Bij Nijland hebben ze toch ook merken als Stubben en Kieffer, vroeger tenminste wel. Ik weet nog dat ik verliefd was op een groen stubben dressuurzadel
ze hadden verschillende .ze staan op de toonbank op een standaard,, Hele gave zwarte met allemaal bling bling steentjes (enkele rij of een dubbel rij dus wat breder)
Heel mooi Als ik nog een zwart hoofdstel had dan wist ik het wel..
er gaan nu verhalen rond dat met hemelvaart een nieuwe eigenaar het opend.. ik ben benieuwd of deze verhalen die zich de ronde doen ook echt waar zijn..
Ik ben vorige week nog bij nijland gewest .. Toen hebebn ze gezegt dat nijland weer open ging met nieuwe spullen .. De sjabrakjes die lagen in dozen .. scapa , harryshorse enso .. Met hemelvaart is er open dag . Volgens mij maken ze eerst de ouwde spullen weg en dan doen ze de nieuwe erin leggen .. in de schappen dan !
is dat bij nijland niet altijd zo geweest? Hoe vaak heb ik al wel geen opheffingsuitverkoop/ stoppen enz gezien en gehoort. Nog nooit zijn ze echt dicht gegaan. Maar ik ga ook nooit meer naar nijland. Ze hebben slechte kwaliteit en ik vind veel dingen nog erg duur daar. Nee dan ga ik liever naar dremp, of apeldoorn of soms halle. Maar ik koop ook tegenwoordig vaak wat via www.depaerdeshop.nl is erg leuk en ook goed betaalbaar met een goede levertijd enz. Ook echt een aanrader (zij zit in steenderen)
Nijland gaat inderdaad weer open. (ofja weer open, hij is niet dicht, maargoed) Meneer Nijland blijft er zelf wel wonen voor zover ik weet, maar hyporama neemt het over of zo iets..