Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Kan je het niet gewoon loslaten nu?
Pony is opgehaald. Je hebt geen sorry gekregen, maar ze heeft het wel geregeld voor je. Prima toch?
Ze hebben echt niet express die pony een dag langer laten liggen.
Ophangen is niet zo netjes, maar je weet niet hoe de mevrouw aan de andere kant van de lijn alles heeft opgevat. Soms gaan dingen niet zoals ze zouden moeten en je het het liefste ziet gebeuren, maar er over door blijven gaan als het opgelost is, helpt je ook niet vooruit.
Of verwacht je nu nog iets van de Rendac? Behalve een factuur.
Sassy4barrel schreef:prugelpiet schreef:Kan je het niet gewoon loslaten nu?
Pony is opgehaald. Je hebt geen sorry gekregen, maar ze heeft het wel geregeld voor je. Prima toch?
Ze hebben echt niet express die pony een dag langer laten liggen.
Ophangen is niet zo netjes, maar je weet niet hoe de mevrouw aan de andere kant van de lijn alles heeft opgevat. Soms gaan dingen niet zoals ze zouden moeten en je het het liefste ziet gebeuren, maar er over door blijven gaan als het opgelost is, helpt je ook niet vooruit.
Of verwacht je nu nog iets van de Rendac? Behalve een factuur.
Alpha89 schreef:Hoeft niet per se Rendac te zijn toch..bij mij is een individuele ophaaldienst van een paardencrematorium gekomen, vanaf de wei opgehaald, werd op de hoogte gehouden per sms over de heen- en terugreis van de chauffeur. Op voorhand afspraak gepland (dag en tijd). Het kost misschien wat meer maar alles perfect geregeld incl. aandenken van mijn paard en een kaarsje om tijdens het crematieproces aan te steken.
Sterkte TS.
Als ik het allemaal zo lees ben ik extra blij dat ik niet voor de Rendac heb gekozen.
Alpha89 schreef:Hoeft niet per se Rendac te zijn toch..bij mij is een individuele ophaaldienst van een paardencrematorium gekomen, vanaf de wei opgehaald, werd op de hoogte gehouden per sms over de heen- en terugreis van de chauffeur. Op voorhand afspraak gepland (dag en tijd). Het kost misschien wat meer maar alles perfect geregeld incl. aandenken van mijn paard en een kaarsje om tijdens het crematieproces aan te steken.
Sterkte TS.
Als ik het allemaal zo lees ben ik extra blij dat ik niet voor de Rendac heb gekozen.
Onali schreef:Alpha89 schreef:Hoeft niet per se Rendac te zijn toch..bij mij is een individuele ophaaldienst van een paardencrematorium gekomen, vanaf de wei opgehaald, werd op de hoogte gehouden per sms over de heen- en terugreis van de chauffeur. Op voorhand afspraak gepland (dag en tijd). Het kost misschien wat meer maar alles perfect geregeld incl. aandenken van mijn paard en een kaarsje om tijdens het crematieproces aan te steken.
Sterkte TS.
Rendac: €60
Crematorium: €750 - €1500
Het is maar wat je er aan kwijt wilt en hoe je er in staat.
Onali schreef:Alpha89 schreef:Hoeft niet per se Rendac te zijn toch..bij mij is een individuele ophaaldienst van een paardencrematorium gekomen, vanaf de wei opgehaald, werd op de hoogte gehouden per sms over de heen- en terugreis van de chauffeur. Op voorhand afspraak gepland (dag en tijd). Het kost misschien wat meer maar alles perfect geregeld incl. aandenken van mijn paard en een kaarsje om tijdens het crematieproces aan te steken.
Sterkte TS.
Rendac: €60
Crematorium: €750 - €1500
Het is maar wat je er aan kwijt wilt en hoe je er in staat.
Cayenne schreef:Toen ik de eerste keer volledig overstuur en in tranen naar het Rendac belde, ontwikkelde de telefoniste zich tot een soort therapeute![]()
Ik kreeg spontaan ademhalingsoefeningen en hulp op afstand bij het verwerken van het trauma. Superlief!
Sterkte TS.
c_alsemgeest schreef:Voor rond de 600 (dacht ik) kan je bij de rendac ook individueel laten ophalen.
Zelf heb ik dat nooit gedaan, dat is heel persoonlijk. Voor mij is alles wat dood is slechts een omhulsel en heb ik er niet echt meer gevoel bij
Bij mezelf ook niet trouwens, als er een rendac voor mensen was geweest hadden ze me zo mogen ophalen als de tijd komt
Citaat:Kiest u voor de individuele ophaalservice, dan komt Rendac uw paard
of pony ophalen met een speciaal ingerichte paardentrailer.
Deze service kent enkele belangrijke voordelen. Uw dier wordt apart
opgehaald en kan vanuit de wei of stalingang worden vervoerd.
Bovendien kunt u vooraf een tijdstip afspreken. Zo kunt u afscheid
nemen op de manier die u wenst.
• Speciaal ingerichte paardentrailer
• Alleen úw paard of pony
• 7 dagen per week, 24 uur per dag aanmelden
• Vooraf afgesproken tijdstip
• Ophalen vanuit de ingang van de wei of stal
StalNollie schreef:Individuel ophalen om cru gezegd vervolgens daar op locatie op de hoop 'gegooid' te worden. Zonde van het geld
DuoPenotti schreef:Doet de rendac ook aan opnemen van het gesprek voor trainingsdoeleinden?
Want dat zou dan ook een goede zijn.
En ja zelfs al zou ts totaal niet toerekeningsvatbaar hebben gebleken in het gesprek (ik zeg daarmee niet dat het zo was)
Kunnen ze wel kijken wat kan een telefoniste doen om het gesprek om te buigen.
En stel ze zien de wachttijd oplopen voor nog 10 bellers en ze zien echt geen optie anders dan de verbinding verbreken, kan dat ook op een andere manier dan plof neergooien.
Ik denk dat het inderdaad zo gek niet is om er in een nette klacht op terug te komen.