wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ravellie

Re: wie heeft er nog meer slechte ervaringen met piaffe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:10

Ik vind dit echt niet kunnen Boos!

Jullie doen net alsof iedereen ontevreden is over Piaffe

Jemig, ik ben wel tevreden
Prima spullen, tegen scherpe prijzen

Mijn vriend is zelf ook ondernemer ( niet in de paardensector overigens)
Maar ik vind het echt niet kunnen als er zo op een forum laster over iemand word rondgegooid
Kunnen jullie dit niet met piaffe zelf oplossen, ipv op een druk bezocht forum Ziek

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 23:11

karoliena ik ben het met je eens hoor Knipoog

ik werdt ook zo moe van ze je moet over zelf achter aan zitten....
ik vindt ze wel super klantvriendelijk hoor!
maar je kan wel klantvriendelijk zijn maar als je dan je afspraken niet nakomt
heb je er ook niks aan natuurlijk
en dan word je wel irri
de 1 e x keer ging het bij mij ook mis
heb ik nog een keertje iets besteld want ze hebben echt leuke dingen Haha!
ging het weer mis..
toen heb ik maar besloten om nooit meer bij hun te bestellen ze maakten me zo pist off

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 23:13

ravellie schreef:
Ik vind dit echt niet kunnen Boos!

Jullie doen net alsof iedereen ontevreden is over Piaffe

Jemig, ik ben wel tevreden
Prima spullen, tegen scherpe prijzen

Mijn vriend is zelf ook ondernemer ( niet in de paardensector overigens)
Maar ik vind het echt niet kunnen als er zo op een forum laster over iemand word rondgegooid
Kunnen jullie dit niet met piaffe zelf oplossen, ipv op een druk bezocht forum Ziek

nog maals zo een forum komt er niet zomaar uit het niets te voor schijn!
zijn natuurlijk redenen voor Cool

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:15

Ja nu worden de mensen met slechte ervaringen hier afgeschilderd als mensen die laster verspreiden slaat nergens op want ik reageer alleen zowat op de vragen die me gesteld wordenl. Tuurlijk kan het via PB maar als er wat via PB aan me gevraagd door piaff geef ik via PB antwoord maar als het dan toch in het topic word gezet waarom moet ik dan via pb oplossen terwijl dat andersom telkens zelf in het topic gezet word. Ik heb via Pb alle gegevens en alles door gegeven daarmee was voor mij de kous af ze wisten om welke order het ging en wat er fout gegaan was, er word vanaf de kant van piaf dan in het topic er over door gegaan.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:16

Ja tuurlijk, dat is ook zo
Maar om daar nu zeven pagina's over door te gaan Knipoog
Punt is nu wel gemaakt hoor

Misschien kan Piaffe de mensen die ontevreden tegemoet treden met alsnog te leveren goederen, een vergoeding of een aardigheid voor de paarden

Ik lijk wel een mediator Clown

Ik heb overigens geen banden met piaffe, dus geen aandelen
Alleen heb ik er wel een aantal keer wat besteld
En omdat wij zelf in het zakenleven zitten, weet ik hoe naar het is als klanten ontevreden zijn

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:18

Maar goed ik ben er nu echt klaar mee er word gevraag dof ik wilde uitleggen wat er gebeurd was en mijn gegevens wilde geven, dat heb ik keurig gedaan, dat er dan van de kant van piaff zo raar gedaan word kan ik niks aan doen, als het dan over de PB verder gaat prima maar dan moet niet weer in het topic de boel verdraaid worden.

De hele elende is er op deze manier weer opnieuw dus ik hou het voor gezien, opgelost word het toch enit op deze manier.

