Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marga62 schreef:Myra heeft n.a.v. bovenstaand bericht over ons paard Magnum, via bokt contact met mij gezocht.![]()
Zij is geschrokken van het bericht (Magnum heeft 2 maanden bij haar gestaan (stond daarvoor 2 dagen bij Ab vd Poll)
Wij houden contact over de afloop!![]()
Zo kan het dus ook
KiWiKo schreef:misschien snap ik het niet goed hoor............
maar je hebt een paard 6/7 jaar geleden bij een handelaar gekocht........ en het dier is nu stuk??? en jij wil iets verhalen op de handelaar???? of zo????
kiana schreef:Marga62 schreef:Myra heeft n.a.v. bovenstaand bericht over ons paard Magnum, via bokt contact met mij gezocht.![]()
Zij is geschrokken van het bericht (Magnum heeft 2 maanden bij haar gestaan (stond daarvoor 2 dagen bij Ab vd Poll)
Wij houden contact over de afloop!![]()
Zo kan het dus ook
Wat ik nu zo jammer vind is dat er eerst modder gegooid wordt voordat Myra ook maar enige weet ervan heeft.
Het was netter geweest om dit bericht na persoonlijk contact te plaatsen.
En zo gaat het met velen.........Er wordt van alles gesuggereerd, voordat er harde feiten zijn.
Als er 1 goed is voor haar paarden, dan is het Myra.
Ik ken weinig handelaren die standaard de tanden laten doen een DA laten komen voor een verkoudheid of wat dan ook. Zij doet dat wel, omdat ze er zuinig op is.
Geef mensen ook de kans om een oplossing te vinden voor er verdenkingen zijn.......vaak is het verhaal heel anders als hier geschreven wordt.
Marga, wel netjes dat je ook de andere kant laat weten.
Zijn de foto's al gemaakt ?
Sterkte met je paard.......
mhtimmerwerk schreef:zo zie je weer een erbij het is toch verschrikkelijk die mensen moeten is aangepakt worden, heel veel sterkte en geniet nog van je paard zolang het kan.
groetjes linda
angelqt schreef:nee ik zeg niet dat hij er geen verstand van paarden heeft
maar ik zeg wel dat hij mensen heel goed kan oplichten en heel wat harten kapot maakt heeft gemaakt
en dat niet laten keuren is heel dom maar mensen vertrouwen op de eerlijkheid van de mens
dus een een eerlijk man is hij zeer zeker niet
maar goed laat maar eens zien op wat foto's hoe goed jij bent met je top paarden
bar2 schreef:dan moet je morgen in lunteren, bij de Lunaruiters komen kijken naar 6 paarden die ik rijd!
kiana schreef:mhtimmerwerk schreef:zo zie je weer een erbij het is toch verschrikkelijk die mensen moeten is aangepakt worden, heel veel sterkte en geniet nog van je paard zolang het kan.
groetjes linda
Paard heeft er al langer last van.......
Ik denk dat Myra hier ook niks vanaf wist, omdat Magnum zowel bij haar als bij Marga goed was tot de laatste tijd.Zoiets kom je alleen maar te weten via foto's en die worden niet standaard gemaakt bij een keuring.
Marga, veel sterkte ..............