Caira schreef:Levy, ga nu niet de vermoorde onschuld spelen, ook ik ben aan de telefoon behoorlijk asociaal te woord gestaan toen ik na 2 weken belde waar mijn spullen bleven. Ik had een meneer aan de telefoon die ( het kwam er in het kort op neer) mij vertelde dat ik zeurde. Hij begon op een gegeven moment zelfs zijn stem te verheffen. Ik was thuis en mijn beide ouders kunnen nog herinneren dat ik echt flabbercasted was over de manier waarop ik toe gesproken werd.
Ik werk zelf in een winkel, en als er iemand komt met een vraag of klacht dan ben je gewoon netjes en beschaafd. Ook al is het niet je eigen schuld, beken gewoon schuld en geef toe. Werken met mensen eist offers, je moet jezelf weg kunnen cijferen en niet je gelijk willen halen. Als ik op dat moment te horen had gekregen: sorry het is nog niet voorradig, maar het komt er zo spoedig mogelijk aan, dan had je van mij geen woord gehoord! Maar juist het feit dat er zo aanvallend gesproken wordt aan de telefoon daar worden mensen zo kwaad om.
Daarnaast, zoek eens op de zoekfunctie op piaffe, ik geloof niet dat er ook maar 1 ruitersportzaak is die zo veel klachten heeft.
Dat komt omdat er niet 1 ruitersportzaak is die zo vreselijk veel verzend per dag !!