Piaff als er nog wat is doe het dan nu gewoon via PB, want ik heb heir geen zin meer in

@ Ravellie: ben ik wel met je eens maar ik neem aan dat ik mij ook mag verdedigen als er gewoon gezegd word dat ik lieg, en ze vragen zelf 4 keer om uitleg dat ik dan zo gek ben om dat dan ook nog 3 keer te geven oke, maar dan ben ik dus niet diegene die er steeds over door gaat

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:21

Het is jammer dat er nu 2 ontevereden klanten zijn...
Ik hoop dat jullie er met elkaar uit kunnen komen.
Maar ik vind het niet fair om het idd zo op bokt te gooien en om mensen dan maar af te raden om iets bij Piaffe te bestellen.
Toen ik daar was, moet ik heel eerlijk zeggen vond ik de service top enne.... er lag echt een hele stapel met pakketjes klaar om verzonden te worden... -> lijkt me dan toch dat ze ook een hele grote kring met wel tevreden klanten hebben!
Wel hoop ik dat het voor deze ontevreden klanten ook opgelost zal worden. (maar daar twijfel ik niet aan)

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:25

Niet fair om het op bokt te doen hoe het dan gemoeten volgens jou? Mijn eerste berichtje was heel netjes totdat ik beschuldigd werd van dingen,.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:26

Via Piaffe zelf.
Ja, je eerste posts waren ook netje, daar hoor je mij ook niet over hoor!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:28

De keren dat ik piaff bij de problemen aan de tel had gekregen was er dus niet over te praten dus dat was dus geen oplossing op dat moment Knipoog
Laatst bijgewerkt door LADPR op 11-12-06 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:29

Da's wel jammer.
Via de mail ook niet?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:29

Nee of geen antwoord of zeer onvriendelijk helaas

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:30

Ok.... dan weet ik het ook niet meer. Knipoog

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:41

Ik vind het nu ook wel te ver gaan om te zeggen dat er maar twee ontevreden klanten zijn en dat deze mensen laster verspreiden!

Er zullen best wel verhalen zijn die wat overtrokken zijn maar ik geloof dat er in een hoop gevallen toch echt een zware communicatiefout van piaffe aan vooraf is gegaan.

Ik ben zelf niet geheel ontevreden maar ik ben zeker wel vaak ontevreden geweest!
En wat ik erg rot vind is dat elke keer als er zoiets besproken wordt in een topic dat het dan wordt afgedaan met "overal gaat weleens iets mis, en ze hebben het zo druk, ze kunnen er niets aan doen etc"
En nu doel ik niet zozeer op de mensen van piaffe zelf maar op de zgn "aanhangers" die menen piaffe te moeten verdedigen.

Het lijkt me dat piaffe dit best zelf kan.
Sowieso zou het denk ik al een hele stap in de goede richting zijn om gewoon toe te geven dat lang niet alles goed gaat/is gegaan. Ik denk dat veel mensen hier best begrip voor hebben en zich dan in ieder geval wel serieus genomen voelen.

Ik vind het zelf in ieder geval prettig dat er bij een fout toegegeven wordt dat dit mis is gegaan en ik sta echt wel open voor een voorstel. Maar zoals ik al eerder heb aangeven: de communicatie is hierin zo belangrijk!
Want wat mij het meeste heeft gestoord van alle fouten die ik ooit heb meegemaakt is toch het feit dat ik doelbewust andere spullen toegestuurd krijg zonder overleg. En dit is mij meerdere malen gebeurd. Eerst was het alleen iets simpels als handschoenen in een ander kleurtje of een ander modelletje etc. Echter een sjabrak met peesjes ipv een pad vind ik toch wel erg storend.

Maar goed ik ben daar toen zelf ook niet meer achteraan gegaan omdat mijn irritatie zo groot was dat ik er absoluut geen behoefte meer aan had om nog verder te handelen met piaffe. Inmiddels is dat gevoel wel weer gezakt maar ik moet zeggen dat ik nu toch eerst kijk in andere webshops als ik wat zoek.

