Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gabyfedde schreef:ingelover schreef:ik heb zonet iets besteld, heb alleen nog niet overgemaakt :S Heb alleen nu zo'n gevoel nu ik dit topic lees dit ook niet meer ga doen.. Betaal ik liever een paar euro extra en bestel het dan via divoza.. Heb namelijk het BR Event dekje (bruine met lichtblauwe randje besteld) en kan die verder bijna nergens vinden
Denk dat het niet onverstandig is om de bestelling elders te doen. Maar dan moet je wel ff laten weten dat je de bestelling annuleert.
MISTRAL94 schreef:Waar mensen werken worden fouten gemaakt Piaffe is dus geen uitzondering daarin
Li_lee_yang schreef:ik heb vorige week dinsdag laarzen besteld daar en gelijk het geld over gemaakt.
toen had ik al een probleem met het ordernummer, want dat had ik niet, 3 keer achteraan moeten mailen want dan kreeg ik steeds als antwoord weer de bevestiging van mijn bestelling ipv. het ordernummer :s
nu heb ik gister gebeld hoelang het ongeveer nog ging duren voordat ik het thuis krijg. krijg ik een mail met alleen: wat is het ordernummer.
dus ik die sturen, sturen ze weer niets terug.
dus vandaag maar weer mijn vraag gemaild, met ordernummer. en nu maar afwachten..