Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Het is niet perse dat er nu naar de titel handelaar word gewezen maar de persoon/aanbieder in kwestie. Word nu een beetje alles goed gepraat en zielig gedaan maar is gewoon een Engelse getraumatiseerde pony tja die zie ik er veel van op internet.
StalNollie schreef:Het is niet perse dat er nu naar de titel handelaar word gewezen maar de persoon/aanbieder in kwestie. Word nu een beetje alles goed gepraat en zielig gedaan maar is gewoon een Engelse getraumatiseerde pony tja die zie ik er veel van op internet.
LadyUrsy schreef:De kijker/klant heeft geprobeerd om op te stappen, raakt met haar been zijn kont aan en nu is de pony verpest??? Ik denk dat er al wel een heel veel dieper probleem met dit beestje aan de hand is. Denk dat koper en verkoper blij mogen zijn dat ze er niet op is geraakt. Met zo'n pony mag je wel drie keer nadenken wie je erop laat rijden.
De verhalen over connemara's verbazen me enorm. We hebben er drie op de club en dit zijn de liefste, braafste pony's die je je maar voor kunt stellen.
Change3x schreef:StalNollie schreef:Het is niet perse dat er nu naar de titel handelaar word gewezen maar de persoon/aanbieder in kwestie. Word nu een beetje alles goed gepraat en zielig gedaan maar is gewoon een Engelse getraumatiseerde pony tja die zie ik er veel van op internet.
Ierse pony*
En getraumatiseerd is een groot woord. Het is een sensibele pony, die heb je gewoon ontzettend snel beledigd. Heeft precies niks met getraumatiseerd te maken.
Ik hoop oprecht voor de verkoper dat ze er een baasje voor vindt die de pony begrijpt en vertrouwen kan geven.
Femke_Tweety schreef:@HBS als jij echt een handelaar bent, vind ik dat je je in dit topic buitengewoon onprofessioneel opstelt.
Alleen al om de wijze van reageren hier zou ik nooit een paard bij je willen kopen.
Een blijkbaar niet al te makkelijke pony. Een afgehaakte koper die slechts 1x! geprobeerd! heeft te rijden met het dier de schuld geven van dat probleem met de pony.
Hier in dit topic daar steeds opnieuw op terug komen, en het gedrag van de pony vergoelijken en er excuses voor zoeken.
Een verkooptekst die totaal verkeerde kopers voor dit dier aantrekt.
Nope, op basis van wat ik hier lees van jou als stal zou ik echt niet bij jou willen kopen.
Of je dit als tip oppakt hoe je je iets professioneler kunt opstellen of als pure kritiek is aan jou.
Persoonlijk adviseer ik het eerste.
LadyUrsy schreef:De kijker/klant heeft geprobeerd om op te stappen, raakt met haar been zijn kont aan en nu is de pony verpest??? Ik denk dat er al wel een heel veel dieper probleem met dit beestje aan de hand is. Denk dat koper en verkoper blij mogen zijn dat ze er niet op is geraakt. Met zo'n pony mag je wel drie keer nadenken wie je erop laat rijden.
De verhalen over connemara's verbazen me enorm. We hebben er drie op de club en dit zijn de liefste, braafste pony's die je je maar voor kunt stellen.
Zonnetje81 schreef:Heb je niet een ruiter die je kan helpen? Jij hem vasthouden, zij erop, dit herhalen, op en af, stukje stappen, alles vasthouden en zo weer uitbreiden? Ik had het andersom, de mijne liet mij er niet meer op (omdat ik hem heb beledigd) en de ponyruiter waar ik hem naar toe had gebracht wel.....dus ik ken het probleem.
Ik vind dat anderen onterecht naar de handelaar wijzen. Het woordje handelaar zegt niet dat iemand geen hart heeft, onbetrouwbaar is etc. Soms heb je geluk met pony's en soms pech....ze zoekt naar een oplossing.
rozebadeend schreef:Stal van Boxtel. Zij halen pony's uit Ierland. Echte kinderpony's, en zowel voor recreatief al wedstrijd te gebruiken.
Ze hebben vaak maar een aantal pony's op stal. Misschien zit er wat tussen. Volgens mij kan je ook je wensen doorgeven, en dat ze de volgende trip naar Ierland echt gericht op zoek gaan.
Elin_ schreef:Maris__ schreef:Je kan ook altijd eens informeren bij Karin Visser (even facebook zoeken), zij doet wat kleinschalige handel, super eerlijke vrouw! Verhalen kloppen altijd van A tot Z
Ik ben benieuwd over welke jij het hebt maar die uit Emmen / Exloo heb ik toch wel een hele andere ervaring mee