niet op de manege, dat ze zulke dingen op het internet dee. Daar komen wij ook net pas achter.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:35

Rozanne schreef:
Ik val ook even binnen, ik kwam op dit topic.. Echt ziekelijk (heb dit topic even doorgelezen), ze reageerd zelfs met een ander schaduw acound daar.. Alleen ik kan de foto's niet zien, die heeft ze denk al verweiderd..?

Dat waren mijn foto's. (gelukkig nu niet meer zichtbaar)
Paard is van handelaar waar mijn paard op stal sta en waar ik help ect.
Zo af en toe ree ik ook die paarden en daarop maakte zei ookaltijd van die jarloerse opmerkingen.
Vreselijk irietand.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 17:37

stef schreef:
meld me even in dit topic omdat ik me iets afvraag....
Er wordt geroepen met aangifte e.d., maar gaat de politie hier daadwerkelijk wat mee doen dan? Ondanks dat het heel vervelend is, hebben die wel wat beters te doen lijkt me?

Het is natuurlijk wel wat meer dan alleen vervelend, lijkt me duidelijk.

De politie heeft het me duidelijk uitgelegd als er meerdere meldingne binnen komen over hetzelfde meisje dan word actie ondernomen