Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Geachte klant,
Door een fout in de voorraadfeed van de leverancier is het door u bestelde LeMieux Heritage dekje online komen te staan. Helaas is dit dekje niet leverbaar.
We kunnen de bestelling annuleren of u mag een willekeurig dekje van LeMieux tot een bedrag van €100 uitkiezen zonder bijbetaling.
We horen het graag.
Met vriendelijke groet, Best regards,
HypoStore
HypoStore.nl
Nessie schreef:mavantos schreef:Ik denk persoonlijk dat ze te groot zijn geworden om meer te kunnen doen dan een standaard e-mail en zou dus even bellen/mailen. Als ze mensen in dienst moeten nemen om iedereen na te bellen dan zal je dat in de prijzen zien natuurlijk.
Uiteindelijk zijn ze vaak het goedkoopste en hebben ze naar mijn mening ook de beste kortingsacties.
En daar vind ik dus dat een bedrijf de plank misslaat. Ik had al contact opgenomen ontevreden te zijn (een aantal beloftes aan leverdatum geleden). Als je dan weer verwachtingen meermaals niet nakomt, dan kan je verwachten dat klanten ontevreden worden. Voor dat soort uitzonderingen zou je gewoon een goede klantenservice moeten hebben. Bedrijven vele malen groter hebben dit beter voor elkaar.
Voor producten welke direct leverbaar zijn, zou ik Hypostore nog wel durven gebruiken maar ook mijn stalgenoten vragen al meermaals wanneer komen die laarzen nou eens? Dat is niet per se een visitekaartje en ik lees hier ook terug dat meer mensen problemen met producten waaraan een levertijd zit ervaren.
Als ze meteen hadden gezegd het duurt gerust een half jaar i.p.v. maximaal 4 weken had ik daar mijn verwachting op aan kunnen passen.
Heb inmiddels de leverancier vanochtend gemaild, hopelijk kunnen die uitsluitsel geven.
Cayenne schreef:Zo lang moeten wachten slaat natuurlijk nergens meer op. En de medewerker blijft je dan ook nog eens aan het lijntje houden..
Kun je het echt nergens anders krijgen?
MyWishMax schreef:Tuurlijk is het vervelend dat het telkens uitgesteld wordt en nog maar de vraag of het überhaupt komt, maar je kan ze niet beschuldigingen van aan het lijntje houden als zij uitgaan van informatie die zij krijgen van leverancier.
Cayenne schreef:MyWishMax schreef:Tuurlijk is het vervelend dat het telkens uitgesteld wordt en nog maar de vraag of het überhaupt komt, maar je kan ze niet beschuldigingen van aan het lijntje houden als zij uitgaan van informatie die zij krijgen van leverancier.
Dan worden zij blijkbaar aan het lijntje gehouden door hun leverancier, maar de mensen hierboven kopen bij Hypostore en niet bij de leverancier en hebben met Hypostore te maken.
Dan gaat er blijkbaar iets mis bij de communicatie tussen Hypostore en de leverancier, maar daar mag de klant niet de dupe van worden en dat gebeurt hier nu wel.
MyWishMax schreef:Ze krijgen toch gewoon updates te horen. En je blijft de optie houden om de bestelling te annuleren of andere oplossing te zoeken/te accepteren, als je dat niet wilt blijf je wachten en blijf je dus updates krijgen. Daar kies je dan dus ook zelf voor.
MyWishMax schreef:Ze krijgen toch gewoon updates te horen. En je blijft de optie houden om de bestelling te annuleren of andere oplossing te zoeken/te accepteren, als je dat niet wilt blijf je wachten en blijf je dus updates krijgen. Daar kies je dan dus ook zelf voor.
Het is vreselijk irritant, ja. Maar ik weet niet wat je nog meer verwacht van een winkel. Ze kunnen niet toveren en de producten wrl ineens leveren? Ik merk dat het enorm wisselt per leverancier ook hoe betrouwbaar ze zijn. Ja, ze zouden kunnen stoppen met zo'n leverancier, maar als er andere producten zijn die wel normaal geleverd worden en populair zijn is dat ook zonde voor de klanten.
Nessie schreef:Ik verwacht wel dat de communicatie tussen de winkel en leverancier daadwerkelijk goed is dat het verwachtingspatroon wordt voldaan. Zeker als dit al enkele malen mis is gegaan. Als ze meteen hadden aangegeven het duurt een jaar, of 2, dan verheug je jezelf er ook niet op.
Citaat:Geachte klant,
Bedankt voor uw bestelling bij HypoStore.nl, helaas heeft onderstaand product een langere levertijd dan u van ons gewend bent:
Imperial Riding Rijlaarzen Olania Dressage
Kleur: Zwart croco
Schoenmaat: 39
Grootte schacht: Regular-Wide
De verwachte levertijd is: november
Wilt u hier op wachten?
Onze excuses voor de vertraging!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice HypoStore.nl
Citaat:Wij sturen u deze e-mail omdat de te verwachten verzenddatum van een artikel uit uw bestelling is veranderd:
Nieuw te verwachten verzenddatum van de bestelling:
Bij elke verandering in levertijd zenden wij u deze e-mail. Wellicht kunt u daardoor meerdere e-mails ontvangen omdat onze leveranciers hun leverdata soms op het laatste moment wijzigen. Wij vragen u hier begrip voor. Het voordeel is dat u wel op de hoogte bent de van geplande leverdatum.
Kunt u niet wachten op de de aangegeven leverdatum? Neem dan contact met ons op, wellicht is er een sneller leverbaar
Citaat:We hebben een nieuwe leverdatum voor u opgevraagd bij de leverancier. Zodra we deze informatie hebben zullen we u hierover informeren. U kunt telefonisch of per mail contact opnemen om wijzigingen aan te brengen in uw bestelling.
In veel situaties kunnen wij alternatieve artikelen leveren (bijvoorbeeld van een ander merk of andere kleur/ uitvoering). Eventuele aanvullende betalingen of terugstortingen zullen wij in deze situatie uiteraard snel en gemakkelijk voor u verzorgen.