Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iris82 schreef:Ik zou die haf nog niet eens zo'n slechte optie vinden persoonlijk.
Maar ben benieuwd wat ts zelf ziet als een eerlijke ruil.
Maar goed, de stal is professioneel en ze kennen TS ook nog eens. Lijkt me dat ze haar ook wel een beetje in hadden kunnen schatten. Snap dat t om de centen draait maar als ik zou weten dat er kloterij komt zou ik het paard niet diegene verkopen. Ik geef ts nog het voordeel van de twijfel. pol1 schreef:Maar dan nog..zolang mensen goed van vertrouwen zijn zullen dit soort stallen blijven bestaan! Omdat de verkoopsnelheid zo hoog ligt kan de handelaar hooguit een indicatie van het paard geven qua gedrag maar kennen zo'n paard ook niet goed genoeg. Maar laten we eerlijk zijn in zulk soort prijsklasses kun en mag je niet al teveel verwachten! Gezond verstand gebruiken. Als iets te mooi is om waar te zijn dan zit daar meestal addertje onder het gras.
Citaat:Nou kan je zeggen eigen schuld had je beter onderzoek moeten doen en niet pas als het te laat is maar hij heeft een naamsverandering gehad.
Daarnaast is hij wel geschikt maar nooit geregistreerd.
Pas toen we hem gekocht hebben kregen we ook pad zijn paspoort.
Ik had ook nooit op onderzoek uitgegaan als er niets op had gedaan met Ellis.
makkie79 schreef:De hele bedoeling was hoe andere het gedaan hebben als het een goede match is.
Breng je het paard dan terug en wacht je op het juiste paard.
Of hou je het paard en kijk je verder of er een paard voorbij komt wat je wel aan spreekt.
Als ik een discussie had willen uitlokken had ik er zelf wel een rel topic van gemaakt.
Er zijn van zowel mijn kant als de kant van mel/Melanie geen leugens verspreid.
Dat er meningen zijn over stal de doorstap horen die niet in dit topic thuis.
Het gaat over ervaring en diensten.
Snap ook niet dat er geen MOD ingrijpt.
Als je perse wil rellen open er dan zelf een topic over.
Ik ben en blijf netjes in mijn woorden en zonder verwijten maar iets of iemand toe.
Als je geen ervaring zelf heb over de vraag die ik stel wat overigens mijn goed recht is om vragen te stellen ga dan ergens anders rellen.
makkie79 schreef:De hele bedoeling was hoe andere het gedaan hebben als het een goede match is.
Breng je het paard dan terug en wacht je op het juiste paard.
Of hou je het paard en kijk je verder of er een paard voorbij komt wat je wel aan spreekt.
Als ik een discussie had willen uitlokken had ik er zelf wel een rel topic van gemaakt.
Er zijn van zowel mijn kant als de kant van mel/Melanie geen leugens verspreid.
Dat er meningen zijn over stal de doorstap horen die niet in dit topic thuis.
Het gaat over ervaring en diensten.
Snap ook niet dat er geen MOD ingrijpt.
Als je perse wil rellen open er dan zelf een topic over.
Ik ben en blijf netjes in mijn woorden en zonder verwijten maar iets of iemand toe.
Als je geen ervaring zelf heb over de vraag die ik stel wat overigens mijn goed recht is om vragen te stellen ga dan ergens anders rellen.
pol1 schreef:Maar dan nog..zolang mensen goed van vertrouwen zijn zullen dit soort stallen blijven bestaan! Omdat de verkoopsnelheid zo hoog ligt kan de handelaar hooguit een indicatie van het paard geven qua gedrag maar kennen zo'n paard ook niet goed genoeg. Maar laten we eerlijk zijn in zulk soort prijsklasses kun en mag je niet al teveel verwachten! Gezond verstand gebruiken. Als iets te mooi is om waar te zijn dan zit daar meestal addertje onder het gras.
bruintje123 schreef:Ts mag het paard ook ruilen, maar wil de 20 jarige niet.
Nou dat kan, maar blijf dan in gesprek met de stal, wat kan bokt hier aan doen?
Ik heb nergens gelezen dat de stal niet mee wil werken. Dus wat is het nut van dit topic?