Ik zou het in ieder geval erg prettig vinden als piaffe nu eens echt wat doet met dit soort topics! Leer van je fouten! Fouten worden altijd gemaakt maar als je hiervan leert is dat alleen maar goed. Ik hoop in ieder geval dat alles in de toekomst weer soepel gaat verlopen zonder dit soort kwesties. Indien dat gebeurd dan wordt ik zeker weer trouwe klant Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:50

natuurlijk gaat niet alles bij ons goed. Kom, dat zou fantastisch zijn zeg! Als alles foutloos zou verlopen.
Wij maken inderdaad fouten en daar leren we van.
Wat me wel stoort, persoonlijk, is dat (in dit geval) zonder pardon word gezegd dat het personeel onbeschoft is.
Mijn posts worden hierbij volledig genegeerd.
Je hebt geen idee meer wie je aan de telefoon hebt gehad, dus is het het personeel...
Ik neem weinig de telefoon op, maar weet van mezelf wel dat ik met veel geduld mensen te woord sta en ook samen graag tot een oplossing kom.
Wij gaan hier intern absoluut over praten, maar ik word niet graag zonder meer van iets beschuldigt.
Ik vind het een beetje simpel om dus daarom te zeggen: "oke, ik weet niet meer de naam van degene die ik aan de lijn had, jij was het niet? Oke, dan was het het personeel.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:53

Er zijn met mijn bestelling wel een paar foutjes gemaakt, maar vanwege het ruime assortiment, de goede service en de goede oplossingen blijf ik toch bij jullie bestellen!! ik vind het ook erg snel gaan Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:59

Enige waar ik van baal bij piaffe zijn de enorm lange verzendtijden, ondanks dat ik het geld gelijk via internetbankieren overschrijf.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:20

Levy, ga nu niet de vermoorde onschuld spelen, ook ik ben aan de telefoon behoorlijk asociaal te woord gestaan toen ik na 2 weken belde waar mijn spullen bleven. Ik had een meneer aan de telefoon die ( het kwam er in het kort op neer) mij vertelde dat ik zeurde. Hij begon op een gegeven moment zelfs zijn stem te verheffen. Ik was thuis en mijn beide ouders kunnen nog herinneren dat ik echt flabbercasted was over de manier waarop ik toe gesproken werd.

Ik werk zelf in een winkel, en als er iemand komt met een vraag of klacht dan ben je gewoon netjes en beschaafd. Ook al is het niet je eigen schuld, beken gewoon schuld en geef toe. Werken met mensen eist offers, je moet jezelf weg kunnen cijferen en niet je gelijk willen halen. Als ik op dat moment te horen had gekregen: sorry het is nog niet voorradig, maar het komt er zo spoedig mogelijk aan, dan had je van mij geen woord gehoord! Maar juist het feit dat er zo aanvallend gesproken wordt aan de telefoon daar worden mensen zo kwaad om.

Daarnaast, zoek eens op de zoekfunctie op piaffe, ik geloof niet dat er ook maar 1 ruitersportzaak is die zo veel klachten heeft.

ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:29

Caira schreef:
Levy, ga nu niet de vermoorde onschuld spelen, ook ik ben aan de telefoon behoorlijk asociaal te woord gestaan toen ik na 2 weken belde waar mijn spullen bleven. Ik had een meneer aan de telefoon die ( het kwam er in het kort op neer) mij vertelde dat ik zeurde. Hij begon op een gegeven moment zelfs zijn stem te verheffen. Ik was thuis en mijn beide ouders kunnen nog herinneren dat ik echt flabbercasted was over de manier waarop ik toe gesproken werd.

Ik werk zelf in een winkel, en als er iemand komt met een vraag of klacht dan ben je gewoon netjes en beschaafd. Ook al is het niet je eigen schuld, beken gewoon schuld en geef toe. Werken met mensen eist offers, je moet jezelf weg kunnen cijferen en niet je gelijk willen halen. Als ik op dat moment te horen had gekregen: sorry het is nog niet voorradig, maar het komt er zo spoedig mogelijk aan, dan had je van mij geen woord gehoord! Maar juist het feit dat er zo aanvallend gesproken wordt aan de telefoon daar worden mensen zo kwaad om.

Daarnaast, zoek eens op de zoekfunctie op piaffe, ik geloof niet dat er ook maar 1 ruitersportzaak is die zo veel klachten heeft.

Dat komt omdat er niet 1 ruitersportzaak is die zo vreselijk veel verzend per dag !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:31

Aangezien dit topic nu vooral gebruikt wordt om één probleem uit te spreken een slotje: dat kan beter via de pb. Voor meer ervaringen met Piaffe ruitersport kun je de zoekfunctie gebruiken.