Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:* Stal Zeggezicht Terheijden
* Stal Balemans Teteringen
* Stal de hoge Brug
* Stal Hoeveneind Teteringen
* Stal Bollehoeve Etten-leur
* Stal Bedaf Etten-Leur
* Stal 't Sandere Etten-leur (deze is alleen voor de pony ivm veel weide)
* Stal van Gils Dorst
* Stal Elsakker (nog zoekende naar info)
* Stal van de Graaf
* Stal Hippisch Centrum Breda
* Stal Galderzicht
* Stal Sintels
* Stal Beekhoeve Rijsbergen
* Stal Belvedère Hoeven
* Stal hippisch centrum Langeweg Hoge Zwaluwe ( of lage)
* Stal de klerk in Hoge Zwaluwe (of lage)
* Stal Heesterbosch Zegge
* Stal huijbreghs Breda veel weide
* Stal van stokkum Made
* de silverlinde
Stallen die niet voor mij van toepassing zijn
* Overbos
* Roosberg
* 5 Eiken
* Rondgors
* Petrideko
mj1986 schreef:Raakeindse Hoeve is een hele leuke stal!
ik kom er al 6 jaar en ben erg tevreden! ze geven me goed advies(als ik het vraag) en zijn eerlijk.
Je zit lekker dicht bij het bos, buitenbak, binnenbak, stapmolen, longeerbak en mogelijkheid tot springen. Ze letten goed op mijn paardje en bellen als er iets niet goed is. Soms kan ik een tijdje niet zoveel rijden en tot nu toe hebben ze heel goed meegezocht naar een geschikte bijrijder.
ze organiseren ook wel eens wedstrijdjes mocht je daar behoefte aan hebben.
Verder heb ik over beekhoeve wel eens wat mindere verhalen gehoord en schijnt Hoeve 't Rondgors ook wel een leuke stal te zijn, maar heb daar zelf dus nog nooit gestaan.
Mocht je vragen hebben kun je een PB sturen
Anniick schreef:Hi, heeft iemand misschien nog een idee voor een 24/7 buitenplekje voor mijn paard bij het bos in de omgeving van Breda (Terheijden, Ter Aalst, Teteringen, Ulvenhout, Effen, Etten-Leur)?
mj1986 schreef:Raakeindse hoeve: 250 per maand 6dagen weidegang bij goed weer dus niet sneeuw en ijs
Brok en hooi. in de zomer afhankelijk van het paard langer buiten en eventueel ook s nachts .
Halfpension in onderling overleg met andere Halfpension 185 euro zelf binnen buiten zetten als het niet lukt springen we bij incl hooi en stro en zelf voeren.
Als je meer wilt weten kun je ze het beste even bellen.
Xxx
Kinke schreef:mj1986 schreef:Raakeindse hoeve: 250 per maand 6dagen weidegang bij goed weer dus niet sneeuw en ijs
Brok en hooi. in de zomer afhankelijk van het paard langer buiten en eventueel ook s nachts .
Halfpension in onderling overleg met andere Halfpension 185 euro zelf binnen buiten zetten als het niet lukt springen we bij incl hooi en stro en zelf voeren.
Als je meer wilt weten kun je ze het beste even bellen.
Xxx
Begint nu wel op te vallen, opeens allemaal positieve reacties over dit adres. En heel toevallig allemaal Bokkers met nauwelijks berichten.
tita schreef:Pannenhoef..... Noem jij dat bos, dat is iets meer dan de Vloeiweide maar geen bos.
Hoevaak kom je in de gebieden, ik loop er hard dus ken het goed
Liesbos, mastbos, Chaam, ulvenhout en ja ruchpen is wel bos.
Maar Vloeiweide, pannenhoef, hooiberg, kogelvanger dat is niet echt bos.
Anniick ik zou keer met de auto de omgeving afrijden, door de "bossen" heen en dan zelf beslissen of je het genoeg bos vind