Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinto_1 schreef:Hulsbeek in Oldenzaal?
laura_kr schreef:Ik heb tot nu toe nog geen plek voor mijn paard gevonden maar in de Facebook groep "Stalling en of weidegang Overijssel" binnen een week op twee advertenties in mijn dorp gereageerd en ga er de komende dagen kijken. Het zijn kleinere stallen bij mensen aan huis, dus hopelijk is een van de twee een beetje wat ik zoek zodat mijn paard en ik wat meer tot rust komen dan op de grote stal waar we nu staan.
Voor mensen die zoeken lijkt het mij dus echt een aanrader een post in deze groep te zetten en ook de andere posts in de gaten te houden. Uiteraard is het natuurlijk altijd een kwestie van geluk dat iets passends langskomt.
Keep your fingers crossed for me and my horse!
Roosxoxo schreef:Spannend! Is het je uiteindelijk nog gelukt om een fijne stal te vinden?
laura_kr schreef:Roosxoxo schreef:Spannend! Is het je uiteindelijk nog gelukt om een fijne stal te vinden?
Jaaa!
Ik sta sinds anderhalve week op een erg fijne stal in Duitsland, "Pensionsstall Dalenbrook" net onder Bad Bentheim. Het is wel weer een grotere stal maar opgedeeld in verschillende stalgangen/-gebouwen en het is alsnog erg rustig op stal.
Van hoe ik het tot nu toe heb ervaren sluit het precies aan mijn wensen aan en mijn paard en ik voelen ons er helemaal op ons plekje.
Duits kunnen praten is natuurlijk een grote pre om met de eigenaren te kunnen communiceren en ook een beetje kennis te kunnen maken met de stalgenoten. Maar er staan ook een aantal Nederlanders.
Momenteel hebben ze trouwens volgens mij nog plek in de kudde die in de open stal staat. Ze hebben een schuur om te schuilen, een verharde plein met hooiruiven en 24/7 toegang tot de wei. Of er nog gewone stallen vrij zijn op dit moment weet ik niet.